Dankje, daar ga ik even kijkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:13 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Heb je al bij Next gekeken? Daar hebben ze vaak (over the top) kerstspul. http://nl.nextdirect.com/en/girls/newborn-girls/snow-dust/1
Het rode jurkje in de link vind ik best schattig bv, maar als je verder klikt (onderaan) dan hebben ze nog veel meer...
wehehe niet echt iets wat ik bedoel. maar dankjewelquote:Op dinsdag 4 november 2014 13:53 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Deze is misschien ook wel toepasselijk?
[ afbeelding ]
(Vaenait ebay dus)
Oh daar heb ik de anderen nog nooit over gehoord, maar ik zal het in mn achterhoofd houden, thnxquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Jurkjes en rokjes totaal niet handig bij newborns. Kruipt op. Zit raar.
Makkelijker verschonen ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:53 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het juist als ze alleen maar liggen niet zo'n probleem. Zeker met een jurkje van een lekker zacht stofje. Dan is een jurkje net zoiets als een lang shirtje
Ander verhaal is als ze gaan kruipen vond ik. Toen waren de wat wijdere modellen echt niet handig
Ik had laatst een rolmopsbaby op schoot met een jurkje aan. Dat ding zat echt helemaal onder haar oksels haast en was ook niet naar beneden te trekkenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:51 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb jurkjes echt gemeden tot ze ging lopen ongeveer... ik vind het gewoon geen porum zo'n jurkje over een baby gedrappeerd...Maar goed, da's mijn persoonlijke dingetje
Ja spijkerbroekjes ben ik ook echt geen fan van voor die ukkies. Wat ging er een wereld voor me open toen M eenmaal kon zitten en kruipen. Langzaam heb ik de 'hardere' broekjes geintroduceerd en dat was dan toch ook weer leuk!quote:Op woensdag 5 november 2014 10:14 schreef geppie het volgende:
Jurkjes idd niet handig maar nog erger vind ik spijkerbroekjes en dingen met capuchons voor dat kleine spul.
Jumpsuitsidd
Capuchons hadden mijne niet als ze sliepen, maar spijkerbroekjes welquote:Op woensdag 5 november 2014 10:14 schreef geppie het volgende:
Jurkjes idd niet handig maar nog erger vind ik spijkerbroekjes en dingen met capuchons voor dat kleine spul.
Jumpsuitsidd
quote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg mail van Prenatal met de nieuwste collectie babykleertjes. Ik hou ervan!
https://view.publitas.com(...)tm_campaign=publitas
quote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg mail van Prenatal met de nieuwste collectie babykleertjes. Ik hou ervan!
Ja, dat was de druppel. Ik trek mijn man het bed inquote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Volgens mij heb ik op tijd de nieuwsbrief weggegooid...quote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
OMGquote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is wol niet warmteregulerend?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
OMGIk ga ff op mijn hormonen zitten... Juni, is dat een beetje de maand voor wollen boxpakjes?
De dekentjes zijn wel bij www.dekleinevogelaar.nl te vinden!quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:17 schreef AwayTL het volgende:
De jumpsuits, mutsjes en slabbetjes zijn ook wel bij bol te vinden, de dekentjes etc niet.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 21:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De dekentjes zijn wel bij www.dekleinevogelaar.nl te vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik koop de zeeman jurkjes voor mn meiden denk ik, ik vind ze haske leukquote:Op woensdag 12 november 2014 11:41 schreef Burdie het volgende:
Wat voor iets kopen jullie voor kerst?
Die vind ik ook super leuk! Van de week eens kijken of ze irl ook leuk zijn.quote:
ik vond ze in t echt leuker dan op dat plaatjequote:Op woensdag 12 november 2014 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Die vind ik ook super leuk! Van de week eens kijken of ze irl ook leuk zijn.
Goed om te weten. Die zilveren leggings vind ik ook nog wel tof.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik vond ze in t echt leuker dan op dat plaatje![]()
ze vallen wel vrij kort vond ik, zo'n gouden legging eronder kan natuurlijk maar mijn dames willen dat niet dus ik ga voor een maatje groter zodat het nog een beeeetje decent valt zeg maar
Die heb ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 14:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik koop de zeeman jurkjes voor mn meiden denk ik, ik vind ze haske leuk![]()
wel de zwarte, niet de paarse natuurlijk
welke maat zoek je?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die heb ik ook
nou ja, nu nog 1, moet morgen even naar een ander filiaal voor nog een zwarte,...
Maat 92....quote:Op woensdag 12 november 2014 14:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
welke maat zoek je?
volgens mij gaan ze best hard die jurkjes.
Ik vond dat ze voor jongensbaby's ook geinige dingen hebben. Ik heb niet heel goed gekeken maar ik zag een rompertje met snorretjes geloof ik, en die classics met stropdasjes erop getekend enzo.
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Poezentrui is binnen!en
tegelijk
[ afbeelding ]
Zo waar een keer Prenatal stuff wat ik hartstikke leuk vind! Ik ga zo eens even neuzen bij de maatvoering.Mijn kleine zal al wel te groot voor die newborn lijn zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooooh superleuk zeg!quote:
Niiiice!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:10 schreef Cwen het volgende:
Poezentrui
Ik heb voor Kerst het H&M kerstmanjurkje gekocht, net als vorig jaar, omdat het dit jaar nog kan.
Soms houd ik gewoon van tacky
oeh idd!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo waar een keer Prenatal stuff wat ik hartstikke leuk vind! Ik ga zo eens even neuzen bij de maatvoering.Mijn kleine zal al wel te groot voor die newborn lijn zijn
Whahaha :-Dquote:Op donderdag 13 november 2014 10:57 schreef Burdie het volgende:
Zwaar mutsje zeker, ze valt er van om.
Welke maat ik kan gokken voor kerst (van next of h en m)quote:Op donderdag 13 november 2014 10:59 schreef Burdie het volgende:
Maar hij is zeker snoezig, en de inhoud ook.
Kwak, wat voor advies zoek je?
Ja, wachten tot een week voor kerst en dan iets kopen.quote:
Als je de 3 jaar redtquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef -Spring het volgende:
Och gossie nog aan toe. Kijk nou!
http://static.webshopapp.(...)enchanted-forest.jpg
Als ik weer een meisje krijg, ga ik me de eerste drie jaar vol-le-dig uitleven op dr kleding. Want voor je het weet heeft deze ook weer een eigen mening.![]()
Dus dat.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Als je de 3 jaar redt
Voor je t weet heb je een tweejarige: Nee, stom!
Mijn oudste begint nu een beetje voorkeur te krijgen.quote:
Ik heb 'm voor L gekocht. Inclusief bijbehorende gouden legging.quote:
ja hequote:Op woensdag 5 november 2014 11:08 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
EnDit jaar hebben zowel H&M als Hema als Prenatal veeeel leukere new born kleding!
Jaaaa! ik vind ze leukquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor L gekocht. Inclusief bijbehorende gouden legging.Maar het staat echt tof. Alleen nog even een bollero scoren ergens, maar die neem ik gewoon in het zwart, want anders is het wel een beetje teveel van het goede.
En voor de jongens heb ik dus de ook hele foute snorren overhemdjes van de Zeeman genomen (met zwarte broek, maar ik had geen zin om die aan te trekken bij hem.
hahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:39 schreef Kyara het volgende:
Ik heb voor mijn meiden ook een 92 gekocht terwijl ze normaal in 86 zitten.
okey, shirtjes maat 86 van de Zeeman beginnen wat kort en strak te worden
Hema heeft hele hippequote:Op vrijdag 14 november 2014 09:16 schreef Kyara het volgende:
Ik heb inmiddels ook een tweede jurkje erbij gevonden
Hier met een zwarte romper met lange mouwen er onder en een zwarte legging, blijft het toch nog een beetje comfortabel
Voor M moet ik de overhemden nog even passen. De bijbehorende.stropdassen vind ik erg lelijk dus die gaan het sws niet wordrn. Maar heb er nog een van vorig jaar.
ja echt hè? die stap is dan zo enorm vind ik. Ik vind halve maten best fijn als ze net tussen twee maten in zitten zeg maar. Maar de stap van 98/104 naar 110/116 is wel euhm. ruim.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:12 schreef Kyara het volgende:
Ja he. M zit in 104 en 98/104 past echt niet lekker meer. Maar ja, 110/116 is dan ook ineens zo enorm groot
Waarrrrrr heb je deze vandaan? Hier zou ik een heel blije zoon van krijgenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Poezentrui is binnen!en
tegelijk
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AITquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:16 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Waarrrrrr heb je deze vandaan? Hier zou ik een heel blije zoon van krijgen
Nee ik heb 110/116 genomen, normaal heeft ze 104. En zelfs deze valt nog best kort.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
Jaaaa! ik vind ze leukals ik een jongetje had kocht ik die ook!
![]()
heb je voor L. wel gewoon haar eigen maat gekocht? Ik vond ze zo bij het voorhouden echt heel kort vallen
Wel even goed kijken naar de maatvoering, Koreaans valt echt mini... Ik geloof dat ik maat 9 (3-4 jaar) heb besteld voor mijn nog-geen-2-jarige in maat 86. Nu ik de foto van Spees d'r zoon zie vraag ik me af of dat niet te klein gaat zijnquote:
ja.quote:
Oh thx voor t reageren! Ik heb bijna nooit meer mn laptop bij de hand dus geen quote alerts. Had de vraag gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/3(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Volgens mij wel. In elk geval superdik. Zo dik dat ik ze maar heb laten hangen ivm gevaar voor oververhitting met mijn kindjesquote:Op maandag 17 november 2014 12:32 schreef Dot. het volgende:
Weet iemand of de Primark warme pyjamas uit een stuk met voetjes heeft? Iets van badstof of velours oid?
Bij Luc wel... al sinds hij 1,5 is...quote:
Dik en erg synthetischquote:Op maandag 17 november 2014 13:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In elk geval superdik. Zo dik dat ik ze maar heb laten hangen ivm gevaar voor oververhitting met mijn kindjes
zeeman 6,99 vanaf maat 92. E. Heeft ook de 92. Hij is heerlijk zacht van binnen ♡quote:Op maandag 17 november 2014 18:46 schreef hilliebillie het volgende:
Leuke trui mignonne, waar heb je hem vandaan als ik vragen mag?
Wat leuk, zulke cadeautjes wil ik ook wel krijgenquote:Op maandag 17 november 2014 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Mn vriend had een cadeautje voor E meegenomen uit Amerika![]()
Mijn baby zit inmiddels in maat 8-9 bij vaenaitquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:58 schreef Kyara het volgende:
hier inderdaad dezelfde maat van Vaenait
M heeft weer een andere bouw dus die heeft nu maat 5-6 jaar
Ik ben fan van. Noppies maar de taille van de broekjes vind ik ruim, Suzes eerste broekje zakte van d'r billen en ze is echt geen dunnetjequote:
Mijn lange dunne zat het juist perfect. Sloot heel mooi aan. Zoals het setje van H&M hier boven.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik ben fan van. Noppies maar de taille van de broekjes vind ik ruim, Suzes eerste broekje zakte van d'r billen en ze is echt geen dunnetje
Ja, dat is zo.quote:Op zaterdag 22 november 2014 22:00 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn lange dunne zat het juist perfect. Sloot heel mooi aan. Zoals het setje van H&M hier boven.
Maar de ene hema is de andere ook niet. Het is heel lastig in te schatten soms.
Hier pasten Imps en elfs, noppies en kidscase broekjes goed.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Iemand tips voor smalle jongensbroekjes in babymaten? Zijn nieuwe pakjes van next (maat up to one month/56cm) zijn qua lengte goed maar t zakt van zijn kontje...
De leggings van H&M maat 56 (uit setje met romper) zitten wel goed. Nog andere tips/merken/winkels?
(De next broekjes ga ik gewoon even onder de naaimachine doorhalen, paar cm aan beide kanten eraf...)
Plaatjes bij t praatje: t gevoerde spijkerbroekje blijft netaan hangen[ link | afbeelding ]
H en m pakje zit perfect[ link | afbeelding ]
Even Googlen op strikmutsje, dan krijg je best veel keuzequote:Op woensdag 26 november 2014 09:46 schreef Spees_Eend het volgende:
Semi crosspost:
Kan iemand mij aan een verkoper van dit mutsje helpen?
[ afbeelding ]
Ik zoek deze in andere kleur(en). Het gaat denk ik om een zomermutsje. Hij is stretch, dun en met touwtjes. Bovenom heeft ie een soort oortjes/hoorntjes. Dat laatste is leuk, maar geen vereiste. Wel dat het mutsje geleidelijk overgaat in touwtjes. Dus niet een normaal mutsje met touwtjes aan de aanzet.
Vind t wat lastiger om te zien welke ook zo soepel en stretchy zijn dus ik laat me ook graag adviseren over een merk, dus wie tips heeft....quote:Op woensdag 26 november 2014 10:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even Googlen op strikmutsje, dan krijg je best veel keuze
Geen ervaringen mee, maar de mutsjes van Cosilana lijken er wel opquote:Op woensdag 26 november 2014 11:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind t wat lastiger om te zien welke ook zo soepel en stretchy zijn dus ik laat me ook graag adviseren over een merk, dus wie tips heeft....
SQ, wat een plaatje die muts!
Wat lief! Moet je even laten eeyen wat de verzendkosten zijn en of je er verder nog iets voorwilt hebben ok?quote:Op zondag 23 november 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
LB, wat een droppie! En leuke pyjama
Kwak, je leuke ventjeik heb nog een grijs tricot broekje van frendz dat M echt te strak zit (jabba) die wil ik wel opsturen naar je? Misschien is het wat.
Owwww ze geniet er zichtbaar van!quote:Op woensdag 26 november 2014 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb er 1 van h&m (gekregen)
[ afbeelding ]
Slim fit van de name it!quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
Iemand tips voor smalle jongensbroekjes in babymaten? Zijn nieuwe pakjes van next (maat up to one month/56cm) zijn qua lengte goed maar t zakt van zijn kontje...
De leggings van H&M maat 56 (uit setje met romper) zitten wel goed. Nog andere tips/merken/winkels?
(De next broekjes ga ik gewoon even onder de naaimachine doorhalen, paar cm aan beide kanten eraf...)
Plaatjes bij t praatje: t gevoerde spijkerbroekje blijft netaan hangen[ link | afbeelding ]
Toen Sillie nog mini was, was ie ook zo smal. Ik had een broekje van Lief gekregen die perfect zat, die heeft ie heel lang en vaak gedragen. Er stond uiteraard wel iets van 'stoer' ofzo op, maar wel klein en bovenaan ergens. Ik vond t niet storend. Zal m even zoeken.quote:Op zaterdag 22 november 2014 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ditquote:Op donderdag 13 november 2014 15:03 schreef -Spring het volgende:
Och gossie nog aan toe. Kijk nou!
http://static.webshopapp.(...)enchanted-forest.jpg
Als ik weer een meisje krijg, ga ik me de eerste drie jaar vol-le-dig uitleven op dr kleding. Want voor je het weet heeft deze ook weer een eigen mening.![]()
Besteld!quote:Op woensdag 26 november 2014 17:53 schreef -Spring het volgende:
Hier, Butterflower.
http://www.ikbenzomooi-ba(...)html?source=facebook
Slechte tip!quote:Op vrijdag 28 november 2014 08:44 schreef L0t.. het volgende:
Alleen vandaag bij de Zara 20% korting op alle shirts, truien, jassen en laarzen
Dat is wel handig, aangezien T. en Nin praktisch gelijk zijn wb postuur op dit moment geloof ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:29 schreef elamanilo het volgende:
Hier verschilt het echt per kledingstuk van Zara, sommige dingen heeft ze nog maat 74 van aan en daar tegenover zijn er ook weer dingen van 86 die niet eens per se echt heel ruim zitten. We hebben van Zara nog niets in groter dan 86 trouwens, want die maat past ze dus sowieso wel ruim of iets minder ruim.
Niet voor buitenlandse bestellingenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:22 schreef Butterflower het volgende:
Ik bestel best wel vaak bij Next, maar ik zie daar nooit sale.
Doen zij daar niet aan?
nee, maar mijn baby is zojuist uit maat 56 gegroeidquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef Cathmar het volgende:
20% loop ik nog niet echt warm voor... Kan niet lang duren voordat het interessanter wordt toch?
Plus ik ga nog naar Londen. Kan mijn geld daar wel kwijt denk ik.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet voor buitenlandse bestellingen.
Hou op! Echt?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar mijn baby is zojuist uit maat 56 gegroeid![]()
In de winkels wel?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet voor buitenlandse bestellingen.
In London gaat de sale pas in januari echt los.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:15 schreef Cathmar het volgende:
20% loop ik nog niet echt warm voor... Kan niet lang duren voordat het interessanter wordt toch?
Plus ik ga nog naar Londen. Kan mijn geld daar wel kwijt denk ik.
dat hardroze trek ik nog welquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Wel wat te roze voor jou denk ik of niet
Mijn kind heeft een vrij klein hoofd en hij is qua lengte vrij groot dus ik had niet eens een shirt behorend bij zijn leeftijd maar groter dus en nog kreeg ik zijn hoofd nauwelijks door de opening gewurmd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 21:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had een pakje van HJORTH besteld, maar wat oogt dat smal! Denk dat ik het niet eens hoef te proberen bij mijn kind
ik heb 'r vandaag een 4FF jumpsuit aan en die is toch wel veel ruimer dan die hjorthquote:Op dinsdag 2 december 2014 21:44 schreef mousemicky het volgende:
Hm, hjorth lang en smal. Dat onthoud ik, ze hebben ook wel eens leuke longsleeves.
Kun je nog retourneren SQ? Wel jammer als ze m nooit aan zou hebben...
Bij een bolle baby zou ik ook niet beginnen aan 4ff, lily balou, bugaloo en ej sikke lej trouwens, dat zit hier allemaal mooi aansluitend, en J. zit op -1 als ik lengte afzet tegen gewicht (of andersommaar hij is dus benedengemiddeld zwaar)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan 'm nog terugsturen, dus dat gaan we dan maar doen. Is een pakje van 30 euro, dus mja
disclaimer
Ik weet niet wat niet te duur is maar heb evt nog een noppies maat 86quote:Op donderdag 4 december 2014 20:03 schreef Mabawa. het volgende:
Ik ben op zoek naar een niet te duur winterjasje. Grijs of rood(-achtig), maat (ruime) 80 of 86. Iemand die weet waar ik iets leuks kan scoren? Zonder al te veel opdruk. Qua model ben ik niet direct kieskeurig.
H&M, Name it, Hema en C&A hadden niets naar mijn smaak. Primark ook niet trouwens.
Heb je een fotootje?quote:Op donderdag 4 december 2014 20:13 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat niet te duur is maar heb evt nog een noppies maat 86
quote:Op donderdag 4 december 2014 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb 'r vandaag een 4FF jumpsuit aan ...
't stoeltje kleedt slank af!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:37 schreef mousemicky het volgende:
SQ, die lijkt idd prima te zitten, maar ik vind M. ook helemaal niet zo stevig ogen eigenlijk. Ik had de dochter van een collega voor ogen, zo'n mini boeddha
Nee!quote:Op donderdag 4 december 2014 21:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lindex verzendt tot de 15e gratis, was dat al gemeld?
Hij is inderdaad al heeeeel vaak voorbij gekomen. Maar desalniettemin tipsquote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is vast een vraag die al honderd keer voorbij gekomen is maar welke broeken voor meisjes vallen heel smal en kosten niet bergen veel geld? Ik vind eigenlijk alleen maar mooie smalle broeken voor aardig wat geld en mijn dochter draagt niet zo heel vaak broeken.
Hema bijvoorbeeld is geen gezicht op Eva, zo'n zak om haar kont
Ik heb slimfit van next voor peuter besteld. Als het binnen is zal ik even laten weten hoe het valt.quote:Op donderdag 4 december 2014 22:04 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is vast een vraag die al honderd keer voorbij gekomen is maar welke broeken voor meisjes vallen heel smal en kosten niet bergen veel geld? Ik vind eigenlijk alleen maar mooie smalle broeken voor aardig wat geld en mijn dochter draagt niet zo heel vaak broeken.
Hema bijvoorbeeld is geen gezicht op Eva, zo'n zak om haar kont
Heeft WE ook kleine maatjes? (86) ik loop daar nooit binnen omdat ik dacht dat ze pas vanaf grotere maten begonnen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Hij is inderdaad al heeeeel vaak voorbij gekomen. Maar desalniettemin tipshaha:
WE heeft slimfit die echt smal zitten. Verder de skinnyfit van dr H & M en sommige broeken van Name-it.
Mijn dames zijn beide gezegend met enorme stelten. Dus ik ken het probleem.
Prenatal heb ik ook broeken van maar die vond ik ook groot vallen. Misschien eens beter kijken, al is de enige prenatal hier in de buurt een heel klein winkeltje met weinig keus in grotere matenquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:33 schreef LadyBlack het volgende:
De leggings van de Zeeman vallen iig heel smal Spark, en ik vind de leggings van de Next ook mooi vallen. Broekjes heb ik daar niet van.
Ik heb hier wel een spijkerbroekje liggen van Prenatal in maat 86 die goed valt (dus dan is ie smal denk ik), en van Prenatal viel me wel vaker op dat t mooi smal viel.
Slimfit van Next valt nog redelijk wijd... Ik heb nu super skinny fit van Next (jongens, voor J. dus, in maat 86) en dat zit redelijk. Wel nog altijd een stukje wijder dan de Name it superskinny mt. 86. Maar goed, voor 12 euro klaag ik niet!quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:52 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik heb slimfit van next voor peuter besteld. Als het binnen is zal ik even laten weten hoe het valt.
Heb wel een jongen, maar denk niet dat dat uit zal maken qua hoe het zit.
Zulke prijzen vind ik ook nog wel leuk. Ik vind vaak broeken en die zijn dan 30/40 euro en dat vind ik echt bizar voor een broekje in maat 86.quote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Slimfit van Next valt nog redelijk wijd... Ik heb nu super skinny fit van Next (jongens, voor J. dus, in maat 86) en dat zit redelijk. Wel nog altijd een stukje wijder dan de Name it superskinny mt. 86. Maar goed, voor 12 euro klaag ik niet!
Hema! Mijn jongenspeuter heeft daar van de week zelf een paar wanten uitgekozen, samen met papa. Met een mooi roze motief. Kind is gelukkig laten we maar zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar beetje betaalbare wantjes voor jongenspeuter.
H&M, Wibra, Zeeman en C&A hadden niks. Heb nu een paar handschoenen voor hem maar vingers erin krijgen is een drama
We fietsen niet door regen en wind dus gewoon een simpel wantje voor als we buiten lopen.
V&Dquote:Op vrijdag 5 december 2014 13:09 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar beetje betaalbare wantjes voor jongenspeuter.
H&M, Wibra, Zeeman en C&A hadden niks. Heb nu een paar handschoenen voor hem maar vingers erin krijgen is een drama
We fietsen niet door regen en wind dus gewoon een simpel wantje voor als we buiten lopen.
Ah jammerquote:Op vrijdag 5 december 2014 12:38 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Slimfit van Next valt nog redelijk wijd... Ik heb nu super skinny fit van Next (jongens, voor J. dus, in maat 86) en dat zit redelijk. Wel nog altijd een stukje wijder dan de Name it superskinny mt. 86. Maar goed, voor 12 euro klaag ik niet!
Mijn kinderen zijn groot en breed dus nu heb ik nóg meer geld nodigquote:Op woensdag 10 december 2014 09:47 schreef .Sparkling. het volgende:
Toby Tiger lijkt op Frugi! Schattige kleertjes maar valt gigantisch breed.
Hahaha, niks mis met grote kinderenquote:Op woensdag 10 december 2014 10:58 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Mijn kinderen zijn groot en breed dus nu heb ik nóg meer geld nodig
En dat zet je nu allemaal te koopquote:Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Hahaha, niks mis met grote kinderen![]()
Ik denk: ik meld het maar even!
Eva had een Frugi jurkje die ze tot een maand of 14 nog aan kon en dat jurkje was maat 3-6 maanden![]()
Ik had best veel Frugi gekocht maar het stond haar helemaal niet, merendeel is 1 keer gedragen en daarna nooit meer.
Ik heb het al niet meer, sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 12:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
En dat zet je nu allemaal te koop?
Jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 12:41 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik heb het al niet meer, sorry
Misschien handig om het merk dan ook te noemenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:14 schreef mamatercerovez het volgende:
Voor de smalle kindjes zou ik Een merk adviseren. Sluit mooi aan, heerlijk zacht en valt mooi. Goede ervaringen mee. Veel gebruikt voor de jongens en nog steeds. Ze hebben nu een nieuw broekje met knielappen en ook fijne smalle leggings en maillotjes voor de meiden.
Dat had ze:quote:Op woensdag 10 december 2014 16:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien handig om het merk dan ook te noemen
quote:Bericht 26% gewijzigd door debuurvrouw op 10-12-2014 13:55:09 (Heeft de schijn van Spam) ]
vanavond! Ik kon pas woensdag reserverenquote:Op maandag 15 december 2014 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die vanavond nog mee wil naar de 4ff pre sale?
Ik was er snel bij. Je mag nog mee als je wilt.quote:Op maandag 15 december 2014 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanavond! Ik kon pas woensdag reserveren
nee, dan zou ik drie opeenvolgende avonden van huis zijn, dat trek ik niet. Wel lief van je! Zie ik je woensdag welquote:Op maandag 15 december 2014 11:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik was er snel bij. Je mag nog mee als je wilt.
Ik ga woe ook. De gene die mee zou gaan kon ivm werk niet.
Ben benieuwd of ik je herken.quote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou ik drie opeenvolgende avonden van huis zijn, dat trek ik niet. Wel lief van je! Zie ik je woensdag wel![]()
Doe je ook shoppen in opdracht?quote:Op maandag 15 december 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan zou ik drie opeenvolgende avonden van huis zijn, dat trek ik niet. Wel lief van je! Zie ik je woensdag wel![]()
Small kids ( ja volgensmij heet het merk wel zoquote:Op woensdag 17 december 2014 08:31 schreef Cwen het volgende:
Ik gooi 'm er nogmaals in... Merktips voor brede kindjes met lange bovenlijven en brede 'heupen'? Al dat wat past op de breedte is in mouw of pijp eigenlijk te lang namelijk.
Hema is ok maar vind ik niet zo leuk, dus graag tips!
Heb je z8 al eens geprobeerd? Welke maat draagt ze nu anders zou je wel wat kunnen lenen om te passenquote:Op woensdag 17 december 2014 08:31 schreef Cwen het volgende:
Ik gooi 'm er nogmaals in... Merktips voor brede kindjes met lange bovenlijven en brede 'heupen'? Al dat wat past op de breedte is in mouw of pijp eigenlijk te lang namelijk.
Hema is ok maar vind ik niet zo leuk, dus graag tips!
ja hoor, heb je wensen?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:36 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Doe je ook shoppen in opdracht?
En ik ga donderdagquote:Op maandag 15 december 2014 10:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die vanavond nog mee wil naar de 4ff pre sale?
http://www.tuunte.nl een winkelquote:Op woensdag 17 december 2014 09:24 schreef Cwen het volgende:
Ellie zit nu in 86/92, ze is ook niet heel kort zeg maar.
En Away, de tuunte? Wasdat?
In het zuiden heten die winkels Jola.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:03 schreef AwayTL het volgende:
[..]
http://www.tuunte.nl een winkel, wist niet dat dat iets was van t oosten.
In 86 heb ik niks om te testen helaas
Of 'van de ven'. Al zijn die er niet zo heel veel meer geloof ik. Die hebben in ieder geval de zelfde merken als jolaquote:Op woensdag 17 december 2014 11:18 schreef Cathmar het volgende:
[..]
In het zuiden heten die winkels Jola.
Oh. Kaylee is nog maar een kleintje dan met maat 80... maar ze is wel wat breeder en de kleding van z8 vind ik haar heel mooi staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:24 schreef Cwen het volgende:
Ellie zit nu in 86/92, ze is ook niet heel kort zeg maar.
En Away, de tuunte? Wasdat?
Dat was ook degene die mij opviel!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:03 schreef Suikertante het volgende:
SQ die kobaltblauwe is mooi zeg!
staat wel op de lijst! Eerste pagina meisjes. Tweede rij.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh die blauwe, daar ga ik vanavond ook voor kijkenwas dat een sample SQ? Zag m niet op de lijst dacht ik.
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Ah, eerste pagina, vandaar. Zo ver was ik niet gekomen.
Hehehehehequote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Ok er is ergens iets mis gegaan. Ik ben naar België gebeamd
hoe komt dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet aan de lijstenbalie achter Belgen gaan staan. Dan sta je er zeker 30 min.
ja das waarquote:Op donderdag 18 december 2014 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Omdat die heeeelllll veeeeellll kopen.
nou, ik heb voor de hele bups 104 euro betaald dus het scheelt wel bergen soms. Beetje afhankelijk van wat je kooptquote:Op donderdag 18 december 2014 20:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoeveel is die korting dan, op zo'n avond?
Mooie buit SQ!
de nieuwwaarde is iets meer dan 300 euroquote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben niet bekend zelf met dat merk, dus heb niet helemaal een idee van de prijzen, maar dat klinkt zeker niet te duur. Wauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |