Dat is niet echt bizar te noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ah daar heb ik nog mee geknikkerd.
Granaten knikkeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet echt bizar te noemen.
Zullen we anders maar eens iets van een hint gaan doen? Het valt een beetje stil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringen![]()
Maar niemand gaat het denk ik weten
Hier het antwoord : scheetwedstrijden waarbij het doel was om as zo ver mogelijk weg te ruftenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zullen we anders maar eens iets van een hint gaan doen? Het valt een beetje stil.
Nieuwe vraag dan maar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier het antwoord : scheetwedstrijden waarbij het doel was om as zo ver mogelijk weg te ruften
haha nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef RingBewoner het volgende:
Kalligrafie! Toevallig paar week geleden in een museum over drukwerk en schrijven geweest.
Je hebt er zoveelquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nogal een fan van de Nederlandse taal, ik kan mij behoorlijk ergeren aan verkeerd woord- en taalgebruik of verkeerde spaties. Spelen met de Nederlandse taal is leuk, nu kennen wij het fenomeen woordherhalingen waarbij je een woord telkens herhaalt en toch een goede zin krijgt. Welk woord is dit, hoe vaak kan die in één zin en wat is de uitleg.
Haha, ik bedoel degene die je het vaakst kan herhalen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt er zoveelbergen,vliegen, zeven..
Skūtsjesilen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nogal een fan van de Nederlandse taal, ik kan mij behoorlijk ergeren aan verkeerd woord- en taalgebruik of verkeerde spaties. Spelen met de Nederlandse taal is leuk, nu kennen wij het fenomeen woordherhalingen waarbij je een woord telkens herhaalt en toch een goede zin krijgt. Welk woord is dit, hoe vaak kan die in één zin en wat is de uitleg.
Haha, die heb je ook ja. Ik bedoelde een andere maar ik reken hem goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:16 schreef houdjemond het volgende:
Als zeven zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven zeven.
( heb m even 10x doorgelezen maar hij klopt )
Welke bedoelde jij danquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, die heb je ook ja. Ik bedoelde een andere maar ik reken hem goed.
RingBewoner: 2
PowerLoungen: 5
Toto: 6
houdjemond: 5
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 1
Fok-it: 3
Aight1: 4
KitKatChunky : 2
JanCees: 1
Sorryquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
Bergen, omdat ik die leuker vindt. Oh fuck, die telt zelfs 12 woordherhalingen zonder onderbreking.
Die wordt wit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:26 schreef houdjemond het volgende:
We weten op Fok! Allemaal dat er een heel duur kruid bestaat, bijna niet te betalen.
5/6 k de kilo.
Haha nee joh grapje, ik zag jullie al stuiteren van " die weeeeeet ik " ha, pech.![]()
Wat is het gevolg van een goudvis in het donker opsluiten? ( wel in een kom en voeren natuurlijk anders is het zielig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |