misschien deed ze gewoon een keer mee met dat programma en is ze toevallig ook nog een slechte chauffeur.quote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
Oke. Confirmed.
Emmalisa is tv geil want deed ook mee met Is this love.
NEE! Het is een kind!quote:
En dit.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog een linkje om te bewijzen dat jelena een actrice is?
Weet niet aflevering, maar ze zit in een aflevering van Popoz.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Yreal het volgende:
Iemand nog een linkje om te bewijzen dat jelena een actrice is?
ik had eerder don en ad verwacht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet niet aflevering, maar ze zit in een aflevering van Popoz.
Yup, overduidelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 21:34 schreef Yreal het volgende:
Er zit echt verschil in de afstand van die dingen hoor.
Dat zei ik toch net al 2x.quote:Op maandag 3 november 2014 21:31 schreef Fylax het volgende:
Oke. Confirmed.
Emmalisa is tv geil want deed ook mee met Is this love.
Niet gezien.quote:Op maandag 3 november 2014 21:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dat zei ik toch net al 2x.
Lees eens ei.
ook al zo vreemd ja. Tuurlijk het remt, maar op natte wegen kun je zo de achterzijde van de auto uitlaten breken en de controle over de auto verliezenquote:
Die vrouw (wier naam ik even kwijt ben) wordt steeds irritanter. Gewoon te overduidelijk geacteerd.quote:Op maandag 3 november 2014 21:33 schreef Fylax het volgende:
"ik krijg zenuwen van jou"
verror schelden
Ik heb gekeken maar haar niet gezien.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het spelen in Popoz dan
Anders klikt toch iedereen het topic gelijk wegquote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef d4v1d het volgende:
Heeft nogsteeds niemand die kutkop van john in de OP gezet?
Geen idee waar je het over hebt.Ik zeg ook niet dat ze niet ingeschreven is bij een castingbureau oid.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe verklaar je het spelen in Popoz dan
daarom zo'n lifehammer in de auto hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik hoop dit nooit mee te maken...
ja, die ligt hier gewoon in de kast...quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
daarom zo'n lifehammer in de auto hebben.
Ik had gehoopt dat ze dat gingen vertellen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Waarom mag je niet direct eruit proberen te komen
Ik heb er zelfs twee. In mijn vorige auto was die gejat.quote:Op maandag 10 november 2014 20:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
daarom zo'n lifehammer in de auto hebben.
quote:Op maandag 10 november 2014 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, die ligt hier gewoon in de kast...Zal m morgen direct in de auto leggen.
Ja, 's avonds laat in een modderige sloot met kroos en alles. En dat na een enorme klap...quote:Op maandag 10 november 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
Dit is nog van dat mooie lichte water, kun je nog best veel zien.
Denk dat je in het echt in paniek maar loopt te graaien naar je gordel en hamertje.
Bij welk castingbureau zit jequote:Op maandag 10 november 2014 20:46 schreef y8987 het volgende:
Hey jongens
Ik heb aan dit programma meegedaan, geweldige ervaring.
Groetjes
daarom heb ik een sleutelhanger-lifehammer. Ideaal: Geen gezoek van " waar heb ik de lifehammer ook alweer?".quote:Op maandag 10 november 2014 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, 's avonds laat in een modderige sloot met kroos en alles. En dat na een enorme klap...
Ervaring bij tv, gastrolletjes of enige andere ervaring met cameras word wel naar gevraagd maar is geenverreiste.quote:
Het valt wel mee, sommige mensen zitten maar twee dagen per week op de vliegbasis, sommige 3 maar het is echt onzin dat ze hun familie moeten missen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die Tom praat er makkelijk over.... Maar toch...
Ja echt geruststellend is dat niet...quote:Op maandag 10 november 2014 21:02 schreef Palomar het volgende:
Die psychologe aldoor met haar 'geruststellende' woorden. Wil haar zelf nog wel eens zien als ze op de kop hangt. Vast keihard gillen
Tom is een eikel en arrogant, hij wilde persee voor de schermen meedoen en heeft nu kennelijk zijn zin.quote:Op maandag 10 november 2014 21:07 schreef Palomar het volgende:
Tom heeft weer een nieuwe McGregor trui aangedaan.
nou nou nouquote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef y8987 het volgende:
[..]
Tom is een eikel en arrogant, hij wilde persee voor de schermen meedoen en heeft nu kennelijk zijn zin.
Boeiend, hij geeft wel goede instructies.quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef y8987 het volgende:
[..]
Tom is een eikel en arrogant, hij wilde persee voor de schermen meedoen en heeft nu kennelijk zijn zin.
Nou prima toch?quote:Op maandag 10 november 2014 21:10 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik ben ervaringsdeskundige, coronel mocht in seizoen 1 de trainingen geven buiten de draaidagen, en daar was hij totaal niet blij mee, hij eiste dat zijn trainingen zouden plaats vinden op de opnamedag.quote:
was je een deelnemer in seizoen 1???quote:Op maandag 10 november 2014 21:12 schreef y8987 het volgende:
[..]
Ik ben ervaringsdeskundige, coronel mocht in seizoen 1 de trainingen geven buiten de draaidagen, en daar was hij totaal niet blij mee, hij eiste dat zijn trainingen zouden plaats vinden op de opnamedag.
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 21:13 schreef Palomar het volgende:
[..]
was je een deelnemer in seizoen 1???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |