de goudvis zal licht geven, omdat ze tritium in hun schubben hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
DE VRAAG:
Wat is het gevolg van een goudvis in het donker opsluiten? ( wel in een kom en voeren natuurlijk anders is het zielig)
.Ludovico Einaudi -- "Una mattinaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
Bij de film Intouchables zien we een openingsscene waarbij er met een Maserati door Parijs word gescheurd. Daar horen we een prachtig mooi pianonummer. Van welke artiest is het nummer en hoe heet het nummer?
Bijna goed, nummer heet anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
.Ludovico Einaudi -- "Una mattina
dan is het flyquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bijna goed, nummer heet anders.
Klopt.quote:
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.quote:
Pennen stelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.
Wat is het leukste kan doen bij een bedrijf waar je niet werkt.
S'ochtends opbellen en je ziekmelden, vooral leuk bij de plaatselijke AH.quote:
Ik heb ooit bij een niet nader te noemen ziekenhuis alle kastjes leeg getrokken omdat ik met mijn gebroken teen meer dan 2 uur zat te wachten want ze hadden "lunch" .quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.
Wat is het leukste wat je kan doen bij een bedrijf waar je niet werkt.
Tevens de mooiste en derhalve de enige die je moet kennen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Prima, dat is ook het enige F1 circuit dat ik ken
Monaco heeft zeker zijn charmes maar is lang niet zo mooi in mijn optiek. Als je dan nog een mooi circuit wil dan kom ik eerder uit bij de oude Nurburgring (Nordschleiffe) of de oude Hockenheimring.quote:
Ja bedankt he!quote:
Dat was Atletico.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt he!
Ok laten ik houd het bij sport, in het seizoen 1996/1997 ging Ajax ten koste van welke club door naar de halve finale van de Champions League.
FC Bayern?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt he!
Ok laten ik houd het bij sport, in het seizoen 1996/1997 ging Ajax ten koste van welke club door naar de halve finale van de Champions League.
Atletico Madridquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja bedankt he!
Shit hoe kan je dit nou weten.quote:
Litmanenquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit hoe kan je dit nou weten.ik ben echt slecht in het bedenken van vragen. Bonuspunten als je nog weet wie de 2-1 scoorde.
Dat weet ik niet. Dus ik reik mezelf gewoon één punt aan en de volgende vraag komt eraanquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Shit hoe kan je dit nou weten.ik ben echt slecht in het bedenken van vragen. Bonuspunten als je nog weet wie de 2-1 scoorde.
1677quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:04 schreef Toto69 het volgende:
RingBewoner: 3
PowerLoungen: 5
Toto: 7
houdjemond: 5
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 1
Fok-it: 3
Aight1: 4
KitKatChunky : 2
JanCees: 1
Tassendief: 1
Mani89 1
Volgende vraag:
In welk jaar werd Feyenoord voor het laatst landskampioen?
jaquote:
Ik was toen verliefd op hem.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:06 schreef houdjemond het volgende:
Dat was Dani, ging later ook bije atletica spelen.
Ja Ajacied hier
Ahgosh, ziet er niet meer uit tegenwoordig, maar vroeger was ie leuk ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was toen verliefd op hem.het was een verwarrende tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |