Bij Olijf moet ik altijd aan Des'ree denken incl het doedoedoedoe erachteraan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor ook bij die bende.
Overigens wel een best goeie clip zo voor die tijd bij I'm Olijf.
idem.quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:42 schreef methodmich het volgende:
Ik sluit me aan bij de bende die op The Hollies stemt.
Don't mind doin' it for the kids, maar neequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef methodmich het volgende:
Heb je nog iets met Sinten, Pieten, paarden, boten, pepernoten, cadeautjes, roeden, zakken, kruidnoten, taaitaai of speculaas in de aanbieding vandaag n00bie?
Er zijn er meer, volgens de tussenstand. Maar die maken zich tot op heden niet bekend.quote:
Ok het aantal stemmen bij die valt net weg in de grafiek dus kan niet zien wat er stondquote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Er zijn er meer, volgens de tussenstand. Maar die maken zich tot op heden niet bekend.
Haha, okee. Ik zie het ook niet, maar zie wel dat er 13 keer is gestemd en dat er 10 voor MGMT zijn. Dus vandaar. Of er is blanco gestemd.quote:Op zondag 16 november 2014 17:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok het aantal stemmen bij die valt net weg in de grafiek dus kan niet zien wat er stond
oja het totaal aantal; stemmen staat er ookquote:Op zondag 16 november 2014 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Haha, okee. Ik zie het ook niet, maar zie wel dat er 13 keer is gestemd en dat er 10 voor MGMT zijn. Dus vandaar. Of er is blanco gestemd.
Nu wel maar als 10 stemmen 83,7% (zoiets in elk geval) is haak ik afquote:Op maandag 17 november 2014 10:06 schreef pipster het volgende:
Of even omrekenen via het percentage, 12 stemmen met 80% maakt 20% 3 stemmen om op 100 te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |