Wij hadden ook wel een spaniel gewild, maar we waren al setters gewend dus werd het dat toch maar.quote:Op maandag 3 november 2014 16:27 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n bazin had er zo een, was ook een tof beest
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
LittlerabbitUitstekend opstel Stijn. Ik geef je een 7,5 en die telt twee keer mee voor je volgende rapport.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
LittlerabbitMooi Stijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben wel eens een dag meegelopen met de enige overgebleven schaapsherder van zeeland (destijds). Over de dijken van Zuid Beveland. Godverdomme dat was mooi man, die beesten hele dag in opperste concentratiequote:
Wie photoshopt hier het hoofd van GGMM op?quote:Op maandag 3 november 2014 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
Laten we 3 november uitroepen tot nationale feestdag. De val van GGMM
Die bij ons was dacht dat hij de leader van de ganzen was. De eigenaar van die hond woont in Amsterdam nabij de rosse buurt, hij ging daar altijd achter de zwanen aan.quote:Op maandag 3 november 2014 16:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben wel eens een dag meegelopen met de enige overgebleven schaapsherder van zeeland (destijds). Over de dijken van Zuid Beveland. Godverdomme dat was mooi man, die beesten hele dag in opperste concentratie
alsjeblieftquote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie photoshopt hier het hoofd van GGMM op?
[ afbeelding ]
Het einde van een tijdperkquote:Op maandag 3 november 2014 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alsjeblieft
[ afbeelding ]
VBL is bevrijd van het juk van GGMM.quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Stranger het volgende:
Als je deze triestheid ziet mag je blij zijn dat Danny zich 90% van het jaar niet met deze site bezighoudt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |