Da's wel kut, sterkte bro.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:19 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hij wilde er verder niet echt over uitweiden maar hij heeft kanker iig..
Wie heeft kankerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:19 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Hij wilde er verder niet echt over uitweiden maar hij heeft kanker iig..
Thanks man.quote:
Dus je stopt echt met FOK!, voor de komende paar uur dan?quote:
Stuur dit soort berichten in DM danquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Thanks man.
Klinkt misschien hard, maar echt contact heb ik niet met hem, en het mag dan wel familie zijn maar het is en blijft een moordenaar, dus wat dat betreft sja...
(Geen commentaar verder)
Post dan een pic van je tettenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Hamster. het volgende:
Live vanuit de bus morherfuckers
[ afbeelding ]
Ik vind dit oprecht een best wel interessante verhaallijn in deze topics.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Hamster. het volgende:
Live vanuit de bus morherfuckers
[ afbeelding ]
Dan is het echt een kankermoeder.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moeder.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Shiiiieeetquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Druppelss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou nou nouquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dan is het echt een kankermoeder.
Nee. Gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Dan is het echt een kankermoeder.
Moira.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer wordt dit gereekst? Is dat een blijvend ding?
Ik heb ooit een vriendin gehad daar.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geboren Amsterdammer wonend in Groningen
Nee heb ik ff snel gedaan zo eenmalig, topic gaat alsnog net zo hard weer dicht morgenochtend.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
Sinds wanneer wordt dit gereekst? Is dat een blijvend ding?
jammerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee heb ik ff snel gedaan zo eenmalig, topic gaat alsnog net zo hard weer dicht morgenochtend.
Gelijk de verdediging inschieten...quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee heb ik ff snel gedaan zo eenmalig, topic gaat alsnog net zo hard weer dicht morgenochtend.
10/10 Ik word serieus wel eens aangesproken op straat dat ik op Jimmy lijk jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Furdinand het volgende:
Mono, appel vindt jou op de zoon van Boudewijn de groot lijken. Hoe trots ben je schaal 1 tot 10
Als het een blijvende reeks is wel.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je houdt toch niet van geforceerde NB
quote:
Zo beter?quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Jezus mensen die plaatjes, wat een ranzige troep is dit dan.
Dat is echt al vaker gezegdquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:23 schreef Furdinand het volgende:
Mono, appel vindt jou op de zoon van Boudewijn de groot lijken. Hoe trots ben je schaal 1 tot 10
Ga met een gitaar op straat liedjes van hem zingen en als de press komt trek je je kleren uit en ren je weg. Iedereen denken dat het Jim is! Trolololquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
10/10 Ik word serieus wel eens aangesproken op straat dat ik op Jimmy lijk ja
Dat jij een vriendin hebt, echtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:25 schreef Monopoly het volgende:
Niets mis om een amputee helemaal suf te neuken
Doei busquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht een best wel interessante verhaallijn in deze topics.
Nee die foto's van jouw kop zijn om over naar huis te schrijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Jezus mensen die plaatjes, wat een ranzige troep is dit dan.
Ben stoned bruh ik snap 't allemaal niet zo best meerquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Gelijk de verdediging inschieten...
Nou nou nou...quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die foto's van jouw kop zijn om over naar huis te schrijven.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ga met een gitaar op straat liedjes van hem zingen en als de press komt trek je je kleren uit en ren je weg. Iedereen denken dat het Jim is! Trololol
Ben verder hele normale jongen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat jij een vriendin hebt, echt
Ik ben fucked up, brahquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat jij een vriendin hebt, echt
Nou nou mopje, beetje lief zijn tegen elkaar hequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die foto's van jouw kop zijn om over naar huis te schrijven.
Jij kan er toch niks aan doen dat hij op jou lijkt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]Puik plan. Echter kan ik voor smaad worden aangeklaagd
Dat had ik nou ook weer niet willen zeggenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben verder hele normale jongen hoor
Precies. Het enige nadeel is dat zijn pa een enorme linkse is. Goede stem, leuke muziek maar zijn denkbeeld spreekt mij totaal niet aan. Zou verder wel van zijn geld willen teren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Jij kan er toch niks aan doen dat hij op jou lijkt.
Ik wil niet weten wat jullie in de slaapkamer uitspokenquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben verder hele normale jongen hoor
quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Druppelss het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stoned op fok zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben stoned bruh ik snap 't allemaal niet zo best meer
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jullie in de slaapkamer uitspoken![]()
Nee helaas niet. Zulke mooie tietjes zijn toch prachtigquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn dat de tetten van Moira in de op?
Thanks Allahquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef sheikali het volgende:
allah ziet jullie daden wees
daar bewust op
graag gedaan een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben wel echt blij met deze informatie.
Bedankt broquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:36 schreef sheikali het volgende:
[..]
graag gedaan een gewaarschuwd mens telt voor twee
Ik ben een beetje bewust op jouquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:35 schreef sheikali het volgende:
allah ziet jullie daden wees
daar bewust op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |