Komt door de Fipo. Hele topic dood.quote:Op dinsdag 4 november 2014 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dezen? Ineens iedereen weer stil? Doe dat eens niet!
Zie je wel, kut SVNquote:Op dinsdag 4 november 2014 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Komt door de Fipo. Hele topic dood.
Nerd.quote:
Dat had alleen maar potentie om een zeiktopic te worden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flauw dat je dat Pietenbannertopic dicht hebt gegooid, had zoveel potentie
Nou preciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat had alleen maar potentie om een zeiktopic te worden.
Niet in mijn forumquote:
Danny is even aan het ageren op het momentquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]blijkbaar in geen één forum zie ik niet, in KLB gaan alle topics erover dicht
Idd dus waarom moest 'ie dicht?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat had alleen maar potentie om een zeiktopic te worden.
Dat blijkt, ik zie dat er zelfs topics ruchtsichlos worden verwijderd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Danny is even aan het ageren op het moment.
Het begint inmiddels ook wel uitgekauwder dan kinderen/apple-android/patat-friet bij elkaar te wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik zie dat er zelfs topics ruchtsichlos worden verwijderd.
Hoog tijd dat'ie weer met de kids naar de efteling gaat zo te horen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik zie dat er zelfs topics ruchtsichlos worden verwijderd.
Mwah, hij vraagt er zelf ook wel om door die dikke grote banner bovenaan te plakken. Blijkbaar is hij nog niet klaar met de Pietendiscussie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het begint inmiddels ook wel uitgekauwder dan kinderen/apple-android/patat-friet bij elkaar te worden.
Dan issie de enige denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, hij vraagt er zelf ook wel om door die dikke grote banner bovenaan te plakken. Blijkbaar is hij nog niet klaar met de Pietendiscussie.
Ik ben vanaf het begin klaar met de Pietendiscussie, maar ik geniet nog volop van het ageren tegen pro-Pieten. Ik ben niet anti-Piet, ik ben anti-pro-Pietquote:
Idd. Beetje hypocriet om zo sterk je mening te ageren maar geen discussie toe te staan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, hij vraagt er zelf ook wel om door die dikke grote banner bovenaan te plakken. Blijkbaar is hij nog niet klaar met de Pietendiscussie.
Ik ben er gewoon helemaal klaar mee, het boeide mij eigenlijk ook niet echt vanaf het begin, maar je werd toch af en toe betrokken bij een discussie.quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben vanaf het begin klaar met de Pietendiscussie, maar ik geniet nog volop van het ageren tegen pro-Pieten. Ik ben niet anti-Piet, ik ben anti-pro-Piet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |