de goudvis zal licht geven, omdat ze tritium in hun schubben hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:28 schreef Toto69 het volgende:
DE VRAAG:
Wat is het gevolg van een goudvis in het donker opsluiten? ( wel in een kom en voeren natuurlijk anders is het zielig)
.Ludovico Einaudi -- "Una mattinaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef RingBewoner het volgende:
Bij de film Intouchables zien we een openingsscene waarbij er met een Maserati door Parijs word gescheurd. Daar horen we een prachtig mooi pianonummer. Van welke artiest is het nummer en hoe heet het nummer?
Bijna goed, nummer heet anders.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
.Ludovico Einaudi -- "Una mattina
dan is het flyquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bijna goed, nummer heet anders.
Klopt.quote:
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.quote:
Pennen stelen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.
Wat is het leukste kan doen bij een bedrijf waar je niet werkt.
S'ochtends opbellen en je ziekmelden, vooral leuk bij de plaatselijke AH.quote:
Ik heb ooit bij een niet nader te noemen ziekenhuis alle kastjes leeg getrokken omdat ik met mijn gebroken teen meer dan 2 uur zat te wachten want ze hadden "lunch" .quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan even een kleine vraag van mij off the record just for fun.
Wat is het leukste wat je kan doen bij een bedrijf waar je niet werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |