Ik ookquote:
Heuj, jij hier, tijd niet gezien.quote:
Hier niet neequote:Op donderdag 1 januari 2015 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heuj, jij hier, tijd niet gezien.
quote:
Dit. Darts in ons geval. Topic er dus ook niet bij, als ik meelees/-post mis ik toch altijd de helftquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij gaan eerst iets anders kijken en dan daarna snel via uitzendinggemist. Dat wordt even laptop en telefoon niet aanraken![]()
Precies dit, had echt totaal niet door dat het vandaag al begonquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. Darts in ons geval. Topic er dus ook niet bij, als ik meelees/-post mis ik toch altijd de helft
Sinds wanneer kijk jij WIDM?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies dit, had echt totaal niet door dat het vandaag al begon
Helaas
Toch al flink wat jaren, hoewel ik af en toe iets heb overgeslagenquote:Op donderdag 1 januari 2015 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer kijk jij WIDM?
Darts gaat voor idd, terugkijken daarvan is minder leuk dan WIDM terugkijken.
Dit is toch het livetopic?quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:58 schreef Moira. het volgende:
Ik was bezig met een live-topic maken voor de aflevering en moltalk, zoals we ieder jaar doen (maar dan dacht ik dat beide best samen kunnen in 1 topic)..
Dingetjes aan het uitzoeken enzo.
Crasht m'n laptop en issie nu al tijden bezig met schijfdingesen
Dacht dat dit het algemene lul-hier-over-WIDM topic was?quote:
Oh het aflevering 1 topic.quote:Op donderdag 1 januari 2015 20:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dacht dat dit het algemene lul-hier-over-WIDM topic was?
We hebben altijd een apart topic voor de afleveringen omdat dat soms zo snel gaat met lekker meelullen met de TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |