Spuitelfquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:54 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The AT is back. Als concept vooralsnog, maar jeuzes
Maar wel tof idd.quote:
Zegt de man die de hele tijd geilt op de KTM 1290.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:24 schreef Gummiebeer het volgende:
Honda Africa Twin![]()
Eindelijk eens een mooie neue motor ipv dat gesmijt met plasticals die uitkomt idd..
Ik word oud en papa, dan mag dat. Ik kan zelfs een bmw gaan rijden, gewoon omdat het nu kan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zegt de man die de hele tijd geilt op de KTM 1290.
Die is ook al jaaaaaaren uit zeker
Ik ben bang dat junior later opgroeit tussen elektrische honda pacific coast gedrochten. Dat is een stukje triesterquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Laat Gummie junior dat maar niet horen!
Kwestie van opvoedingquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:41 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat junior later opgroeit tussen elektrische honda pacific coast gedrochten. Dat is een stukje triester
Op motorjacht is altijd fijnquote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef pindaplukker het volgende:
TL1000S is verkochtMag weer op motor jacht
Hangt er van af, wat rij je nu?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
Moet de mijne ook maar eens verkopen zodat ik wat nieuws kan halen. Gok niet dat ik veel bij inruil zal krijgen
Kan ik me uren mee vermaken, is alleen van korte duur deze keerquote:Op woensdag 5 november 2014 14:52 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Op motorjacht is altijd fijnIk moet nog 2 dagen tot ik mijn nieuwe mag ophalen.
YZF750 uit 1993quote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hangt er van af, wat rij je nu?
Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 november 2014 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
Moet de mijne ook maar eens verkopen zodat ik wat nieuws kan halen. Gok niet dat ik veel bij inruil zal krijgen
Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.quote:
Verkopen op marktplaats lukt ook niet altijd en soms krijg je er dan ook niet super veel voor. Met inruil heb je tenminste geen rare lui op je fiets en heb je snelle handel.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijker
Klopt, daarom ga ik ook inruilen denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.
[..]
Verkopen op marktplaats lukt ook niet altijd en soms krijg je er dan ook niet super veel voor. Met inruil heb je tenminste geen rare lui op je fiets en heb je snelle handel.
Je SV weg?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik wil ook een andere motor en ik zou mijne eigenlijk ook moeten verkopen, dan krijg ik er veel meer voor dan bij inruil. Maar ik heb helemaal geen zin in dat gekloot, inruil is veel makkelijker
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:57 schreef mjan het volgende:
[..]
Je SV weg?* mjan gaat op handen zitten
Met 85k km en een ruilblok er in?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zie er een paar op marktplaats staan tussen de 1000 en 1500. Dus inruil zal wel weer rond de 1000 zitten dan.
Je hebt die oudere S-versie he? Dat komt voor mij wel beter uit want dievinniknietzomooiquote:Op woensdag 5 november 2014 21:58 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk dit jaar al willen doen, maar ik wil niet zonder motor komen te zitten en ik had andere financiële prioriteiten
Inderdaad, en dat is morgenochtend weer volgens de voorspelling..quote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat een mist trouwens vanmorgen. De tering hey.
Klopt, ik heb een SV650S uit '01, beste SV die je kan hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:08 schreef mjan het volgende:
[..]
Je hebt die oudere S-versie he? Dat komt voor mij wel beter uit want dievinniknietzomooiAfgezien van het feit dat ik echt geen tweede motor moet kopen nu. Maar toch, zo'n SV lijkt me leuk. Waarom wil je er vanaf?
en voor die ktm moet je dan ook nog een grotere tank en ander zadel kopenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat is morgenochtend weer volgens de voorspelling..
[..]
Klopt, ik heb een SV650S uit '01, beste SV die je kan hebben
Ik wil graag een motor waar ik recht(er) op zit, iets als een naked of richting allroad. Dan kan ik natuurlijk een N-versie nemen, maar dan wil ik eigenlijk ook wel gelijk een hele andere motor. Zit nu te denken aan iets als een Tuono, V2 uiteraard. Maar de KTM 990SMT vind ik ook heel erg vet, al is die nog wel een prijsklasse hoger dan de Tuono
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 5 november 2014 22:03 schreef Dekatria het volgende:
Wat een mist trouwens vanmorgen. De tering hey.
19 liter is niet genoeg denk je? Ik heb nu maar 16 literquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef Maegrim het volgende:
[..]
en voor die ktm moet je dan ook nog een grotere tank en ander zadel kopen
Ligt natuurlijk ook wel aan de rijstijl. Ik hoor ook van mensen die 1:15 rijden bij normaal gebruik. 250km op een tank moet toch echt wel lukken, en dat zou ik geen probleem vinden, moet nu ook altijd tanken als ik daarbij in de buurt kom.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:25 schreef Maegrim het volgende:
Tja, een maatje van me heeft er een met nu een 30 liter tank erop, want hij kon nog geen 200 kilometer rijden ermee... En het standaard zadel zou veel te glad zijn
Dus jij gaat zaterdag ook niet mee?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:50 schreef Nero22 het volgende:
Over koppeling gesproken...
Mijn fiets is kapot verdomme.De overbrenging is naar de klote. Gister gebeurd voor het stoplicht.
![]()
Jawel hoor. Komt goed.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dus jij gaat zaterdag ook niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, daar ging ik al gemakshalve vanuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:53 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bedoelt eigenlijk dat je ketting geknapt is ofwat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nop, versnelling in de naaf is kapot. Ketting draait namelijk wel gewoon met de trappers mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bedoelt eigenlijk dat je ketting geknapt is ofwat?
Ik heb nog wel een kekke racefiets te koopquote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nop, versnelling in de naaf is kapot. Ketting draait namelijk wel gewoon met de trappers mee.
Ik denk dat ik hem mooi op ga knappen, en dan aan de muur ga bevestigen als decoratie.![]()
Thanks, but no thanks. Tenzij het voor een kratje bier is of zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kekke racefiets te koop
Meer voor 4-5 kratjes bier.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Thanks, but no thanks. Tenzij het voor een kratje bier is of zo.Had nog een fiets bij mijn ouders staan.
Omslachtig hoor..quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Triumph vernieuwd de tiger 800den... nu in 4 varianten namelijk de 800xr en xrx waarbij de xrx een luxer uitvoering is meer gericht op onroad en de xc en xcx meer gericht op offroad...
Ook het blok en de versnellingsbak zijn verbeterd waardoor verbruik gedaald is
Haha, mooi ditquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Nero22 het volgende:
Men neme een Tuk Tuk
Men neme een Honda CBR600
...?
Profit?
Met straatbanden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
Past ook nog wel in het rijtje.. KTM 1050 adv...
Wat een gedoe.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Triumph vernieuwd de tiger 800den... nu in 4 varianten namelijk de 800xr en xrx waarbij de xrx een luxer uitvoering is meer gericht op onroad en de xc en xcx meer gericht op offroad...
Ook het blok en de versnellingsbak zijn verbeterd waardoor verbruik gedaald is
Als je er doorheen kan lopen kan je er met een motor langsquote:Op donderdag 6 november 2014 19:06 schreef Erasmo het volgende:
Van a naar b door gaatjes waar de motor niet doorheen past.
Op de fiets ben ik wel een stukje asocialer/assertiever geworden heb ik vandaag gemerkt. Gewoon links de auto's voorbij (het liefst nog met het belletje), in plaats van het gebruikelijke rechts.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je er doorheen kan lopen kan je er met een motor langs
ligt maar net aan de persoon natuurlijk. Ik kon prima zitten op de Tiger xc...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat een gedoe.
Was van de week bij Motoport, daar stond een XC. Prachtige machine maar het zit voor geen meter helaasal zal daar vast wel wat aan te doen zijn natuurlijk
en gegoten wielen ipv spaakwielen. Ik plaats hem dan ook als opvolger van de 990SM-Tquote:Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Met straatbanden.
Mijn baby Ninja heeft nog meer profiel erop man.
colinfurze sowiesoquote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Nero22 het volgende:
Men neme een Tuk Tuk
...?
Profit?
Inderdaad zeg, buikpijn van het lachen om zijn filmpjesquote:
volgens mij waren die 'kleinere' modellen er al wel alleen was er in nederland geen vraag naar voor de huidige rijbewijsregelsquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef Nero22 het volgende:
He wtf, Kawasaki heeft blijkbaar tegenwoordig een 1-cilinder 250 van "slechts" 20.6 kw.
Ook naakt te verkrijgen.
Die Japanners zijn niet eens zo gek bezig. Flink standaard modellengamma voor A2 rijbewijzen... Ninja 300, Z300, Ninja 250, Z250. En dan de te beknijpen ER6F, ER6N, Z800E, Vulcan, W800, Versys 650...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:12 schreef Erasmo het volgende:
Over handvatverwarming, bij die DX dingen zit geen gebruiksaanwijzing en ik heb geen idee welke kabel waarvoor is
revit sand2 hield mij uitstekend droogquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:08 schreef Vrieskist het volgende:
Zo, vanmiddag de Versys opgehaald![]()
Arme beestje meteen door de regen
Misschien ook maar eens gaan nadenken over nieuwe kleding. Alles was na, behalve onder mijn jas.
Sorry, ik sleutel niet aan Kawasakisquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:37 schreef Nero22 het volgende:
Zeg BL, als ik inderdaad handvatverwarming koop, wil jij het dan voor me erop bouwen?
Ik snap nu al niet waar je het over hebt.
Ik heb ook revit, wel een ander model. Behandel jij die jas zo nu en dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
revit sand2 hield mij uitstekend droog
That's because you have a vaginaquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb ook revit, wel een ander model. Behandel jij die jas zo nu en dan?
Mijn broek lekt vooral via het zadel trouwens.
nou de eerste zat na 2 maanden al vol gaten en de 2e is nog z.g.a.n.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:15 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ik heb ook revit, wel een ander model. Behandel jij die jas zo nu en dan?
kou vind ik ook wel prima maar regen vind ik niks. Dikke hoosbui vanavond, zag echt geen reet meer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
That's because you have a vagina
[ afbeelding ]
On a more serious note:
Het wordt wel kouder op de motor inderdaad, toch vind ik dat prettiger rijden dan die zomerse temperaturen.
ah vandaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou de eerste zat na 2 maanden al vol gaten en de 2e is nog z.g.a.n.
sony vegas pro 12quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:38 schreef Erasmo het volgende:
Zo SD-kaartjes zijn leeg en accu's zitten vol, eens kijken hoe dat gaat met het filmen tijdens de rit morgen.
Alleen wat voor bewerkingsprogramma gebruiken jullie? Vegas snap ik geen hol van
Doe eens een oproepje op MF.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:06 schreef Skv het volgende:
Ik ben op zoek naar een benzinetank voor mijn srx600 uit 1986. Iemand enig idee waar ik dat vandaan zou kunnen halen?
Best heftig.quote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10154758191640104&fref=nf
KTM EXCquote:Op zondag 9 november 2014 12:18 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10154758191640104&fref=nf
wat is precies probleem van meerdere modellen op zelfde basis?quote:Op maandag 10 november 2014 19:13 schreef BlackLining het volgende:
Hoeveel van die 1000rr varianten gaan ze nog maken zegBegint nu een beetje vermoeiend te worden.
de baron reed in 24h van kroatië naar NL dus dan moet in 3 dagen heen en weer ook lukken toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Donderdag t/m zondag vrij, iemand nog een leuke route (liefst buitenland) voor een dag of 3? Startpunt is Arnhem.
Wij rijden in juni altijd in 3 dagen naar Dasburg of Reil en weer terugquote:Op woensdag 12 november 2014 03:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Donderdag t/m zondag vrij, iemand nog een leuke route (liefst buitenland) voor een dag of 3? Startpunt is Arnhem.
Jammer genoeg rijden ze er niet meequote:Op donderdag 6 november 2014 20:49 schreef Nero22 het volgende:
Men neme een Tuk Tuk
...?
Profit?
Komt nog wel.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg rijden ze er niet mee
Dagje richting ring?quote:Op woensdag 12 november 2014 03:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jammer genoeg rijden ze er niet mee
Kun je nagaan wat al z'n rode achterlichten wel niet doen voor de snelheidquote:Op donderdag 13 november 2014 14:29 schreef mstx het volgende:
Dat 'ie zo snel is komt vast en zeker door die 8 koplampen.
Geen klappende uitlaatquote:Op donderdag 13 november 2014 14:09 schreef BlackLining het volgende:
Maar het stinkt niet en het maakt geen herrie.
Ik weet niet of ze er hier al mee gaan rijden, moet hem zelf ook nog kijken.quote:Op donderdag 13 november 2014 15:22 schreef whY... het volgende:
[..]Wie post de link met het rijdende wagentje
18 November komt een video van een ritje online, staat er op het eindquote:Op donderdag 13 november 2014 17:26 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er hier al mee gaan rijden, moet hem zelf ook nog kijken.
Standaard dingen als 'niet te snel', waarschuwingslichten, en kijk uit voor mensen die willen schuiven. Ik kwam er met 40 langs en daar was'ie van geschrokken; hij zag me net op tijd. Ik had overigens wel gewoon de hazards aan zoals altijd, dus tja... vond het allang prima dattie niet meteen ging schrijven.quote:
Waarschuwingslichten vind ik juist niet sjiek. Is mij ook "geleerd" dat ik dat juist niet moest doen omdat het leek op een normaal knipperlicht?quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Standaard dingen als 'niet te snel', waarschuwingslichten, en kijk uit voor mensen die willen schuiven. Ik kwam er met 40 langs en daar was'ie van geschrokken; hij zag me net op tijd. Ik had overigens wel gewoon de hazards aan zoals altijd, dus tja... vond het allang prima dattie niet meteen ging schrijven.
Kekke Yammies rijden die gasten op trouwens.
Waarschuwingslichten doe ik idd ook nooit aanquote:Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waarschuwingslichten vind ik juist niet sjiek. Is mij ook "geleerd" dat ik dat juist niet moest doen omdat het leek op een normaal knipperlicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik heb het ook daarover met 'm gehad. Ik weet toevallig dat volgens de letter van de wet het niet mag omdat het 'verwarrend zou zijn', maar ik doe het wel omdat je immers een knipperend licht eerder in je spiegels ziet dan een normaal licht. Hij was het met me eens, en zei dat eigen veiligheid het belangrijkst is... dus zodoende. Zichtbaarheid über alles.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Waarschuwingslichten vind ik juist niet sjiek. Is mij ook "geleerd" dat ik dat juist niet moest doen omdat het leek op een normaal knipperlicht?
quote:Op donderdag 13 november 2014 19:36 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarschuwingslichten doe ik idd ook nooit aanIk heb ze niet eens. Ik heb zelfs geen grootlicht snelschakelaar, zo'n "push to pass" dingetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
Open deur intrappen, brommers hebben dat idd niet.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens. Ik heb zelfs geen grootlicht snelschakelaar, zo'n "push to pass" dingetje.
Naja, ik mag het wel, maar ik heb het geld niet voor een andere brommert (op 35 kw).quote:Op donderdag 13 november 2014 19:40 schreef Gummiebeer het volgende:
Begint wel flauw te worden zo Nero, wanneer kan/mag je motor rijden? Zijn we ook van deze grapjes af.
Just like your speed:quote:Op donderdag 13 november 2014 19:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens. Ik heb zelfs geen grootlicht snelschakelaar, zo'n "push to pass" dingetje.
Ik zag de foto al voorbij komen. Dacht eigenlijk dat ik twee V-Strom DL650's van vorig jaar zag staan, maar dan met wat blauwe accentenquote:Op donderdag 13 november 2014 19:46 schreef Nero22 het volgende:
Over echte motor gesproken:
MT-09 Tracer / FJ-09 in het wild.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Toch apart van die waarschuwingslichten, juist om blikkers te laten wennen aan motors in de file staat in de motorcode dat de knippers het beste uit kunnen blijven.quote:Op donderdag 13 november 2014 19:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Standaard dingen als 'niet te snel', waarschuwingslichten, en kijk uit voor mensen die willen schuiven. Ik kwam er met 40 langs en daar was'ie van geschrokken; hij zag me net op tijd. Ik had overigens wel gewoon de hazards aan zoals altijd, dus tja... vond het allang prima dattie niet meteen ging schrijven.
Kekke Yammies rijden die gasten op trouwens.
Ha! Dat stuk snelweg de andere kant op is echt terror trouwens. Ik noem het 'de gehaktmolen'; in een paar kilometer heeft 6 op- en afritten, tesamen met 80 per uur limiet. Het staat er nagenoeg ALTIJD vast, heeft auto's en vrachtwagens die schuiven... 't is een verschrikking om daar in te voegen vanaf de A13.quote:
Herkenbaar, mjaquote:Op donderdag 13 november 2014 22:21 schreef A4papier het volgende:
Ik vertrok om 16.15 uit Vlaardingen, richting Utrecht. Wat een ellende
Automobilisten wennen niet aan motorrijders, lijkt me.... puur omdat we zo zeldzaam zijn. De grootste fout die je als motorrijder kunt maken is ervanuit gaan dat 'automoblisten je wel zien'. Laatste keer dat ik dat dacht kon ik bijna onze lieve heer een handje geven.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:12 schreef Erasmo het volgende:
Toch apart van die waarschuwingslichten, juist om blikkers te laten wennen aan motors in de file staat in de motorcode dat de knippers het beste uit kunnen blijven.
Het vreemde is dat als je in motorpak in de winkel staat, iedereen jou wel ziet staan.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:33 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Automobilisten wennen niet aan motorrijders, lijkt me.... puur omdat we zo zeldzaam zijn. De grootste fout die je als motorrijder kunt maken is ervanuit gaan dat 'automoblisten je wel zien'. Laatste keer dat ik dat dacht kon ik bijna onze lieve heer een handje geven.
Dat is niet bepaald vreemd.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het vreemde is dat als je in motorpak in de winkel staat, iedereen jou wel ziet staan.
quote:Op donderdag 13 november 2014 21:54 schreef BlackLining het volgende:
Ik zag de foto al voorbij komen. Dacht eigenlijk dat ik twee V-Strom DL650's van vorig jaar zag staan, maar dan met wat blauwe accenten
Het lijkt verdomd veel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
Kan'ie meteen rondrijden in het centrum met zo'n jethelmpjequote:Op vrijdag 14 november 2014 11:45 schreef Salatrel het volgende:
Geld teveel:
Honda MSX 125 / Grom Full Akrapovic Titanium Carb…:
Mooi is datquote:Op donderdag 13 november 2014 19:24 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Marechaussee rijder die ik voorbij reed in de file, wilde net erdoor toen ik erlangs kwam. "Wil je even achter me aan rijden?"
Kreeg ipv een boete ("ik doe het zelf ook hoor") een paar tips. Uitstervend ras, dit soort bazen.
Wauwquote:
Duurt wel een beetje lang ditquote:
Nopquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:22 schreef Erasmo het volgende:
Even snel door het filmpje geklikt maar gebeurt er nog wat op een paar gillende mietjes na?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Duurt wel een beetje lang dit
Ha, ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
De alp in zijn natuurlijke habitat. De rechter baan
Koffer hangt inderdaad een beetje scheef. Net als het zijrek.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
De koffer hangt een beetje scheef of is de alp gewoon krom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Dekatria op 16-11-2014 12:12:23 ]
quote:Op zondag 16 november 2014 12:05 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Name that bike. Zonder Google natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op zondag 16 november 2014 16:14 schreef mstx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 12:06 schreef Erasmo het volgende:
Laten we een vlag aan een helikopter hangen, wat kan er nou fout gaan.
Litouwen. Schijnbaar betreft het hier de Litouwse SEALS, die op crossmotoren een ware plaag blijken te zijn voor de Taliban aldaar.quote:Op zondag 16 november 2014 16:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]zat hetzelfde te denken. Colombia ofzo?
Zwitsers doen/deden het ook op fietsen.quote:Op zondag 16 november 2014 16:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Litouwen. Schijnbaar betreft het hier de Litouwse SEALS, die op crossmotoren een ware plaag blijken te zijn voor de Taliban aldaar.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:38 schreef Salatrel het volgende:
De alp in zijn natuurlijke habitat. De rechter baan
Oude bmw's oerdegelijk. Ik vond de enkele voorrem op mijn K75 toen alleen wel wat spannend somsquote:Op zondag 16 november 2014 18:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vanmorgen even bij een XJ600 Diversion wezen kijken voor de winter. Bleek bij aankomst dat de accu leeg was en het beestje niet wilde starten. Jammer, want hij zag er verder vrij aardig uit.
Komende week bij een BMW K100LT kijken
Oude KLPD brommert? Ga je dan ook in het fluogeel?quote:Op zondag 16 november 2014 18:00 schreef BlackLining het volgende:
Komende week bij een BMW K100LT kijken
Fluogeel? Nee man, 't is geen Alpquote:Op zondag 16 november 2014 21:15 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oude KLPD brommert? Ga je dan ook in het fluogeel?
"Nah leave it on, so you show your friends about the big turning off you got from a police on a horse!"quote:
Iemand op dumpert verbetert degene al die het verkeerd quote, en dan quote je het nog steeds verkeerd?quote:Op maandag 17 november 2014 19:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
"Nah leave it on, so you show your friends about the big turning off you got from a police on a horse!"
Ja man, sorry. Te snel.quote:Op maandag 17 november 2014 21:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Iemand op dumpert verbetert degene al die het verkeerd quote, en dan quote je het nog steeds verkeerd?
Er ook nog een vlammenwerper op zettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
👾
Is dat de MSX125 Grom of zo?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:17 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe brommer voor nero!
Even kenteken gechecked, ding was n paar jaar oud. Maar dan alsnog.quote:Op donderdag 20 november 2014 23:15 schreef BlackLining het volgende:
Ja, dat is mooi zaad. Net drie dagen na de garantie zeker ook?
Heb je er nu een gekocht?quote:Op donderdag 20 november 2014 20:25 schreef BlackLining het volgende:
Haha, net een stuk op de BMW gereden. Wat een gruwelijk saai ding zeg. Daarna nog maar een blokje om gedaan op de Bandit. Zo veel leuker.
Voelde me trouwens ook meteen een kleine 40 jaar ouder achter dat enorme windscherm
Saai, maar nuttig. Voor het plezier pak je dan weer je Bandit.quote:Op donderdag 20 november 2014 20:25 schreef BlackLining het volgende:
Haha, net een stuk op de BMW gereden. Wat een gruwelijk saai ding zeg. Daarna nog maar een blokje om gedaan op de Bandit. Zo veel leuker.
Voelde me trouwens ook meteen een kleine 40 jaar ouder achter dat enorme windscherm
Jazeker. Comfortabeler dan menig auto waarin ik gereden heb.quote:Op vrijdag 21 november 2014 14:19 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Saai, maar nuttig. Voor het plezier pak je dan weer je Bandit.
Er is ook nog verschil tussen de verschillende BMW's natuurlijk. Mijn K75 stuurde een stuk lichter e.d. dan een K100RT.
quote:Op vrijdag 21 november 2014 07:45 schreef mstx het volgende:
1.7 graden hier, lekker koud op de motort
[ afbeelding ]
Nog geen tijd gehad om de handvatverwarming te monteren dus m'n vingers vroren er bijna af
Wat heb jij de afgelopen tijd gegeten dan?quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
... Met mij erop loopt het gewicht toch aardig richting de 400kg...
Daarom ga ik met de motor, heb geen zin om te krabbenquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon weer tijd om te krabben
Gebruik zelf een lege cola fles met water (koud)
Weet je wat zo'n K100LT weegt joh?quote:Op vrijdag 21 november 2014 19:02 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat heb jij de afgelopen tijd gegeten dan?
263 droogquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n K100LT weegt joh?
Pas jij met gemak 2x op voordat je aan de 400kg zitquote:Op vrijdag 21 november 2014 20:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weet je wat zo'n K100LT weegt joh?
Knipperschakelaar schoonmaken en invetten geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2014 21:34 schreef Erasmo het volgende:
Richtingaanwijzers zijn er mee op gehouden, tuurlijk net voor ik de A10 op rij![]()
Schijnt een van de weinige Honda kwaaltjes te zijn.
Welk jaar was die K100 btw? Er was iets "mis" met de oudere modellen, had te maken met een as.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker. Comfortabeler dan menig auto waarin ik gereden heb.
Heeft ook met banden te maken natuurlijk. Deze zijn vierkant en droog, dus de motor gaat sporen volgen. Bloedirritant. Zit me alleen af te vragen wat ik daar nou aan banden onder moet gooien. Met mij erop loopt het gewicht toch aardig richting de 400kg maar het legt wel bijna 100pk op het achterwiel.. Kan me zo geen band bedenken die daar vrolijk van wordt. Mijn favoriete ContiRoadAttacks gaan de 5000km niet halen denk ik
quote:
Contactspray en hij doet het weerquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:42 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Knipperschakelaar schoonmaken en invetten geloof ik
Je kan het horen of merken geloof ik, dus het kan altijd nog een onderhandel dingetje worden danquote:Op zaterdag 22 november 2014 10:34 schreef BlackLining het volgende:
De splines ja. Beetje een gok, vond het wat overdreven om hem daar op de oprit open te schroeven. Er zouden toch nieuwe banden onder moeten dus dan kijk ik dan wel even. Als ze versleten zijn heb ik pech. Ding is toch niet zo duur.
Flink wat warm water er overheen, is 't zo ontdooid.quote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon verkopen dat blik. Probleem ook opgelost.quote:Op zaterdag 22 november 2014 12:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Flink wat warm water er overheen, is 't zo ontdooid.
Je bent gek manquote:Op zaterdag 22 november 2014 13:08 schreef BlackLining het volgende:
Alleen rij ik nog steeds in mijn Difi California pak
Jajaquote:
Zo'n bmw is goedkoper dan een pak of niet? hahaquote:Op zaterdag 22 november 2014 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jaja![]()
Mijn four-season pak heb ik begin dit jaar naar de godverdomme gereden en ik heb nog geen nieuwe
Het scheelt inderdaad niet veel neequote:Op zaterdag 22 november 2014 14:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zo'n bmw is goedkoper dan een pak of niet? haha
Outlet van een flinke motorwinkel en je hebt voor 5 tientjes een goede warme jas.quote:Op zaterdag 22 november 2014 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jaja![]()
Mijn four-season pak heb ik begin dit jaar naar de godverdomme gereden en ik heb nog geen nieuwe
Veel plezier met de nieuwe brommert. Heb je al een foto?quote:Op zondag 23 november 2014 18:28 schreef BlackLining het volgende:
Zo de Bandit maar eens gaan ophokkenworden we de rest van het jaar BMW rijder. Iemand nog een hesje te leen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op zondag 23 november 2014 19:38 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Veel plezier met de nieuwe brommert. Heb je al een foto?Die zat er al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben al heel hard met stickerremover bezig geweest en heb me een ongeluk gepoetst met een schuursponsje maar ik krijg het er godverdomme niet vanaf
Zal van de week ff een fotootje uploaden.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
maar je zag hem wel en daar gaat het de BMW rijder omquote:Op maandag 24 november 2014 08:57 schreef mstx het volgende:
BMW's![]()
Vanochtend in het donker reed er zo'n GS met 3 van die bouwlampen voorop 2 meter achter me, ik zag geen reet meer.
Nee, nog niet.quote:Op maandag 24 november 2014 17:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar je zag hem wel en daar gaat het de BMW rijder om
ben jij al naar de hornbach geweest voor bouwlampen BL?
Ja, dat was ik ooit.quote:Op maandag 24 november 2014 18:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Er was toch ooit iemand in dit topic die ook twee bouwlampen aan zijn motor had gebeund?soort Frankenstein machine leek het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Eigen schuld blikkertjequote:Op dinsdag 25 november 2014 20:18 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Gooooodver, ga je 1 x met de auto op pad, meteen een monsterfile
quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:03 schreef BlackLining het volgende:
Ik zou nog een foto posten van mijn nieuwe vrachtwaggel
[ afbeelding ]
Elektrisch verstelbare ruit, injectie, ABS, zelf uitschakelende knipperlichten, gruwelijk onhandige knoppenindeling, reflecterende tape, driedelige kofferset maar vooral...De juiste kleur ook, of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blits ding wel eigenlijk.
It's funny
But not ha-ha funny.
Blits voor 50+ ja.quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:18 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De juiste kleur ook, of niet?
Blits ding wel eigenlijk.
[ afbeelding ]
Elektrisch verstelbare ruit, injectie, ABS, zelf uitschakelende knipperlichten, gruwelijk onhandige knoppenindeling, reflecterende tape, driedelige kofferset maar vooral...Niets mis mee, past wel bij je imagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
*kuch*quote:Op dinsdag 25 november 2014 22:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niets mis mee, past wel bij je imago
Met je koekblikquote:Op vrijdag 21 november 2014 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
welja zet mij maar neerquote:Op woensdag 26 november 2014 09:55 schreef Maegrim het volgende:
Iemand interesse in een Loobman kettingsmeersysteem? Ik ga er 4 bestellen voor de korting en moet er nog 1 zien te slijten
[ afbeelding ]
Elektrisch verstelbare ruit, injectie, ABS, zelf uitschakelende knipperlichten, gruwelijk onhandige knoppenindeling, reflecterende tape, driedelige kofferset maar vooral...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteravond met de nodige moeite mijn walvis bij de garage gekregen zodat ze er vanochtend even naar konden luisteren en kijken waarom 'ie niet meer zo prettig start en draait. Blijkt dat er een of andere vacuümslang gewoon is afgebroken. Nu weet ik niet of dat al zo was, of dat ik dat mogelijk heb gedaan toen ik mijn tank eraf haalde, () maar toen die kerel even zijn vinger op het gaatje waar die slang heen gaat deed schoten de toeren meteen omhoog en draaide hij als een soort van zonnetje. Hoop dat dit voorlopig het enige is, kan ik doorsparen voor die pakkingen en remschijven
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
Anders ikquote:Op woensdag 26 november 2014 09:55 schreef Maegrim het volgende:
Iemand interesse in een Loobman kettingsmeersysteem? Ik ga er 4 bestellen voor de korting en moet er nog 1 zien te slijten
[ afbeelding ]
Elektrisch verstelbare ruit, injectie, ABS, zelf uitschakelende knipperlichten, gruwelijk onhandige knoppenindeling, reflecterende tape, driedelige kofferset maar vooral...vind m stiekem best tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht er niet teveel vanquote:
die er voor uit durven te komen?quote:Op woensdag 26 november 2014 19:28 schreef 10minuteman het volgende:
Rijden hier ook BMW G 650 GS rijders?
Wat nou? Ik vind het persoonlijk een mooie motor.quote:Op woensdag 26 november 2014 19:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die er voor uit durven te komen?
BMW rijden is hier "not done" tenzij het een pekelbrik is die slagschip/vrachtwagen of iets dergelijks genoemd wordt door de eigenaarquote:Op woensdag 26 november 2014 21:12 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Wat nou? Ik vind het persoonlijk een mooie motor.
Omdat? Niks mis mee. Ducati wel dan? Die is een tikkeltje erger. Ook al is deze BMW een een cilinder.quote:Op woensdag 26 november 2014 21:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
BMW rijden is hier "not done" tenzij het een pekelbrik is die slagschip/vrachtwagen of iets dergelijks genoemd wordt door de eigenaar
ze worden hier dan ook beide belachelijk gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Omdat? Niks mis mee. Ducati wel dan? Die is een tikkeltje erger. Ook al is deze BMW een een cilinder.
Ik bedoel beiden zijn hevig onder onderhoud.
Ducati's zijn tenminste nog mooiquote:Op woensdag 26 november 2014 21:16 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Omdat? Niks mis mee. Ducati wel dan? Die is een tikkeltje erger. Ook al is deze BMW een een cilinder.
Ik bedoel beiden zijn hevig onder onderhoud.
zelfs bij de crash ben ik geen onderdelen verlorenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:01 schreef Gummiebeer het volgende:
Ach, over 20 jaar rijd iedereen hier een bmw, dus tja.
alsof een yamaha alles is![]()
Nee, die was je daarvoor al verloren en aangepast.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zelfs bij de crash ben ik geen onderdelen verloren![]()
![]()
arme mjan als ze hem weer eens om laat vallenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Sowieso, BL rijd nu bmwdus elke bandit rijdert gaat zo over op bmw.
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
arme mjan als ze hem weer eens om laat vallen
Ik quote mezelf effe gemakshalve, maar dit is zomaar een idee! "Sta op" stoelen voor ouderen dus een sta op bmw mechanisme als een bejaarde z'n bmw laat vallen lijkt mij een puik plan. Zo effe de patenten aanvragenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]heb ook wel met haar te doen dan. Ook nog zo'n sta op stoel optillen enzo.
Zou hem kopen als ik het geld had.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:27 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
goeie drugs hebben ze bij bmw
yeah rightquote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij ben ik geflitst trouwens.
Als die K100 een keer omvalt laat ik hem liggen en ga ik lopenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
arme mjan als ze hem weer eens om laat vallen
Door een vaste paal? Want dan moet je het er echt om gedaan hebbenquote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij ben ik geflitst trouwens. 80/90 waar je 70 mag.![]()
We gaan het meemaken, want het was een inhaalmanoeuvre...
jij durft zeg, vol gas over de provinciale wegquote:Op woensdag 26 november 2014 22:30 schreef Nero22 het volgende:
Volgens mij ben ik geflitst trouwens. 80/90 waar je 70 mag.![]()
We gaan het meemaken, want het was een inhaalmanoeuvre...
Kan ook de koplamp van diegene achter me geweest zijn die me waarschuwde voor een aankomende flitser though. Maar goed, leek wel op een flitser. Denk ik. Ben nog nooit geflitst.quote:
U heeft zo'n winterstop verzekering?quote:Op woensdag 26 november 2014 22:35 schreef KneusTeun het volgende:
Yamaha for life
Hoewel mijne straks 3 maand niet de weg op mag
Nee, een overgangsregeling... verzekering loopt gewoon door.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
U heeft zo'n winterstop verzekering?
quote:Op woensdag 26 november 2014 22:33 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Kan ook de koplamp van diegene achter me geweest zijn die me waarschuwde voor een aankomende flitser though. Maar goed, leek wel op een flitser. Denk ik. Ben nog nooit geflitst.
quote:
Het demomodel daarvan bevalt me wel en zou ik wel meenemen.quote:Op woensdag 26 november 2014 22:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik quote mezelf effe gemakshalve, maar dit is zomaar een idee! "Sta op" stoelen voor ouderen dus een sta op bmw mechanisme als een bejaarde z'n bmw laat vallen lijkt mij een puik plan. Zo effe de patenten aanvragen
Okéquote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef 10minuteman het volgende:
Ik zit zelf te twijfelen tussen een Fazer, BMW of een Honda cbr f. Ik vind de zithouding belangrijk. Sportieve SS serie zit voor geen meter met de houding zover naar voren.
BMW s1000rr?quote:Op donderdag 27 november 2014 10:40 schreef 10minuteman het volgende:
Ik zit zelf te twijfelen tussen een Fazer, BMW of een Honda cbr f. Ik vind de zithouding belangrijk. Sportieve SS serie zit voor geen meter met de houding zover naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |