nee ik ben geen kkgayquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Hihihi, TS. Wil je met me verkering?
voordat ik reageerde heb ik de lach PI standaard gemaakt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
dan kan je dus nooit weten of iemand iets zegt om te trollen en je twijfelt zo erg
en ik zei mensen met standaard lach-PI. dus mensen die nu grappig proberen te doen door een lach pi aan te klikken heb ik het niet over. Het is een select groepje mensen (bijv. smegmanus in ONZ)
lees de laatste regel van de klacht nog maar eens.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:38 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
voordat ik reageerde heb ik de lach PI standaard gemaakt.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
klacht: mensen die voor het openen van dit topic de lach-PI als standaard hadden ingesteld
Soms is het wel lastig om door sarcastische opmerkingen heen te prikken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon geen waarde hechten aan Pi's enzo dan word het leven echt makkelijker.
Die zou ik dan gewoon negeren. Boeiend toch wat een anoniem persoon uit op een online forum.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Soms is het wel lastig om door sarcastische opmerkingen heen te prikken.
Het is toch een stukje vermaak voor mij dus ik hecht er zeker wel waarde aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die zou ik dan gewoon negeren. Boeiend toch wat een anoniem persoon uit op een online forum.
Rip.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:31 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Het is toch een stukje vermaak voor mij dus ik hecht er zeker wel waarde aan.
Knullen zoals jij in verwarring brengen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:35 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Als je commentaar afdoet als totaal irrelevant, wat doe je zelf dan hier?
Ok.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
dan kan je dus nooit weten of iemand iets zegt om te trollen en je twijfelt zo erg
en ik zei mensen met standaard lach-PI. dus mensen die nu grappig proberen te doen door een lach pi aan te klikken heb ik het niet over. Het is een select groepje mensen (bijv. smegmanus in ONZ)
klacht: mensen die voor het openen van dit topic de lach-PI als standaard hadden ingesteld
Die heb ik ook standaard. Alleen wil het op de mobiele versie niet. Dus altijd handmatig aanpassenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:12 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Terechte klacht. Deze is leuker.
terechte klacht, stelleltje botox usersquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
terechte klacht, stelleltje botox users
danku voor de verrijkingquote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hun emoties zien er altijd hetzelfde uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |