lijkt me ook lastig om daarmee een oprit op te draaien in een smalle straat inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2014 21:57 schreef daNpy het volgende:
Met achteruit rijden en krappe bochten zie je wel maar weinig.
Ja, en dan heel hard 'HO!!' roepen, net nadat je ergens tegenaan bent geredenquote:Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef daNpy het volgende:
Met verhuizen ben je hopelijk met meerdere personen, fijn als er dan iemand even in de blinde hoek kijkt
Die heb je er ook bij jaquote:Op maandag 3 november 2014 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en dan heel hard 'HO!!' roepen, net nadat je ergens tegenaan bent gereden
De wagen die ik had beschikte niet over die luxequote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
En spanbanden maak je vast aan ogen en bevestigingspunten in de vloer, niet aan de lat om lat betimmering, dat gaat niet goed komen
Dan goed stouwen tegen het kopschotquote:Op maandag 3 november 2014 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De wagen die ik had beschikte niet over die luxe
Je kunt er op zich best iets aan vast zetten met bijvoorbeeld en touw en wat skillz, maar een ekte spanband-spanband trekt geheid de latten eraf.quote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Zoev het volgende:
Goede tips!
Ik dacht dat je om die latten een spanband kon maken.
Gewicht verdelen had ik aan gedacht.
@Kanovinnie:
Jij had geen spanband? Dan gaat je toch alles schuiven?
Of de bak krom. Spanbanden en die andere floddertjes zijn onzin.quote:Op maandag 3 november 2014 22:37 schreef Sounddragon het volgende:
Je kunt er op zich best iets aan vast zetten met bijvoorbeeld en touw en wat skillz, maar een ekte spanband-spanband trekt geheid de latten eraf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Jawel hoor, maar idd aan die latten vast.quote:Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Zoev het volgende:
Goede tips!
Ik dacht dat je om die latten een spanband kon maken.
Gewicht verdelen had ik aan gedacht.
@Kanovinnie:
Jij had geen spanband? Dan gaat je toch alles schuiven?
Rechtop tegen het kopschotquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:13 schreef Zoev het volgende:
Goede tips.
Er gaat een afgebroken keuken in, die weer wordt opgebouwd in het nieuwe huis.
Kun je deze (houten) onderdelen het beste op de grond leggen (in dekens) of rechtop tegen het schot of zijkant? Rit is ongeveer 100 km. 90% snelweg.
Dubbellucht rijd alleen beter als de lading echt zwaar is.. (of als er laadklep achter zit)quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:24 schreef bokkepoot het volgende:
Ow en ik zou een bus met dubbel lucht achter fixen en zorgen dat je een laadklep hebt.
Dubbel lucht rijd wat beter en zo'n laadklep is ongelooflijk makkelijk met alles in te laden.
Ik ging uit van de laadklep achter, dan wil je echt geen enkel band achterquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:26 schreef Snowballed het volgende:
Dubbellucht rijd alleen beter als de lading echt zwaar is.. (of als er laadklep achter zit)
Als je enkel wat volume hebt, maakt het niet uit.. met weinig gewicht springt ie veel meer..
En zon laadvloer is niet heel hoog.. de keuken heb je toch al in handen, waarom dan een laadklep..? je struikelt er alleen maar over..
Creeer je alleen maar gevaar mee in mijn ogen.. die laadvloer is precies een mooie tilhoogte.. steeds de klep op en afstappen/springen is geen doen...quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef bokkepoot het volgende:
Omdat je met de laadvloer een trapje kan maken, die zet je mooi halverwege en dan kan je met 2 man mooi inladen
Bij een bakwagen ligt de bak er meestal bovenop..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:33 schreef daNpy het volgende:
Nadeel van dubbellucht is dat de doorgang tussen de wielkasten heel smal wordt.
Planken over de drempels? Zware kasten wil je echt niet continu tillen. Daar sloop je je rug meequote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef Snowballed het volgende:
en een keuken op een hondje.. tja meestal heb je zoveel drempels dat je het net zo makkelijk tilt...
Ik vind de hoogte nog meestal fors om even te tillen hoor, als je gewoon gebruik maakt van de klep halverwege loop je zo de bak in..quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:39 schreef Snowballed het volgende:
Creeer je alleen maar gevaar mee in mijn ogen.. die laadvloer is precies een mooie tilhoogte.. steeds de klep op en afstappen/springen is geen doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |