Ik ben vaderloosquote:Op dinsdag 4 november 2014 01:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
je vaders hebben DM
Je maakt een grapje zodat ik mij schuldig ga voelen broertjequote:Op dinsdag 4 november 2014 01:12 schreef bobbernaut het volgende:
Jeweetwel weggerend bij geboorte enzo
watquote:Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ik hem vragen welke league die is
draait zijn hele leven om dat spel, is hij drie leagues lager dan ik
Ja geen grap zo'n tryhard die gewoon legit al een paar jaar bronze 5 is, rankeds speelt en streams kijkt en niks anders doetquote:
Dan ben je niet helemaal barkie geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja geen grap zo'n tryhard die gewoon legit al een paar jaar bronze 5 is, rankeds speelt en streams kijkt en niks anders doet
Dan ben je niet helemaal donnie x donnie geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal barkie geloof ik
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal barkie geloof ik
Nederlands graagquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Dan ben je niet helemaal donnie x donnie geloof ik
quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stelletje bauwkriepers die jullie zijn
eh woehsoem ik geef jou wahed vuist eh kk bezemquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
[..]
Nederlands graag
Deze groedjakkerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
eh woehsoem ik geef jou wahed vuist eh kk bezem
kom agga ik djoek je kk boelerquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deze groedjakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |