Toch niet van:quote:Op maandag 15 december 2014 18:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die kan ik nog wel eens tegenover Theo Diepenbrock zetten
Is dat de vader van Rene Diepenbrock ?quote:Op dinsdag 16 december 2014 14:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Toch niet van:
Jeugdsentiment! ( nou ja..) Leeftie nog?
On topic.
Ik ga voor Ritchie Valens natuurlijk.
Wat een toeval he?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:38 schreef methodmich het volgende:
Mooi duel trouwens, op de dag dat bekend wordt dat Dotan zo hoog binnenstormt in de top 2000.
Ook die van vandaag is puur toeval..quote:
Er is nog iemand die dat duel had ingezonden maar met 1 ander nummer, en ik heb nog steeds niet besloten welke ik zal doenquote:Op zondag 21 december 2014 17:03 schreef methodmich het volgende:
Ook die van vandaag is goed gekozen. Maar als het dan toch over kou gaat, heb ik je ook ooit een suggestie gestuurd. Die is een beetje bevroren nu denk ik. Geeft niet, komt vanzelf.
Ik stem vandaag op Tori Amos trouwens.
Oeh, spannend.quote:Op zondag 21 december 2014 17:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er is nog iemand die dat duel had ingezonden maar met 1 ander nummer, en ik heb nog steeds niet besloten welke ik zal doen
1 van die rappers versus popliedjes zal rap pop-uppen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oeh, spannend.Nou ja, doe dan maar 1 van die rappers versus popliedjes, vind ik ook goed. Al moet je het zelf weten uiteraard, jij bent de baas van dit topic!
Dat is mooi nieuws op de zondagavond.quote:Op zondag 21 december 2014 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van die rappers versus popliedjes zal rap pop-uppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |