abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 3 november 2014 @ 22:02:50 #26
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_146273073
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dacht even dat je wat anders bedoelde :+
Whehe
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 3 november 2014 @ 22:03:36 #27
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_146273125
Neuh hoor niks vies
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 3 november 2014 @ 22:04:11 #28
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_146273158
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Neuh hoor niks vies
Oh. :D :P
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 3 november 2014 @ 23:01:17 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_146275865
In de pubquiz was een set van vier vragen over Chicago :o Maar omdat ps er niet was hebben we maar twee van de vier punten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 3 november 2014 @ 23:02:10 #30
39237 crew  H_T
2733
pi_146275907
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

dacht even dat je wat anders bedoelde :+
Ik heb geen homoseksuele relatie met je broer, rustig maar
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 3 november 2014 @ 23:03:28 #31
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_146275981
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In de pubquiz was een set van vier vragen over Chicago :o Maar omdat ps er niet was hebben we maar twee van de vier punten
Schandalig!! :(
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 3 november 2014 @ 23:08:15 #32
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_146276208
Ohhh weet je de vragen nog? Vraag me af of ik het had geweten :D
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 3 november 2014 @ 23:32:47 #33
39237 crew  H_T
2733
pi_146277318
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ohhh weet je de vragen nog? Vraag me af of ik het had geweten :D
Naast welk meer ligt Chicago, wat is het drukste vliegveld dat tevens vernoemd is naar een vliegheld (doe twee had ik), wat is de L en waar spelen de Chicago Cubs
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Eindredactie Frontpage / Forummod maandag 3 november 2014 @ 23:36:06 #34
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_146277446
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Naast welk meer ligt Chicago, wat is het drukste vliegveld dat tevens vernoemd is naar een vliegheld (doe twee had ik), wat is de L en waar spelen de Chicago Cubs
De bovengrondse metro? En Wrigley Field. :)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 3 november 2014 @ 23:53:22 #35
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_146278045
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Naast welk meer ligt Chicago, wat is het drukste vliegveld dat tevens vernoemd is naar een vliegheld (doe twee had ik), wat is de L en waar spelen de Chicago Cubs
Ah ja dat had ik geweten; de L is het metrosysteem downtown (elevated, hence L) en Wrigley Field
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 4 november 2014 @ 00:17:43 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_146278975
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ah ja dat had ik geweten; de L is het metrosysteem downtown (elevated, hence L) en Wrigley Field
True :Y en de andere twee? :+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 4 november 2014 @ 00:40:35 #37
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146279590
En dat was Mexico vandaag.
Voor de liefhebbers van sappige verhalen, hier is er eentje... :D

De USA lopend verlaten, de brug naar Mexico over, geen enkel probleem. Geen Amerikaanse controle of zo te bekenenn. Aan de Mexicaanse kant moet je alleen je tas op een controleband leggen en verder is er geen paspoortcontrole.

Piedras Negras in Mexico was net een ghetto met Mexicanen die zich a la Turken in Alanya continue opdringen, dus daar was ik binnen 10 minuten klaar mee. Snel terug naar de 'beschaving' dan maar weer.

Brug weer over richting USA, staat daar een prachtig beeld van een adelaar met schuddende handen op z'n borst en meer van dat soort schijnheiligheid. Fotootje van genomen voor het thuisfront.

Toen de grenscontrole door de USA. Hokje in, wachten op de voorgangers in de rij. Komt er zo'n stalen porum type van de Border Security op ons af en vraagt eerst of we foto's van de grens hebben genomen.
'Ja.', antwoorden we, 'van het beeld van de adelaar.'
Verkeerde antwoord.
Ter plekke de betreffende foto's moeten wissen.
Zet dat beeld daar dan niet bij de grens neer, eikels!

Vervolgens vraagt hij naar onze papieren. Waar we het witte Visa Waiver papiertje hebben, vraagt 'ie. Dat hebben we al afgegeven in Houston bij aankomst, dus die hebben we niet meer. Wel hebben we een verplichte, goedgekeurde ESTA verklaring, die je voorafgaande aan je bezoek aan de USA aan moet vragen.

Verkeerde antwoord bleek wederom dat te zijn, we mochten de wachtruimte in en wachten op onze beurt.
Toen we aan de beurt waren werd alles gecheckt, duurde een half uur incl. weer vingerafdrukken en foto nemen. Daarna moest ik $12 betalen, eerst zonder opgaaf van reden.
'Waarom?', vraag ik dus.
Omdat we de USA via land betraden en dan heb je een Visa Waiver nodig.
Ja hallo, die hebben we anderhalve week geleden ook gehad en netjes ingeleverd.
Uncle Sam's woord is wet en dus was het betalen maar.

Dat Disney geld mogen ze hebben, dat interesseert me geen moer, maar het slaat nergens op dat je opnieuw moet betalen om het land, waar je net daarvoor vandaan kwam, weer in te mogen.
Jaren geleden hebben we hetzelfde gedaan van de USA naar Canada bij de Niagra Falls en toen was dit soort poppenkast er niet bij. Paspoort check en gaan toen.

Heb het net even gecheckt op http://www.dhs.gov/crossing-us-borders#2 en ik kan niets vinden over speciale, extra Visa Waivers bij in en uit de USA gaan tijdens een verblijf.

Kortom, die Yanks weten elke keer wel weer iets te verzinnen in het kader van regels, veiligheid en anders wel weer een andere idiote reden. En daarmee denken ze het land veilig te houden. 80 Mijl verderop lopen ze met de pakken coke, wiet, wapens en andere shit zo de grens over, hebben we gisteren kunnen zien.

Heerlijk die naļviteit... :')
  dinsdag 4 november 2014 @ 00:51:11 #38
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_146279876
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

True :Y en de andere twee? :+
:P O'Hare en Lake Michigan. Op de ene vandaag geland na over de andere heen gevlogen te zijn :+ (rara welke volgorde :') )
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  dinsdag 4 november 2014 @ 06:18:42 #39
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146281399
Na het debacle van Mexico vlakbij het hotel gegeten in een sushi restaurant, Tensai in Eagle Pass.
Niet te vreten, doodgedrukte rijst en alle sushi, ongeacht de ingrediėnten, smaken hetzelfde. Smakeloos namelijk. De gebakken rijst met garnalen werd bijna koud geserveerd en werd na een opwarmronde in de magnetron weer teruggebracht. 'Gegrilde' yakitori waren simpelweg gefrituurde kipblokjes, net zo smakelijk als de sushi. :r

Net deze tent neergesabeld op Tripadvisor (recensie wacht op akkoord), die zaak moet heel slecht dicht.

quote:
“Sushi taste all the same, like gum”
1 van 5 sterren
Beoordeling in behandeling

This was probably the worst sushi we've ever had.
It was made from the wrong rice or had no acid and/or sugar added, while it was sticky like gum (maybe extremely pressed) and all sushi rolls, whatever the ingredients included, taste the same. The tuna roll had an extreme thin slice of tuna on it, you could see straight through it.
Tasteless, this has nothing to do with the fine art of Japanese sushi.

Our fried rice was served cold and the waitress had no idea about how sushi had to be made.
Neither the manager or the cook showed up after we complained about the food at the waitress.

Do not visit this place!

Bezocht November, 2014
1 van 5 sterren Waarde
2 van 5 sterren Sfeer
2 van 5 sterren Service
1 van 5 sterren Eten

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.


[ Bericht 23% gewijzigd door MadMaster op 04-11-2014 06:26:23 ]
pi_146281403
Klinkt bijna als oplichterij MM.

Goedemorgen :W
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 4 november 2014 @ 06:25:58 #41
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146281409
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Klinkt bijna als oplichterij MM.

Goedemorgen :W
Goedenavond.
Had gehoopt dat PS zou reageren hoe dit nu allemaal in elkaar zit hier, voor zover ze dat weet.
pi_146281420
:W mogguh c_/
Wat een onzin van die bordercrossing :o ik zou ze nog net niet aanklagen :P
  dinsdag 4 november 2014 @ 06:40:04 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_146281450
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 06:29 schreef iamredleader het volgende:
:W mogguh c_/
Wat een onzin van die bordercrossing :o ik zou ze nog net niet aanklagen :P
Ik ga dIe moeite niet doen, maar ik walg van die misplaatste arrogantie hier.
Eerlijk is eerlijk, tot nu toe zijn de meeste locals prima mensen, maar de autoriteiten hier zijn om te gruwelen. Ik las het op Nu.nl dat de regels nog strenger worden, zeker voor mensen die hun naam ooit veranderd hebben. Laat mw. MM dat nu hebben moeten doen. Ik zie de bui alweer hangen bij een volgend bezoek.

En maar trots zijn op de mannen die hun leven in dienst van het land hebben gesteld en andere selfkickers.
Duh, eigen keuze, niks heldhaftig of zo, gewoon een manier om maandelijks de betalingen te kunnen doen...
  dinsdag 4 november 2014 @ 06:59:17 #44
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_146281539
Goedemorgen
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:34:59 #45
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146282275
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
En dat was Mexico vandaag.
Voor de liefhebbers van sappige verhalen, hier is er eentje... :D

De USA lopend verlaten, de brug naar Mexico over, geen enkel probleem. Geen Amerikaanse controle of zo te bekenenn. Aan de Mexicaanse kant moet je alleen je tas op een controleband leggen en verder is er geen paspoortcontrole.

Piedras Negras in Mexico was net een ghetto met Mexicanen die zich a la Turken in Alanya continue opdringen, dus daar was ik binnen 10 minuten klaar mee. Snel terug naar de 'beschaving' dan maar weer.

Brug weer over richting USA, staat daar een prachtig beeld van een adelaar met schuddende handen op z'n borst en meer van dat soort schijnheiligheid. Fotootje van genomen voor het thuisfront.

Toen de grenscontrole door de USA. Hokje in, wachten op de voorgangers in de rij. Komt er zo'n stalen porum type van de Border Security op ons af en vraagt eerst of we foto's van de grens hebben genomen.
'Ja.', antwoorden we, 'van het beeld van de adelaar.'
Verkeerde antwoord.
Ter plekke de betreffende foto's moeten wissen.
Zet dat beeld daar dan niet bij de grens neer, eikels!

Vervolgens vraagt hij naar onze papieren. Waar we het witte Visa Waiver papiertje hebben, vraagt 'ie. Dat hebben we al afgegeven in Houston bij aankomst, dus die hebben we niet meer. Wel hebben we een verplichte, goedgekeurde ESTA verklaring, die je voorafgaande aan je bezoek aan de USA aan moet vragen.

Verkeerde antwoord bleek wederom dat te zijn, we mochten de wachtruimte in en wachten op onze beurt.
Toen we aan de beurt waren werd alles gecheckt, duurde een half uur incl. weer vingerafdrukken en foto nemen. Daarna moest ik $12 betalen, eerst zonder opgaaf van reden.
'Waarom?', vraag ik dus.
Omdat we de USA via land betraden en dan heb je een Visa Waiver nodig.
Ja hallo, die hebben we anderhalve week geleden ook gehad en netjes ingeleverd.
Uncle Sam's woord is wet en dus was het betalen maar.

Dat Disney geld mogen ze hebben, dat interesseert me geen moer, maar het slaat nergens op dat je opnieuw moet betalen om het land, waar je net daarvoor vandaan kwam, weer in te mogen.
Jaren geleden hebben we hetzelfde gedaan van de USA naar Canada bij de Niagra Falls en toen was dit soort poppenkast er niet bij. Paspoort check en gaan toen.

Heb het net even gecheckt op http://www.dhs.gov/crossing-us-borders#2 en ik kan niets vinden over speciale, extra Visa Waivers bij in en uit de USA gaan tijdens een verblijf.

Kortom, die Yanks weten elke keer wel weer iets te verzinnen in het kader van regels, veiligheid en anders wel weer een andere idiote reden. En daarmee denken ze het land veilig te houden. 80 Mijl verderop lopen ze met de pakken coke, wiet, wapens en andere shit zo de grens over, hebben we gisteren kunnen zien.

Heerlijk die naļviteit... :')
:{ -O- :')
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:36:40 #46
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_146282305
En goedemorgen, a.s. maandag heb ik een gesprek met een makelaar, eens kijken of ik hem mijn huis wil laten verkopen :)
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
  dinsdag 4 november 2014 @ 08:46:17 #47
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_146282429
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 00:40 schreef MadMaster het volgende:
En dat was Mexico vandaag.
Voor de liefhebbers van sappige verhalen, hier is er eentje... :D

De USA lopend verlaten, de brug naar Mexico over, geen enkel probleem. Geen Amerikaanse controle of zo te bekenenn. Aan de Mexicaanse kant moet je alleen je tas op een controleband leggen en verder is er geen paspoortcontrole.

Piedras Negras in Mexico was net een ghetto met Mexicanen die zich a la Turken in Alanya continue opdringen, dus daar was ik binnen 10 minuten klaar mee. Snel terug naar de 'beschaving' dan maar weer.

Brug weer over richting USA, staat daar een prachtig beeld van een adelaar met schuddende handen op z'n borst en meer van dat soort schijnheiligheid. Fotootje van genomen voor het thuisfront.

Toen de grenscontrole door de USA. Hokje in, wachten op de voorgangers in de rij. Komt er zo'n stalen porum type van de Border Security op ons af en vraagt eerst of we foto's van de grens hebben genomen.
'Ja.', antwoorden we, 'van het beeld van de adelaar.'
Verkeerde antwoord.
Ter plekke de betreffende foto's moeten wissen.
Zet dat beeld daar dan niet bij de grens neer, eikels!

Vervolgens vraagt hij naar onze papieren. Waar we het witte Visa Waiver papiertje hebben, vraagt 'ie. Dat hebben we al afgegeven in Houston bij aankomst, dus die hebben we niet meer. Wel hebben we een verplichte, goedgekeurde ESTA verklaring, die je voorafgaande aan je bezoek aan de USA aan moet vragen.

Verkeerde antwoord bleek wederom dat te zijn, we mochten de wachtruimte in en wachten op onze beurt.
Toen we aan de beurt waren werd alles gecheckt, duurde een half uur incl. weer vingerafdrukken en foto nemen. Daarna moest ik $12 betalen, eerst zonder opgaaf van reden.
'Waarom?', vraag ik dus.
Omdat we de USA via land betraden en dan heb je een Visa Waiver nodig.
Ja hallo, die hebben we anderhalve week geleden ook gehad en netjes ingeleverd.
Uncle Sam's woord is wet en dus was het betalen maar.

Dat Disney geld mogen ze hebben, dat interesseert me geen moer, maar het slaat nergens op dat je opnieuw moet betalen om het land, waar je net daarvoor vandaan kwam, weer in te mogen.
Jaren geleden hebben we hetzelfde gedaan van de USA naar Canada bij de Niagra Falls en toen was dit soort poppenkast er niet bij. Paspoort check en gaan toen.

Heb het net even gecheckt op http://www.dhs.gov/crossing-us-borders#2 en ik kan niets vinden over speciale, extra Visa Waivers bij in en uit de USA gaan tijdens een verblijf.

Kortom, die Yanks weten elke keer wel weer iets te verzinnen in het kader van regels, veiligheid en anders wel weer een andere idiote reden. En daarmee denken ze het land veilig te houden. 80 Mijl verderop lopen ze met de pakken coke, wiet, wapens en andere shit zo de grens over, hebben we gisteren kunnen zien.

Heerlijk die naļviteit... :')
Ja mooi he, die regeltjescultuur daar :'). Niemand die ook daar verder nadenkt of het uberhaupt zinvol is. We doen het al 80 jaar zo, en 80 jaar gaat het goed, dus kan het vast niet beter en is het vast nog nuttig! Jaja :').
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  Redactie Frontpage dinsdag 4 november 2014 @ 08:48:15 #48
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_146282458
:W
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_146285900
Heeft iemand interesse in





In mannen-, vrouwen- of kindermaat?
pi_146287416
nee dank je, staat me niet :)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')