bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet zijn volledige naam maar vooruit. Complimenten voor je googelskills.
Spionnenjachtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Aan welke bizarre wedstrijden deed Jezjov graag mee
Bloeden we nu letterlijk dood? Volgens mij vond hij het leuk om andere af te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarschijnlijk slapen enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bloeden we nu letterlijk dood? Volgens mij vond hij het leuk om andere af te maken.
Voetballen met hunnebedden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
inkoop voor restaurant regelen + nog wat salarishuishouding voor het personeelquote:
Ik weet het antwoord op je vraag trouwens niet, had zelfs nog nooit van die vent gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inkoop voor restaurant regelen + nog wat salarishuishouding voor het personeel
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op je vraag trouwens niet, had zelfs nog nooit van die vent gehoord.
was dat niet rudolph Hess ( die dude die in zn 1tje ff vredes onderhandlingen wilden starten met de engelse)quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringen![]()
Maar niemand gaat het denk ik weten
Jezrov?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Over de bizarre wedstrijden van die kleine meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |