Ik wil vdv wel eens zien tegenover een serieuze tegenstander, dan weten we allebei wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom doe jij eigenlijk niet mee? Jij gooit schijnbaar beter dan 97 gemiddeld, zoals Thornton deed.
Beter is gewoon dat je niet meer post in dit topicquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:30 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik wil vdv wel eens zien tegenover een serieuze tegenstander, dan weten we allebei wat er gebeurt.
Tegen een Taylor/MVG/Wade/Lewis zal hij inderdaad wel verliezen ja, maar dat zijn de enige serieuzere tegenstanders dan Thorntonquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:30 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik wil vdv wel eens zien tegenover een serieuze tegenstander, dan weten we allebei wat er gebeurt.
Wereldkampioen jeugd PDCquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:31 schreef Nober het volgende:
Dave Chisnall v Keegan Brown (C)
Speelt Brown in een eigen dartsbond, ken hem niet.
Dat ben ik niet met je eens, de thorn was op papier een serieuze tegenstander maar dat viel in praktijk zwaar tegen, thorn had zijn dag gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:31 schreef Max23 het volgende:
[..]
Tegen een Taylor/MVG/Wade/Lewis zal hij inderdaad wel verliezen ja, maar dat zijn de enige serieuzere tegenstanders dan Thornton
Dus nogmaals. 97 gemiddeld is waardeloos?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:32 schreef y8987 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, de thorn was op papier een serieuze tegenstander maar dat viel in praktijk zwaar tegen, thorn had zijn dag gewoon niet.
Gast pleur aub op uit dit topic met je gezeverquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:34 schreef y8987 het volgende:
Hij gaat niet er niet alleen om wat je gemiddeld gooit, het gast erom hoe je het afmaakt, en ja de thor had met vdv geen moeite moeten hebben.
Thornton staat hoger op de ranking dus als hij verliest had hij zijn dag niet en als hij wint is het normaal want hij staat hoger op de ranking.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:34 schreef y8987 het volgende:
Hij gaat niet er niet alleen om wat je gemiddeld gooit, het gast erom hoe je het afmaakt, en ja de thor had met vdv geen moeite moeten hebben.
Hou jij eens even je bek mongool.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gast pleur aub op uit dit topic met je gezever
Gewoon optyfen kerel. Ik ben niet de enige die je een debiel vindquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:36 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hou jij eens even je bek mongool.
Als jij niet snap dag iemand als thornton geen moeite mag hebben met vdv dan ben je niet helemaal lekker en begrijp je er niks van
Thornton heeft dit jaar maar 3x een hoger gemiddelde gegooid dan Van der Voort net tegen hem had.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:36 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hou jij eens even je bek mongool.
Als jij niet snap dag iemand als thornton geen moeite mag hebben met vdv dan ben je niet helemaal lekker en begrijp je er niks van
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:40 schreef y8987 het volgende:
Nee dat bewijst alleen dat de thor slecht gespeeld heeft.
Van der Voort speelde niet eens goed, die gaat dus ver komen dit toernooi.quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:40 schreef y8987 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:40 schreef y8987 het volgende:
Hij komt de poelfase niet eens doorquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Van der Voort speelde niet eens goed, die gaat dus ver komen dit toernooi.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:44 schreef y8987 het volgende:
[..]
Hij komt de poelfase niet eens door![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |