abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6538205
Hierverder na : Hoe voel je je [-NU-]?? Deel 22

Verkouden, moe, somber.

Zit erg in mijn hoofd, al klinkt dat raar.

Winter trekt steeds meer mijn lijf in.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6538257
GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED GOED

whoo hoooo

i feel good, tadadadada, so good, tata, i need u POM POM POM POMMM

ik voel me dus goed

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_6538286
Nu ik lees dat je erg in je hoofd zit voel ik me opeens stukken beter...
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:01:53 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6538309
Deel 22 was nog lang nie vol

magoe, nogmaals

Slaperig en koud.
Nog steeds en nog steeds niet wederzijds

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6538311
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef naarmijnmening het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:02:48 #6
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_6538327
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:00 schreef naarmijnmening het volgende:
ehm waar slaat dit op

on-topic ik voel me hongerig maar ben aan het lijnen

verder vole ik me toch ook wel gelukkig

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_6538329
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:01 schreef MrTorture het volgende:
Deel 22 was nog lang nie vol

magoe, nogmaals

Slaperig en koud.
Nog steeds en nog steeds niet wederzijds

nog 1 post

gezeur.

maar anyway

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6538402
Sexueel gefrustreerd
pi_6538446
verkouden, moe, nerveus en nergens zin in hebbend
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_6538568
moe....
pi_6538607
Moe, lusteloos, hoofdpijn en het vooruitzicht dat ik in november en december weer 'lekker' naar het ziekenhuis mag.
In een woord samengevat: klote dus.
pi_6538617
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:24 schreef DT het volgende:
Moe, lusteloos, hoofdpijn en het vooruitzicht dat ik in november en december weer 'lekker' naar het ziekenhuis mag.
In een woord samengevat: klote dus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 10:26:31 #13
38033 aco
Viddy well, little brother.
pi_6538636
Prima. Beetje koud maar de verwarming draait op volle toeren.
[url=http://www.heusbitter.nl/kai/]click[/url][i] I'm frightened by the liquid engineers, my mallory heart is sure to fail[/i]
pi_6539157
maar

heel erg

Doei.
pi_6539252
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 10:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Thnx
pi_6539963
Ik voel me klote

T loopt niet echt lekker, Se's gingen niet echt super de afgelopen dagen.
Verder heb ik net 4 tussenuren achter de rug, is ook niet positief.

En ik mis mn vriendin.

//update
kon net niet verder typen er las nl. een klasgenoot mee.

Maarja, ik heb dus voor 1 se een 7,3 en telt voor 40% mee, dus dat is wel mooi. En die andere weet ik nog niet zeker.

En ja, ik mis mn vriendin en t lijkt wel of t steeds beter met haar gaat, des te minder kontakt ik met haar opneem . Krijg steeds meer t gevoel dat ik niet goed genoeg ben enzo en haar alleen maar ongelukkig maak, terwijl ik het beste met haar voor heb. *zucht* ik mis haar

[Dit bericht is gewijzigd door Gertjuh.dot.TK op 30-10-2002 15:30]

woensdag 30 oktober 2002 @ 15:06:08 #17
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6541292
Het gaat ietsje beter dan gisteravond. Maar ik ben nog steeds bang voor vanalles en nogwat. Er zit me weer iets dwars, of ik heb weer wat opgespaard. Ik denk ook wel dat ik weet wat het is. En daar kan ik niks aan veranderen. Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.

Ik moet weg hier.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6541367
Op het andere forum heb ik nu een paar keer gepost en het is zo fijn om mensen te spreken die je gevoel helemaal kunnen snappen. Hoewel er veel vrouwen zijn die het toch aandurven en met allerlei postnatale psychoses etc komen te zitten. Maar dat zijn ook over het algemeen vrouwen waar het niet al drie generaties voorkomt, depressies die erbij komen die erfelijk kunnen zijn en een andere psychiatrische ziekte in mijn schoonfamilie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 oktober 2002 @ 15:17:21 #19
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_6541387
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.
janken lucht op en het geeft wat minder rotzooi
als je je energie kwijt moet: ga sporten

hoe dan ook:
sterkte

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_6541543
Ik voel me rot, alles wat ik op dit moment wil kan gewoon niet
School gaat gewoon niet lekker, ik kan gewoon niet met de mensen omgaan met wie ik om wil gaan, m'n leven is gewoon een puinhoop
pi_6542131
Lichamelijk: beetje vaag borrelend irritant gevoel in m'n buik, toch weer last van blaasontsteking en ben misselijk

Geestelijk: confused tegenstrijdig

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Voormalig Sport Koningin woensdag 30 oktober 2002 @ 16:33:31 #22
35237 Nuongirl
pi_6542179
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 15:06 schreef k_i_m het volgende:
Het gaat ietsje beter dan gisteravond. Maar ik ben nog steeds bang voor vanalles en nogwat. Er zit me weer iets dwars, of ik heb weer wat opgespaard. Ik denk ook wel dat ik weet wat het is. En daar kan ik niks aan veranderen. Dus het moet eruit. Of ik ga hier zo de hele boel kort en klein slaan, of ik ga janken.

Ik moet weg hier.

Huilen geeft wel een opgelucht gevoel, ervaar ik zelf. In ieder geval veel sterkte!
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  Voormalig Sport Koningin woensdag 30 oktober 2002 @ 16:35:33 #23
35237 Nuongirl
pi_6542194
Voel me wel goed,
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_6542303
Op het ene moment voel ik me fantastisch.. Net een paar leuke dagen achter de rug.. Op het andere moment voel ik me klote.. Ik mis mn vader.. Mn vader is er wel maar is niet dezelfde die er 20 jaar lang voor me is.. Ik wil mn papie terug zoals ie was
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 16:54:04 #25
37960 juffie
flieft op pepe
pi_6542401
nu moe, giga drukke werkdag gehad. Maar ga zo lekker naar Pepe, dus komt weer helemaal goed, maar eerst nog ff die vreselijk smerige ramen van de storm zemen!
juf is always right ;)
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:03:01 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_6542511
MOE, maar verder wel ... redelijk... mja saai eigenlijk
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_6542566
ik heb het gevoel dat ik langzaam gek word.. ik wil alles! nu! .. argh!
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:30:22 #29
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6542831
Ik heb het zo koud en als ik het koud heb, voel ik weer allerlei miezerige pijntjes in m'n lichaam
Heb al alle verwarmingen open gezet, maar ik heb het nog steeds zo verdomme friggin' koud en ik moet nog naar de supermarkt *bibbert*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_6542875
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:30 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb het zo koud en als ik het koud heb, voel ik weer allerlei miezerige pijntjes in m'n lichaam
Heb al alle verwarmingen open gezet, maar ik heb het nog steeds zo verdomme friggin' koud en ik moet nog naar de supermarkt *bibbert*

* ED2 heeft het juist wel warm. Eigenlijk net iets te.. Komt omdat ik me onrustig voel denk ik...
"sja, als je ZO ongeduldig bent houdt 't een beetje op natuurlijk..." - post van 'Danny' die waarschijnlijk zelf ook vaak na ruim 2 maanden pas antwoord krijgt.
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:15:22 #31
22259 Fogerty
slapende account
pi_6543347
Nog steeds wel prima
Ik loop alleen een beetje over van verdriet Ik wou dat dat eens wegging, tuurlijk heeft iedereen zijn ups en downs en die zou ik niet willen missen. Maar dat door het zien van iemand in een bepaald soort trainingspak of (zoals vandaag) door het tegenkomen van een bepaalde plaatsnaam in een dossier op je werk meteen zowat je hele jeugd in al zijn "glorie" terug naar boven komt....dat hoeft voor mij niet zo nodig meer. Als ik het nou zelf een beetje kon doseren of plannen ofzo, maar nee, het komt altijd onverwacht en altijd als het niet uitkomt!

Gelukkig ben ik wel in staat om het voor even weg te drukken, en dus heeft op mijn werk geen mens wat gemerkt, en in plaats van om 4 uur ga ik gewoon nu effe een uurtje janken. Helemaal niet janken is helaas geen optie.

En toch gaat het verder wel goed. Dat verdriet van vandaag is verdriet van twintig jaar geleden, wat het hier en nu betreft heb ik niets te klagen.

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:54:11 #32
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6543819
Nu ik 't warm heb en ik tintelende vingertjes van de warmte heb, voel ik me weer fijn, relaxed en volwassen
Heerlijk, dat het 's avonds al zo vroeg donker is. Dat geeft me 'n knus gevoel en het is dan des te fijner uit de kou weer in de warmte van binnen te komen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 30 oktober 2002 @ 18:56:31 #33
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_6543844
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 18:15 schreef Fogerty het volgende:

En toch gaat het verder wel goed. Dat verdriet van vandaag is verdriet van twintig jaar geleden, wat het hier en nu betreft heb ik niets te klagen.

Ik noem dat bij mezelf altijd melancholie een soort manier van het vroeger verwerken. Kan idd soms fijn zijn, je huilt erom, maar je weet tegelijkertijd dat het voorbij is.
pi_6543861
*kouwe handen*
Heb ik bijna altijd... grrr
pi_6545541
Zwaar KUT!!
Schreef ik in deze vorige topics nog datk me superr voelde omdatk zo verliefd was, en het was wederzijds, ze vond me al 3jaar leuk eindelijk vond ik haar ook leuk ECHT heel leuk ik had geaccepteerd datk ook op meisjes kon vallen, en het was altijd super als we elkaar zage altijd spanning, handjes vasthouden enzo, superr, maar helaas....nu ik eindelijk alles heb geaccepteerd bij mezelf en helemaal stapel op der ben, twijfelt zij opeens heel erg, of ze me niet liever als gewone vriendin heeft ipv DE vriendin...
enorme KUTZOOI dus....wist niet dat je je zo kut kon voelen door liefde..
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_6545656
cautiously optimistic

ik krijg een andere psychologe toegewezen aangezien mijn "eigen" psychologe na 7 weken ziekte ineens niemand meer kan helpen ofzow...

morgenvroeg een afspraak met de nieuwe en lichtelijk nerveus over wie ik nu weer voorgeschoteld krijg... (zal wel uitdraaien op behandelswijze/probleemvisie #3)

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_6546133
Blij dat mijn vriendin weer terug is
Goed bezig met mds en verwerken door middel van info
moe, slaperig, verkouden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_6546175

beetje nog steeds, maar wel

Was je maar hier

*kussknufff*

Doei.
pi_6546260
Hmm, kan beter..
Met mij persoonlijk gaat het wel redelijk.
Vandaag alleen dat gesprek, verliep niet zoals ik gehoopt had .
(Projectie van mijn verdriet..) ..

Maar ik maak me zorgen om twee vriendinnen, met wie het niet
goed gaat.. en ik kan er niks aan doen ..

Wolkje

pi_6546690
Ik voel me rot. Ik heb er zo op gehoopt maar het gaat niet gebeuren, mijn lichaam heeft mij weer in de steek gelaten en afgebroken wat bij mij hoorde! K*TZOOI!!!!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:06:12 #41
22259 Fogerty
slapende account
pi_6547710
Ik word er bijzonder sjacherijnig van dat het allemaal zo verdomd veel moeite moet kosten. Het gaat nooit effe vanzelf goed, het is alleen maar het resultaat van keihard knokken en mezelf elke keer weer mijn bed uitslepen en mezelf dwingen om WEL de telefoon op te nemen en WEL eetafspraken te maken en ja, dan heb ik het inderdaad wel even een tijdje best leuk.
Maar de moeite die het kost....ik ben er gewoon echt letterlijk lichamelijk doodmoe van. En de optie 'alles en iedereen in de stront laten zakken en gewoon mijn bed niet meer uitkomen' wordt hoe langer hoe aantrekkelijker.
Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:35:50 #42
22259 Fogerty
slapende account
pi_6548174
O ja. Ik baal er ook van dat ik zo baal
Als er iets is wat ik niet wil is het wel zo'n depressief 'geval' zijn
Ik weet het voor mijn omgeving dus ook nog geweldig te verbergen. Maar ik ben wel bang dat ik de twee lieve schatten die vrijdag zouden komen eten af moet bellen omdat ik het gewoon niet trek. En die kan ik niets op de mouw spelden. En daar baal ik van. Ik laat liever alleen op internet mijn trieste depressieve aard zien en probeer in het echt nog een beetje leuk gezelschap te zijn voor de mensen om me heen.

Misschien als ik maar gewoon heel veel drink....

Hieperdepiep hoera!
  woensdag 30 oktober 2002 @ 23:54:48 #43
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_6548423
redelijk normaal, maar er spoken allerlei dingen door mij heen, zoals gewoonlijk. Ik denk veel over het leven, het maakt me soms vrolijk, soms triest of depressief, maar nu gaat het wel goed.
pi_6548539
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
ik haat mezelf
...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_6548568
* Faithy geeft Tessel een dikke knuffff

niet doen....

*hoort wie het zegt*

Je weet me te vinden

Doei.
  donderdag 31 oktober 2002 @ 00:41:08 #46
22259 Fogerty
slapende account
pi_6548940
Ik ben dit topic wel een beetje aan het volspammen vanavond, maar het moet even: onder de douche neem ik altijd de mooiste beslissingen. En dit is een goeie, ik voel het:
in mijn huidige toestand kan ik het EN niet volhouden om nog een paar maanden te blijven werken en sparen voor mijn geplande Zuid-Amerika avontuur. En bovendien kun je in de sloppenwijken toch weinig goeds doen als je zelf bij voorbaat al geestelijk in de prak lag.
Ik laat het vallen, ze bekijken het voorlopig maar, daar in Zuid-Amerika! Ik maak mijn huidige baantje nog even af, en over vier weken bevind ik mij in Noord-Griekenland Alwaar ik eindeloze wandelingen ga maken door woeste gebergten, en het paleis ga bezoeken van Philippus II, mijn afstudeeronderwerp

En het mooiste: waar niemand mij kent, en waar ik me dus even niet verplicht voel om gezellig te doen, om mensen te vermaken, om met grote moeite een glimlach op mijn gezicht te toveren.

Met die gedachte in mijn achterhoofd houd ik het huidige toneelspelletje denk ik nog wel effe vol.

Hieperdepiep hoera!
  donderdag 31 oktober 2002 @ 01:06:17 #47
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_6549219
Ik heb pijn, overal pijn. Pijn in mijn hoofd, pijn in mijn buik, pijn in mijn ledematen, maar vooral pijn in het midden van mezelf.

Ik kan nog steeds niet janken, en ik voel me lichamelijk te beroerd om nog iets anders te ondernemen dan naar mijn bed te strompelen.

Ik wil niet meer, ik kan niet meer, ik ben het zat.
Morgen maar eens langs de dokter, om te vragen of ie niet eens voor een weekje kalmerings- en slaapmiddelen voor kan schrijven.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_6550017
Ik voel me als iemand die niet kan slapen.
Wittgenstein
  donderdag 31 oktober 2002 @ 02:54:03 #49
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6550099
Ik voel me op dit moment geniaal.
Daar ga ik ff van genieten want dat komt niet zo vaak voor.

Nou ja...niet dat het dan ook echt terecht is.

<edit>
Dan is zo'n typo natuurlijk weer jammer

I don't even know what I'm doing here.
pi_6550113
Voel mezelf GOED.
Ben net getrouwd met de liefde van mijn leven, en verder zie ik alles positief in na de vakantie.
De vakantie (en het trouwen ) was(waren) echt nodig om de sleur te doorbreken van het proces waar ik mezelf in bevind.
Kortom het gaat heerlijk.
Het weer is ook heerlijk (ik hou van dit soort herfstweer hmmmmm).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')