Je kop houden en neuken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben laatst ontmaagd door iemand maar omdat ze best ver weg woont blijf ik daar altijd slapen en spendeer ik vaak hele avonden/dagen met haar thuis, en als we zin hebben gaan we seksen.
Ik ben bang dat ik gevoelens heb gekregen voor haar.. maar ik wil dit absoluut niet, ik wil puur seks.
Als ik zeg dat ik die gevoelens heb, ben ik bang dat het helemaal verkeerd loopt en dat het heel lang duurt voordat ik weer kan neuqen.. wat moet ik doen?
Gewoon je gevoelens volgen. Waarom zo fixeren op seks?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben laatst ontmaagd door iemand maar omdat ze best ver weg woont blijf ik daar altijd slapen en spendeer ik vaak hele avonden/dagen met haar thuis, en als we zin hebben gaan we seksen.
Ik ben bang dat ik gevoelens heb gekregen voor haar.. maar ik wil dit absoluut niet, ik wil puur seks.
Als ik zeg dat ik die gevoelens heb, ben ik bang dat het helemaal verkeerd loopt en dat het heel lang duurt voordat ik weer kan neuqen.. wat moet ik doen?
Had je dit niet laatst al gepost?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Pino0 het volgende:
vlag erover en gaan met die banaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Pino0 het volgende:
Je zegt nu wat hij zou moeten doen, dat is niet wat hij wilt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon je gevoelens volgen. Waarom zo fixeren op seks?
Bedenken of je iets met die gevoelens wil doen. Zo niet, kap ermee. Het gaat je alleen in de weg zitten en veroorzaakt een hoop pijn en ellende. Ik spreek uit ervaring.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef Pino0 het volgende:
Al die goede adviezen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Bedenken of je iets met die gevoelens wil doen. Zo niet, kap ermee. Het gaat je alleen in de weg zitten en veroorzaakt een hoop pijn en ellende. Ik spreek uit ervaring.
Omdat ze 35 jaar oud is en een kind heeft en 132 km ver weg woont.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gewoon je gevoelens volgen. Waarom zo fixeren op seks?
Hij doet helemaal niksquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij doet toch waar ie zelf zin in heeft.
Gewoon lekker blijven knallen dus!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Omdat ze 35 jaar oud is en een kind heeft en 132 km ver weg woont.
Relatie is nihil in mijn optiek![]()
Het is een echte milf, bloedgeil en superlief, dat wil ik gewoon niet kwijt. Oja, en als we doggy doen of met missionaris haar benen ver omhoog doe, kom ik tegen haar baarmoeder met mijn tollie. Maakt me trots![]()
Oke, dan houd ik het voorlopig nog bij me. En hoe langer ik realiseer dat de kans nihil is dat er wat uitkomt, des te beter ik mij er over heen kan zetten hoop ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven knallen dus!
Trotse seks
Wehehe slechtquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ik noemde zijn kleur niet omdat ik niet weet
Twijfelde tussen blauw en geel
Pino is zowel geel als blauw, dus voel je niet slecht.quote:
Bedankt voor deze geruststellende woordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Pino is zowel geel als blauw, dus voel je niet slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |