He madquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand wat gefrustreerd.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook allang geen discussie meer, aangezien spelers als Robben, Neymar, Reus, Zlatan en Ribery tussen Messi en Ronaldo inzitten
De zelfreflectie siert je. Mocht ik je kunnen helpen dan moet je dat maar gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zal Syntix wel weer zijn. Die heeft daar vaker last van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe durf je Ribéry te noemenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is ook allang geen discussie meer, aangezien spelers als Robben, Neymar, Reus, Zlatan en Ribery tussen Messi en Ronaldo inzitten
Wij zijn dus duidelijk familie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad.
1. Ronaldo
2. Robben
3. Reus
4. Messi.
Kun je helpen met PSV kampioen maken?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
De zelfreflectie siert je. Mocht ik je kunnen helpen dan moet je dat maar gewoon zeggen.
Morgen weer schuimbekken en het onderwerp veranderen naar PSV.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal Syntix wel weer zijn. Die heeft daar vaker last van.
We zijn nu in de CL topic anders ga ik offtopic en krijg ik een waarschuwing. Dat moeten we niet willen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vergeet je nu expres Memphis en Strootman?
Als je nu in het Ajaxtopic zegt dat Kishna overschat is, kun je dat spektakel vandaag ook al beleven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Morgen weer schuimbekken en het onderwerp veranderen naar PSV.
Owja, volgend seizoen pas.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zijn nu in de CL topic anders ga ik offtopic en krijg ik een waarschuwing. Dat moeten we niet willen.
Strootman z'n club speelt gewoon CL, Hansie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We zijn nu in de CL topic anders ga ik offtopic en krijg ik een waarschuwing. Dat moeten we niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |