Ja, beetje jammer om Danny de zwarte piet toe te schuiven.quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef napoleonfour het volgende:
waar maken jullie je druk om. Als het je niet zint kan je ook gewoon je eigen forum oprichten, het is Danny's goed recht om een dergelijke banner te plaatsen.
Meestal zijn de powerpoints van de colleges voldoende.quote:Op maandag 3 november 2014 16:48 schreef napoleonfour het volgende:
Boek 4 dagen voor toets bestellen en na toets weer retourneren.
Dat maakt de schok niet minder Johannes.quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft zelf afscheid genomen.
Rijst, broccoli en kipquote:
"Johannes" als meetwaarde?quote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat maakt de schok niet minder Johannes.
Wat.quote:
Restjes.quote:
We zullen allemaal een manier moeten vinden het te verwerken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat maakt de schok niet minder Johannes.
Betreft hier om de bundel belastingwetten, deze staan helaas niet in de standaard kluwer.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Meestal zijn de powerpoints van de colleges voldoende.
Staat in die bundel ook de wet die zegt dat ik tussen de 250 en 300 euro terug moet betalen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Betreft hier om de bundel belastingwetten, deze staan helaas niet in de standaard kluwer.
Hij vergat een komma achter "minder", vandaarquote:
Ik ben voorquote:Op maandag 3 november 2014 16:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Johannes is een algemene term. "Hey, alles Johannes?", "'Wow, Johannes weertj vandaag hoor."
Ik moet 17 euro betalen...quote:Op maandag 3 november 2014 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat in die bundel ook de wet die zegt dat ik tussen de 250 en 300 euro terug moet betalen?
Is Johannes.quote:Op maandag 3 november 2014 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij vergat een komma achter "minder", vandaar
[..]
Ik ben voor
Waarschijnlijk wel met voorlopige heffing en de eindheffing.quote:Op maandag 3 november 2014 16:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Staat in die bundel ook de wet die zegt dat ik tussen de 250 en 300 euro terug moet betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |