Het begon als een vrij slechte serie maar werd eigenlijk wel steeds vermakelijker.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:50 schreef Wiebeldak het volgende:
Vorige week aan deze serie begonnen en nu halverwege seizoen 2. Ik moet zeggen dat ik seizoen 2 een stuk boeiender vind dan seizoen 1.
En waarom speelt Geraldine Kemper er in mee als Clarke. Damn wat lijken zij veel op elkaar.
Gaat Netflix Canada het weer wekelijks uitzenden? Want dan ga ik voor een Unblock Us-accountje denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:49 schreef Max23 het volgende:
21 januari beginnen we weer![]()
Benieuwd of ze de stijgende lijn kunnen voortzetten, hoewel ik niet zo fan was van dat einde van het vorige seizoen.
Hier de trailer van het komende seizoen
Volgens mij was dat vorig seizoen een beetje een 'dingetje' in meer series, lesbische scenes. Heb het de laatste tijd nergens meer gezien.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 08:34 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
Clarke is blijkbaar over Bellamy heen
In de The 100 aflevering van vandaag dusquote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:17 schreef Karina het volgende:
Heb het de laatste tijd nergens meer gezien.
ow het was ook een van de laatste scenes van vorig seizoen toch? Ik herkende de dame links niet namelijk, dacht dat dit die scene van toen wasquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
In de The 100 aflevering van vandaag dus
Dat is Clarke....quote:Op vrijdag 22 januari 2016 13:00 schreef Karina het volgende:
Ik herkende de dame links niet namelijk, dacht dat dit die scene van toen was![]()
quote:
Oh ik vind het wel een aardige verhaallijn aangezien het min of meer over de achtergrond / oorsprong van de situatie gaat.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 11:18 schreef Wolves het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering, maar dat gedoe ik met de city of light trekt me nog steeds niet zo.
quote:Op zondag 24 januari 2016 19:55 schreef Monolith het volgende:
Ben het er wel mee eens dat de serie zich goed heeft ontwikkeld van eendimensionale tienerserie naar een prima dystopische sci-fi serie.
Het gaat niet best met Clarke's seksleven dit seizoenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ik volgde deze show nog maar dan maken ze hun beste karakter af. Wat een crap weer.
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:39 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het gaat niet best met Clarke's seksleven dit seizoen
Iedereen waar ze mee in bed beland wordt in elkaar geschopt (die chick in het begin) of krijgt een kogel.
Nu moet ze weer een nieuwe chick vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |