Jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een topic open, houd jij het dan bij?
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2015quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
De (precieze) locatie wordt altijd pas bekendgemaakt nadat alle opnames erop zitten. Wat wel eens voorkomt (en zelfs vorig jaar nog voor kwam), is dat mensen toevallig op vakantie zijn en daar de WIDM crew aantreffen. Als je dan van een afstandje blijft kijken kom je idd achter dingen waar de gewone kijker niks vanaf zal weten. Maar ook dan geldt nog 'niets is wat het lijkt'.
Verwacht niet dat je hierop zal reageren though, je RLS rondje is alweer voorbij.
quote:
quote:Op woensdag 31 december 2014 17:19 schreef roos94 het volgende:
[..]
jammer dat de enige pot weer zo'n manwijf moet zijn
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Eerste gok is dat Rikkert de mol is.
quote:Op woensdag 31 december 2014 19:45 schreef TLC het volgende:
Morgen gaat het beginnen, ik heb er zin in
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:49 schreef roos85 het volgende:
Zin in![]()
Moet wel werken, dus vanavond laar maar terugkijken.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:21 schreef franklop het volgende:
Word niet live kijken vandaag. Beloofd te wachten tot roos85 terug is van werk
quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:49 schreef ArannaeCor het volgende:
Yay we beginnen weer en ik kom weer uit mijn jaarlijkse hok om weer eens actief te zijn.
Ik verdenk gelijk Pieter omdat die een grote rol in die special had van deze kandidaten, gelijk maar in een tunnel duiken.
quote:
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2015quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wil het topic wel openen zodat er daarna iemand gezocht kan worden voor het bijhouden, heb er zelf geen tijd voor.
Ik heb die post van je laatst al opgeslagen en deze gaat erbijquote:Op donderdag 1 januari 2015 18:14 schreef Stickertje het volgende:
denken dat pietertje ver gaat komen
doe deze er maar bij: pietertje vliegt eruit in aflevering 2 of 3quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:16 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik heb die post van je laatst al opgeslagen en deze gaat erbij
Niet 1?quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
doe deze er maar bij: pietertje vliegt eruit in aflevering 2 of 3
nee, nog te veel kandidaten die ook geen idee hebben wat ze doen, maar zodra ze wat info krijgen via opdrachten zitten ze sneller op het goede spoor dan pietertje.. dat denk ik tenminstequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2015 18:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, nog te veel kandidaten die ook geen idee hebben wat ze doen, maar zodra ze wat info krijgen via opdrachten zitten ze sneller op het goede spoor dan pietertje.. dat denk ik tenminste
als hij geen goede grap kan verzinnen hoe moet het dan wel niet met theorieën verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |