Ik wilde ddie aan mezelf wijdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou wel heel terecht zijn als het 1000e topic van deze reeks aan Emile Schelvis zou zijn toegewijd. Hij was nu eenmaal de drijvende kracht achter het programma.
Ja ik hoop dat we dat halen gezien onze grote gangmaker dan afwezig is. Ik ga mijn best doen om dit en het volgende topic voor vrijdag vol te spammen met de meest gore onzin.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het zou wel heel terecht zijn als het 1000e topic van deze reeks aan Emile Schelvis zou zijn toegewijd. Hij was nu eenmaal de drijvende kracht achter het programma.
Daar was ik al bang voor inderdaad, wat dat betreft.quote:
Hopelijk verschijnt er nog een VI gerelateerd figuur ergens in een grachtengordelprogramma.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat we dat halen gezien onze grote gangmaker dan afwezig is. Ik ga mijn best doen om dit en het volgende topic voor vrijdag vol te spammen met de meest gore onzin.
Daar ziten we helemaal niet op te wachten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat we dat halen gezien onze grote gangmaker dan afwezig is. Ik ga mijn best doen om dit en het volgende topic voor vrijdag vol te spammen met de meest gore onzin.
Nou, ik wel hoor en ik dring er ook op aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ziten we helemaal niet op te wachten.
Dat is jammer want ik dring er wel degelijk op aan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar ziten we helemaal niet op te wachten.
Kijk dat zijn teksten!quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar hoef jij helemaal geen moeite voor te doen hoor pik HAHAHAHAquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om dit en het volgende topic voor vrijdag vol te spammen met de meest gore onzin.
Heb je weer tegen Lili gezegd ik ga lekker Mani pesten vandaag? Ongenaaide zandhaas dat je bent. Het is dat je fan bent van The Smiths anders had je allang een pofferd op je neus gekregen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar hoef jij helemaal geen moeite voor te doen hoor pik HAHAHAHA
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, ik wel hoor en ik dring er ook op aan.
Jullie zijn twee opgevoerde lullenbijters.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is jammer want ik dring er wel degelijk op aan.
Wat een onaardige kerels eigenlijk. Vooral GGMM_de_echte was maar een rare. Goed dat hij de laatste tijd niet meer gesignaleerd is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet wel volledig zijn, Stijn en GGMM_de_echte vonden het leven van mij en Littlerabbit een act. En Gramulanion mochten ze ook al niet.
Ik vond Genee's schippers trui mooierquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:12 schreef satecl het volgende:
Het is weer herfst mannen. Tijd voor een jasje.
Zou jij die aandoen? Ja, bij het grasmaaien misschien hahaha.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond Genee's schippers trui mooier
Hey Slobeend, kijk eens dom?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn twee opgevoerde lullenbijters.
Komt omdat er de laatste tijd geen Trials en Fifa meer wordt gestreamd via twitch. Daar was GGMM_de_echte echt verzot op.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat een onaardige kerels eigenlijk. Vooral GGMM_de_echte was maar een rare. Goed dat hij de laatste tijd niet meer gesignaleerd is.
Nou ik vond hem zelf eigenlijk wel trendyquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou jij die aandoen? Ja, bij het grasmaaien misschien hahaha.
Zou jij hem aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik vond Genee's schippers trui mooier
Ja leuk 2x dezelfde grap allemaal even lachen mensen!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zou jij hem aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Zou jij hem aandoen? Ja, in de tuin bij het grasmaaien.
Misschien duikt hij weer eens op als ik NBA2K15 stream. Dan gooi ik speciaal voor hem eens paar oops, daar was hij een groot fan van.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt omdat er de laatste tijd geen Trials en Fifa meer wordt gestreamd via twitch. Daar was GGMM_de_echte echt verzot op.
Moet je nog skūtsjesilen ofzo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou ik vond hem zelf eigenlijk wel trendy
Kan je er ook live commentaar van de Mart in monteren? LeBron! Senk joe!quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Misschien duikt hij weer eens op als ik NBA2K15 stream. Dan gooi ik speciaal voor hem eens paar oops, daar was hij een groot fan van.
Hij is gewoon van de kledingsponsor hoor. Jij hebt ook altijd wat aan te merken op mijn kleding he?quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet je nog skūtsjesilen ofzo?
Doe mij maar een keurige Jako trui.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij is gewoon van de kledingsponsor hoor. Jij hebt ook altijd wat aan te merken op mijn kleding he?
Prima truitjes, das heerlijk man.quote:Op dinsdag 4 november 2014 15:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe mij maar een keurige Jako trui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |