Dan nog hoop ik op de tweedequote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zit letterlijk een moment in de serie dat ze het hebben over miners en gevangenen
Welke aflevering was dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zit letterlijk een moment in de serie dat ze het hebben over miners en gevangenen
4 of 5 van seizoen 4 uit mijn hoofdquote:Op woensdag 31 mei 2017 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat?
Want op The Ark werd je om het minste vergrijp overboord gemieterd, mits boven 18.
Dat ze net in Becca's lab aankwamen.. Het schijnt ook dat het van hetzelfde bedrijf is waar Becca werktequote:Op woensdag 31 mei 2017 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat?
Want op The Ark werd je om het minste vergrijp overboord gemieterd, mits boven 18.
Zijn wel nabestaanden van gevangenen. Er is dik 100 jaar geen contact geweest. Maar er zullen wel allemaal moordenaars en verkrachters uitstappen.quote:Op dinsdag 30 mei 2017 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog hoop ik op de tweedeIk onthoud neit alles wat er gezegd is he
We hebben het zeker over dezelfde serie, maar ik weet niet hoe ver je bent en/of ik mag spoilerenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde serie?Kan me die scène niet herinneren..
Ik heb een vreselijk geheugen, vandaarquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
We hebben het zeker over dezelfde serie, maar ik weet niet hoe ver je bent en/of ik mag spoileren
Plot armourquote:Op donderdag 10 augustus 2017 21:32 schreef babette21 het volgende:
Nee oké, niet 5 minuten, maar wel heeeeel snel. Waar het natuurlijk gewoon "helemaal nooit meer" had moeten zijn
(Vanwege die val dus, niet omdat ik van d'r af wilde)
Even doorheen bijten. Het verhaal is best leuk, maar de geloofwaardigheid van bepaalde verhaallijnen is wat ehhmmmm...apart...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:20 schreef xzaz het volgende:
Gister aan begonnen; gelukkig hebben ze genoeg make-up bij zich..
doorbijten .. S02 is wel aardig.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 08:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Even doorheen bijten. Het verhaal is best leuk, maar de geloofwaardigheid van bepaalde verhaallijnen is wat ehhmmmm...apart...
Ik zat gewoon te zweten bij de finalequote:Op zondag 15 oktober 2017 00:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
S4 is goed.. Zeker de final episode
Ben blij dat jij mij op de serie weesquote:Op zondag 15 oktober 2017 10:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
S2 was geniaalHeb vanaf ep 1 met open snuit zitten kijken.
S3 was weer meh, S4 weer
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 8 januari 2018 00:45 schreef LPFAN het volgende:
Datum bekend wanneer seizoen 5 begint. 24 April pas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |