quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik hoop dat je uitgehuwelijkt wordt aan een man die het je verbiedt op het internet te komen.
Ik hoop dat je uitgehuwelijkt wordt aan een man die het je verbiedt op het internet te komen.
Als dat gebeurt verloot ik drie appeltaartenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
was het maar zo. Helaas word ik uitgehuwelijkt aan iemand die rechter wil wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Geef ze maar gewoon alle drie aan mij.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als dat gebeurt verloot ik drie appeltaarten![]()
1. Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef Yskoud het volgende:
Dat is toch wat vrouwen willen?? mannen met geld?![]()
Hij kijkt in ieder geval geen voetbal en is bezig met studeren en werken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Spongeboss het volgende:
Waarom zou een man haar het internet verbieden als zij zit te fokken heeft hij nergens last van
Dan gewoon lekker eruit zien dan sleep je 'm binnenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:36 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
1. Ja.
2. Maar het verbaast me heel erg dat hij nog verder contact met me wil. Ik probeerde intelligent over te komen, maar ik viel echt door de mand. Dat studeren is heel leuk, en zo'n diploma en titel is echtmaar ik weet NIETS meer over mijn studie. NIETS meer. Hoe dan ook loopt dit toch wel spaak. Als we met elkaar uit eten gaan dan zal hij direct merken dat ik dom ben.
en dan? We hebben ongeveer 20 minuten gepraat...tenminste hij sprak en ik luisterde maar half terwijl hij het over onzin als rechtsbijstand, financieel recht, iets dat common law heet ofzo had. DRAMA.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef vera166 het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker eruit zien dan sleep je 'm binnen
Als hij tegenvalt kun je mij dmen en kom ik je tegen vergoeding redden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:38 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij kijkt in ieder geval geen voetbal en is bezig met studeren en werken.![]()
Mijn vader zegt helaas dat ik hem niet mag afwijzen, maar goed ik denk dat ik zelf word afgewezen. Kan me niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven over rechten onzin moet praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |