Churchill. Zijn ook lekkere sigaren van tegenwoordig.quote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke eerste minister van Engeland stond bekend om het roken van Havanna’s
goedquote:Op maandag 3 november 2014 20:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Churchill. Zijn ook lekkere sigaren van tegenwoordig.
2004 ?quote:Op maandag 3 november 2014 20:34 schreef RingBewoner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn erg fijn.
Afijn, puntje voor mij en een nieuwe vraag:
Aangezien ik net een sigaret opsteek maar een rookgerelateerde vraag. Sinds wanneer is tabaksreclame verboden in de Formule 1.
Kan je de stand niet beter na elk goed antwoord bij het bericht en aan het eind van het topic in de OP gooien?quote:
Ja, doe maar wat fok-it zegtquote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke stand? We beginnen nu pas met punten toch?
Dit dus.quote:Op maandag 3 november 2014 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je de stand niet beter na elk goed antwoord bij het bericht en aan het eind van het topic in de OP gooien?
2002?quote:
Uitrusten, chillaxenquote:
Parkinson?quote:Op maandag 3 november 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
RingBewoner: 1
PowerLoungen: 1
Toto: 1
De volgende vraag:
Welke ziekte heeft Herman Finkers?
Kanker.quote:Op maandag 3 november 2014 20:40 schreef Toto69 het volgende:
De volgende vraag:
Welke ziekte heeft Herman Finkers?
longkanker?quote:Op maandag 3 november 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar ik reken hem niet goed, iets specifieker.
Ik dacht iets van een hersentumor.quote:Op maandag 3 november 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, maar ik reken hem niet goed, iets specifieker.
jaquote:
Arme Finkers.quote:Op maandag 3 november 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja
houdjemond: 1
Antwoord is al gegeven zie ik net.quote:Op maandag 3 november 2014 20:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Arme Finkers.
Wat is het enige zoogdier dat niet kan springen?
Is het goed?quote:Op maandag 3 november 2014 20:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Antwoord is al gegeven zie ik net.
Helemaal goed !quote:
zij*quote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tenzij het een strikvraag is en hij de walvis bedoelt.
"Hij"quote:Op maandag 3 november 2014 20:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tenzij het een strikvraag is en hij de walvis bedoelt.
Groen inderdaadquote:
25quote:Op maandag 3 november 2014 21:30 schreef Toto69 het volgende:
Meen je niet. Pure gok
Volgende vraag:
Hoeveel gulden was een geeltje?
2 punten mogelijk?quote:Op maandag 3 november 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Welke twee Friese Hondenrassen zijn er ?
Uiteraard 2 puntenquote:Op maandag 3 november 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 punten mogelijk?
Dan zeg ik alvast Friese Stabij voor 1 punt
Goedzoquote:
Ga jij maar, ik weet even niksquote:
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar welk dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?quote:
Het nijlpaard?quote:Op maandag 3 november 2014 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar wel dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?
Haai?quote:Op maandag 3 november 2014 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar welk dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?
Niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Geloof het of niet, dat zijn muggen. Want die brengen de meeste ziektes over.
Nee, ze zijn wel gevaarlijker dan dat haaien zijn !quote:
Jezus je bent op dreef man, ze zijn goed voor 2 miljoen doden per jaar.. malaria, gele koorts etc.quote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Geloof het of niet, dat zijn muggen. Want die brengen de meeste ziektes over.
Hehe. Logisch nadenken dezequote:Op maandag 3 november 2014 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus je bent op dreef man, ze zijn goed voor 2 miljoen doden per jaar.. malaria, gele koorts etc.
Ik had ooit op zo'n planet earth ding gezien dat nijlpaarden gevaarlijker dan haaien zijn maar die leven alleen maar in Afrika dus daar stond ik even niet bij stil.quote:
Zwarte Mamba.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
PowerLoungen: 2
Toto: 4
houdjemond: 2
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 1
Fok-it: 2
Volgende vraag:
Welke slang is het meest giftig?
Dat heb ik dus net zitten lezen en dat vind ik niet eerlijk dus geef de rest een kansquote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
PowerLoungen: 2
Toto: 4
houdjemond: 2
Volgende vraag:
Welke slang is het meest giftig?
Fout, sorry. Mamba op 6.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zwarte Mamba.
Wederom Planet Earth.
nope, das #4quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oei, dan denk ik dat het de Koningscobra is.
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijkenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijken
Nee, meen zelfs dat hij prooien levend doorslikt enzo, best een raar beest.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijken
Dit is dan eentje die ik echt niet weet. Maar een gokje is leuk dus ik kies voor de paddestoel.quote:
neequote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is dan eentje die ik echt niet weet. Maar een gokje is leuk dus ik kies voor de paddestoel.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef houdjemond het volgende:
En ik ben ooit eens in Amerika als een kleine HJM in poison Ivy / gifsumak gevallen, kan het iedereen afraden.
In Nederland is het iets van gifsumak maar er is vast in tropische oorden eentje die giftiger is.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef houdjemond het volgende:
En ik ben ooit eens in Amerika als een kleine HJM in poison Ivy / gifsumak gevallen, kan het iedereen afraden.
Hehe, rol nog liever een uur lang rond in de Nederlandse brandnetels.quote:
nahquote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe, rol nog liever een uur lang rond in de Nederlandse brandnetels.
Ehrm.. berenklauw dan OT?
Neuh zelfde plantje.. dat is het probleem niet, de besjes wel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In Nederland is het iets van gifsumak maar er is vast in tropische oorden eentje die giftiger is.
die is nr 4quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Wolfkers dan? Anderss geef ik het op
nog even wachtenquote:Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef RingBewoner het volgende:
Hm, moeten we een andere vraag doen of een hint?
eerste is goedquote:Op maandag 3 november 2014 22:32 schreef houdjemond het volgende:
Of oleander maar dat zal wel niet.. monnikskap?
Veeeel meer.. probeerde het net even mee, hella no.quote:
Meer meer meer !quote:Op maandag 3 november 2014 22:44 schreef RingBewoner het volgende:
Volgens mij ooit eens ergens voorbij horen komen en ik meen dat het iets van 500 en nog wat is.
Meerquote:
100 ernaast mocht! 1560 woorden onder de 6 minutenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
100 ernaast mocht! 1560 woorden onder de 6 minuten
Tering, en het is nog te verstaan ook?quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
100 ernaast mocht! 1560 woorden onder de 6 minuten
PowerLoungen: 3
Toto: 5
houdjemond: 3
quote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
Volgende vraag:
Welke ziekte heeft de broer van Kees Kankerkachel uit SBS 6 Probleemwijken Woensel West, Ruud?
https://www.google.nl/url(...)ECchqhmdxpBHkEbs6SEAquote:Op maandag 3 november 2014 22:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Tering, en het is nog te verstaan ook?
Correctquote:
De titel wist ik wel inderdaadquote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)ECchqhmdxpBHkEbs6SEA
Probeer hem eens, als je je verveeld mee te doen..quote:
De vlieg?quote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef houdjemond het volgende:
Ik zit heerlijk met een bak thee en een stroopwafel mee te quizzen, maar welk dier heeft geen hersenen?:
Kwallen, net al gezegd.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef houdjemond het volgende:
Ik maak hem makkelijker ; welk zeedier heeft geen hersenen
Dat lijken mij dan toch ook kwallen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef houdjemond het volgende:
zeesterrenquote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef houdjemond het volgende:
ja godvergodver ik had het goeie antwoord netquote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik lees net dat die .. ja godver daar ging me vraag.
Ik doelde op de zeester.. what to do
Zie een post onder je.quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef houdjemond het volgende:
Oh ik lees net dat die .. ja godver daar ging me vraag.
Ik doelde op de zeester.. what to do
Dat heb jij in die 3 seconden al gelezen van hjm, dat kan niet andersquote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja godvergodver ik had het goeie antwoord net
dubstep?quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef KitKatChunky het volgende:
Hoe wordt de voorloper van drum and bass ook wel genoemd?
Correct!quote:
De mijnequote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef aight1 het volgende:
Welk beroep beoefende Berry van Aerle na zijn profcarriere als voetballer?
Haha was te makkelijk vrees ik, klopt!quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wilde gok maar is dat niet Hannah montana?
Mehh middelste naam eigenlijk ookquote:
Nicequote:
awwyeahquote:Op maandag 3 november 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice
PowerLoungen: 3
Toto: 5
houdjemond: 4
Fok-it: 3
Aight1: 2
KitKatChunky : 2
die is nog niet uit en niet post apocalyptischquote:Op maandag 3 november 2014 23:33 schreef houdjemond het volgende:
Hoezo laatste, zij deden toch nog doom ?
Fallout 3?quote:Op maandag 3 november 2014 23:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De rest van de titel ook nog even voor de compleetheid
Reken ik ook goed, Ik doelde op new vegas maar die is eigenlijk meer van obsidian. Ookal is bethesda weer van obsidianquote:
overduidelijk putinquote:Op maandag 3 november 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie werd na het overlijden van Stalin premier ?
1986?quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef Toto69 het volgende:
In welk jaartal was de Cuba Crisis? Even een lekker simpele voor de oplettende geschiedenis leerlingen
Helaas, geschiedenis kon mij nooit zo boeien. Maar zou zeggen 1987.quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef Toto69 het volgende:
In welk jaartal was de Cuba Crisis? Even een lekker simpele voor de oplettende geschiedenis leerlingen
neequote:Op maandag 3 november 2014 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Helaas, geschiedenis kon mij nooit zo boeien. Maar zou zeggen 1987.
68quote:Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef Toto69 het volgende:
RingBewoner: 1quote:
Score.quote:
bedanktquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet zijn volledige naam maar vooruit. Complimenten voor je googelskills.
Spionnenjachtquote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Aan welke bizarre wedstrijden deed Jezjov graag mee
Bloeden we nu letterlijk dood? Volgens mij vond hij het leuk om andere af te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarschijnlijk slapen enzo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Bloeden we nu letterlijk dood? Volgens mij vond hij het leuk om andere af te maken.
Voetballen met hunnebedden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 00:09 schreef PowerLoungen het volgende:
inkoop voor restaurant regelen + nog wat salarishuishouding voor het personeelquote:
Ik weet het antwoord op je vraag trouwens niet, had zelfs nog nooit van die vent gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
inkoop voor restaurant regelen + nog wat salarishuishouding voor het personeel
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringenquote:Op dinsdag 4 november 2014 02:49 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op je vraag trouwens niet, had zelfs nog nooit van die vent gehoord.
was dat niet rudolph Hess ( die dude die in zn 1tje ff vredes onderhandlingen wilden starten met de engelse)quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringen![]()
Maar niemand gaat het denk ik weten
Jezrov?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Over de bizarre wedstrijden van die kleine meneer.
Dat is niet echt bizar te noemen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ah daar heb ik nog mee geknikkerd.
Granaten knikkeren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat is niet echt bizar te noemen.
Zullen we anders maar eens iets van een hint gaan doen? Het valt een beetje stil.quote:Op dinsdag 4 november 2014 02:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was toch wel een bepalende gast in de zuiveringen![]()
Maar niemand gaat het denk ik weten
Hier het antwoord : scheetwedstrijden waarbij het doel was om as zo ver mogelijk weg te ruftenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zullen we anders maar eens iets van een hint gaan doen? Het valt een beetje stil.
Nieuwe vraag dan maar?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hier het antwoord : scheetwedstrijden waarbij het doel was om as zo ver mogelijk weg te ruften
haha nicequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef RingBewoner het volgende:
Kalligrafie! Toevallig paar week geleden in een museum over drukwerk en schrijven geweest.
Je hebt er zoveelquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nogal een fan van de Nederlandse taal, ik kan mij behoorlijk ergeren aan verkeerd woord- en taalgebruik of verkeerde spaties. Spelen met de Nederlandse taal is leuk, nu kennen wij het fenomeen woordherhalingen waarbij je een woord telkens herhaalt en toch een goede zin krijgt. Welk woord is dit, hoe vaak kan die in één zin en wat is de uitleg.
Haha, ik bedoel degene die je het vaakst kan herhalen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je hebt er zoveelbergen,vliegen, zeven..
Skūtsjesilen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef RingBewoner het volgende:
Ik ben nogal een fan van de Nederlandse taal, ik kan mij behoorlijk ergeren aan verkeerd woord- en taalgebruik of verkeerde spaties. Spelen met de Nederlandse taal is leuk, nu kennen wij het fenomeen woordherhalingen waarbij je een woord telkens herhaalt en toch een goede zin krijgt. Welk woord is dit, hoe vaak kan die in één zin en wat is de uitleg.
Haha, die heb je ook ja. Ik bedoelde een andere maar ik reken hem goed.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:16 schreef houdjemond het volgende:
Als zeven zeven zeven zeven zeven, zeven zeven zeven zeven zeven.
( heb m even 10x doorgelezen maar hij klopt )
Welke bedoelde jij danquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Haha, die heb je ook ja. Ik bedoelde een andere maar ik reken hem goed.
RingBewoner: 2
PowerLoungen: 5
Toto: 6
houdjemond: 5
Fok-it: 3
Aight1: 4
KitKatChunky : 2
JanCees: 1
Sorryquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef RingBewoner het volgende:
Bergen, omdat ik die leuker vindt. Oh fuck, die telt zelfs 12 woordherhalingen zonder onderbreking.
Die wordt wit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:26 schreef houdjemond het volgende:
We weten op Fok! Allemaal dat er een heel duur kruid bestaat, bijna niet te betalen.
5/6 k de kilo.
Haha nee joh grapje, ik zag jullie al stuiteren van " die weeeeeet ik " ha, pech.![]()
Wat is het gevolg van een goudvis in het donker opsluiten? ( wel in een kom en voeren natuurlijk anders is het zielig)
Dan zwemt ie niet meer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:26 schreef houdjemond het volgende:
We weten op Fok! Allemaal dat er een heel duur kruid bestaat, bijna niet te betalen.
5/6 k de kilo.
Haha nee joh grapje, ik zag jullie al stuiteren van " die weeeeeet ik " ha, pech.![]()
Wat is het gevolg van een goudvis in het donker opsluiten? ( wel in een kom en voeren natuurlijk anders is het zielig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |