Je komt daar om te baren niet om friends for life te makenquote:Op maandag 3 november 2014 16:04 schreef Crumpette het volgende:
Crap, weer OBEM gemistzat aan mn geboorteplan
. Tis nu 1 A4tje, maar dus heel beknopt en weinig beleefdheden
.. zou dat de voorkeur hebben?
wel overzichtelijk zeg maar.
ik denk het niet nee. Voel me niet echt daar naartoe getrokken. Ik denk dat ik liever iets opzoek voor alleenstaande ouders of zo. Misschien dat ik er af en toe kom hoor, geen idee. Maar ik wil zoals jij zegt ook niet alles van d'r op internet gooien. Want als ze 12 is staat dat er dus nogquote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Heliotrope het volgende:
Dat lijkt me beter dan 3 A4 in vriendelijke beleefde volzinnen! Ze moeten het toch snel overzichtelijk kunnen bekijken![]()
LadyT ga je niet naar het babytopic?
Ik lees daar wel mee maar twijfel nog. Los van de tijd (geen idee hoe dat gaat zijn) weet ik ook nog niet waar ik nou de grens moet trekken dat het te privacygevoelig wordt ofzo, als het niet alleen meer over mij gaat.
Zal ik het champagneontbijt dan maar van mijn eisenlijstje afhalen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Je komt daar om te baren niet om friends for life te maken![]()
Hoe korter, duidelijker hoe beter, het is de bedoeling dat iedereen in de kamer zo'n plan in een paar tellen kan lezen.
En zolang het geen onbeschofte eisenlijst is zal het wel meevallen met de al dan niet ontbrekende beleefdheden.
Als dat al niet meer kanquote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Zal ik het champagneontbijt dan maar van mijn eisenlijstje afhalen?
och dat kun je er best op laten staan voor de verpleegkundige of kraam daarna. Hebben die ook wat te lachenquote:Op maandag 3 november 2014 16:30 schreef Melliemuis het volgende:
[..]
Zal ik het champagneontbijt dan maar van mijn eisenlijstje afhalen?
Mignonnequote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
och dat kun je er best op laten staan voor de verpleegkundige of kraam daarna. Hebben die ook wat te lachen![]()
Maar in alle eerlijkheid, ja er zit een verschil tussen "als het eventueel misschien mogelijk is dan wil ik graag proberen om rond te lopen tijdens de ontsluiting, alleen als het medisch ok is dan"; of "ik wil graag rond kunnen lopen tijdens de ontsluiting".
De eerste is wollig, omslachtig en onnodig. Iedere arts of verloskundige begrijpt, als ze die tweede zin lezen dat je niet bedoelt dat je kosten wat kost rond blijft lopen ofzo. Maar vergelijk die tweede zin dan weer met "ik bepaal zelf wat ik doe tijdens de ontsluiting en wordt onder geen enkele voorwaarde ingeperkt in mijn bewegingsvrijheid" dan snap je vast wat ik bedoel met bevalplan als eisenlijst
natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Mignonne![]()
Mag ik m je anders even pm-en oid? Heb gewoon geen idee of ik dingen vergeet
amandelmelk is zooo 2012quote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als dat al niet meer kan! Waar blijf ik dan met mijn bak vol blauwe m&m's, tijgerwelpjes en een bad vol amandelmelk..
quote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
amandelmelk is zooo 2012kokoswater ftw.
toepasselijk niewaar, met die kokosnoot tussen je benenquote:Op maandag 3 november 2014 17:26 schreef AwayTL het volgende:
[..]wist ik niet!! Pas ik even aan, nu kan het nog!!
haha, zo werd ik vanmorgen wakker .. voor jou jompelend omdat ik zelf op de helft wasquote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Gevalletje het volgende:
Ik ben echt dramatisch met bijlezen momenteel..voor wie het nodig heeft en
voor de goede berichten!
Kom even schaamteloos tussendoorvoor 20 weken vandaag, ben gewoon op de helft nu! Hoe is dat ineens gebeurd!
Gelijk ookvoor de 20 weken van DJMO natuurlijk!
HOU OPquote:Op maandag 3 november 2014 16:43 schreef AwayTL het volgende:
Oh en ik denk dat het, in het bijzonder voor meisjes, toch wel bijzonder kan zijn om later te weten hoe haar moeder zich gevoelt heeft tijdens de zwangerschap en net na de geboorte.
Al betwijfel ik of het dan uberhaupt nog terug te vinden is.
Denk niet dat het posten in baby schadelijk kan zijn voor een kind. Als ze 16 zijn en je zet er met naam en toenaam op dat je vermoed dat je kind net seks heeft gehad en hoe daar mee om te gaan, is een ander verhaal.
komt goedquote:Op maandag 3 november 2014 18:15 schreef Zoë23 het volgende:
Aww LT
Oh ben zenuwachtig
Gelukkig kan ik S nog op bed brengen voor we naar het ziekenhuis gaan. De eerste nacht dat ik niet thuis slaap sinds S is geboren.
Heb haar verteld wat er 'binnenkort' gaat gebeuren en waarom ik weg ben als ze wakker wordt.
Doet ze mn shirt omhoog; babyyy! Kom er uit!en veel kusjes.
De baby's worden erg druk als S tegen m'n buik praat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |