ja ok, true.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, altijd.... Ik denk dat er al een hoop FOK!kers zijn overleden waar niemand het van weet.
Ik hoop dat hij een goed antwoord heeft gekregen.quote:vraag me af of er leven na de dood is
Jeetje, open ik onschuldig dit topic om eens te kijken wat er nou van het huis geworden is. Ik schrik me een hoedje...quote:Op dinsdag 4 november 2014 07:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mensen, ik kreeg vanochtend het trieste bericht dat Elmer/2cv gisteren is overleden terwijl hij aan het klussen was met een auto.
Mijn Cordoba rijdt ook mee. Elmer kwam immers ook gewoon met zijn Saab naar meetings van de BX club.quote:Beste mensen,
Om Elmer een mooi afscheid te geven zullen we een BX (of Citroën) groet aan Elmer brengen.
We zullen zaterdag voorafgaande aan de condoleance en de crematie dienst samen naar het crematorium rijden.
Vanwege praktische redenen vraagt de familie ons om een schatting van het aantal aanwezige auto's (voor een vlaggetje ter markering van de stoet) en het aantal bezoekers (voor catering).
Volgens de gegevens die mij nu bekend zijn vertrekt de stoet om 10:00 uit Joure.
Zou je mij per mail willen laten weten of je komt naar het afscheid?
Geef dan ook aan met hoeveel personen en hoeveel auto's.
Mailen kan naar: meetings@bxclub.nl
Groeten,
Bestuur BX club Nederland
Mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 10:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn Cordoba rijdt ook mee. Elmer kwam immers ook gewoon met zijn Saab naar meetings van de BX club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |