Geschorst vanwege zijn beet hequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is hij eigenlijk? Geblesseerd ofzo?
Ja, stuur je CV even door via een DM mocht je interesse hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je nog een spindokter nodig voor je modcampagne?
#Davyformodquote:
Waarom niet?quote:
GGMM ziet wel meer niet.quote:
Had hem dan gewoon ingeschreven in de CL, mocht je verder komen. dom liverpool.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geschorst vanwege zijn beet he
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou leuk zijn als Messi morgen het record dan weer van Ronaldo afpakt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
eindelijk een keer vroeg man man man
En bij Bayern zijn we #teamhitler?quote:
waar is powerloungen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
yesss! we missen alleen Rens, johannes, pax en karina volgens mij
Ja srry moest nog het hoofdstuk van een of ander kutboek van literatuur aflezen. Morgen kwart over 6 opstaan om het andere boek uit te hebben voor de toets van half 1 (quote:
Morgen ben ik vrijquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja srry moest nog het hoofdstuk van een of ander kutboek van literatuur aflezen. Morgen kwart over 6 opstaan om het andere boek uit te hebben voor de toets van half 1 ()
moet morgen ook rond 6 uur op. Kutzooiquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja srry moest nog het hoofdstuk van een of ander kutboek van literatuur aflezen. Morgen kwart over 6 opstaan om het andere boek uit te hebben voor de toets van half 1 ()
quote:
Niemand moest lachen.quote:
Ik zou natuurlijk ook tot 3 uur op kunnen blijven om dat kutboek te lezen en dan wat later opstaan morgen. Keuzes, keuzes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet morgen ook rond 6 uur op. Kutzooi
quote:
Kingrolandgod en Anonygodinquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die komt swshij stelt ons nooit teleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |