Ze trollen jou. Ze zijn overduidelijk gewoon samen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of jullie komen uit de kastVertel nou hoe het zit. Jullie wonen echt samen ja?
Gezien haar reactie trollt ze alleen zichzelf.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie happen op stimo. Heb vanaf begin gezegd dat dat stimo niet was. Zij deed haar cam niet aan.
Nee. Heb de hele avond al milka oreo gegeten. Gewoon bah bah bahquote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Montelly het volgende:
Is het nu de tijd om popcorn bij te pakken?
Ik ben kennelijk niet de enige die zich eraan stoort. Trollen is ook maar leuk tot een bepaald punt.quote:Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of je negeert t?
Of moet t altijd gaan over iets wat jij wil?
Oh, ik heb hier geen slapeloze nachten van. Heb jij mijn berichtje gelezen eigenlijk?quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze trollen jou. Ze zijn overduidelijk gewoon samen.
Mweh. Hij houdt van fucken. Ik gun hem zn lolletje. Liefde weet je wel.quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gezien haar reactie trollt ze alleen zichzelf.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, ik heb hier geen slapeloze nachten van. Heb jij mijn berichtje gelezen eigenlijk?
dikkerd..scheer je weg naar LIFquote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Heb de hele avond al milka oreo gegeten. Gewoon bah bah bah
Ik hoor nu alleen jij en je wannebe askin zeiken. Iki dakika bi sus dan komt er vast een ander onderwerp. Of wil je t hebben over je onderzoek ofzo?quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben kennelijk niet de enige die er last van heeft. Trollen is ook maar leuk tot een bepaald punt.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had al vanaf het begin gezegd dat het kon zijn dat ik al iets anders gepland had..
Ik probeer beleefd te zijn, maar je zoekt steeds de grens op. En jij hebt het over 2-faced mensen? Ik negeer je maar voortaan.quote:Op maandag 3 november 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik hoor nu alleen jij en je wannebe askin zeiken. Iki dakika bi sus dan komt er vast een ander onderwerp. Of wil je t hebben over je onderzoek ofzo?
Jullie happen allemaal op elkaar.quote:Op maandag 3 november 2014 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gezien haar reactie trollt ze alleen zichzelf.
Graag. Ok. Bye.quote:Op maandag 3 november 2014 23:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik probeer beleefd te zijn, maar je zoekt steeds de grens op. En jij hebt het over 2-faced mensen? Ik negeer je maar voortaan.
Misschien heeft ze een oogje op je? Wil ze dat zij naast je zat?quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie happen allemaal op elkaar.
Wrm jij eigenlijk zo mad? Ik zat er maar 5 min toen jij er was.
Zoals?quote:Op maandag 3 november 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil ook wel eens dingen. Mrja.
Dat jij verven en laminaat kon leggen zodat je mijn huisje kon pimpen. Mrja, ik doe het wel alleenquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omg crip, na je tutorial ging ik ook proberen en ik was vergeten mijn lippenstift eraf te halen net. Krijg al twee opmerkingen op werk 'heb je make-up op?'. Ik heb altijd make-up op maar nu blijkbaar te veel. Meteen naar de wc gerend en ben het er nu af aan het halen. En tijd rekken naturlich.
Ik moet een hoorcollege voorbereiden, dus ik heb het te druk.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat jij verven en laminaat kon leggen zodat je mijn huisje kon pimpen. Mrja, ik doe het wel alleen.
Marktplaats.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat jij verven en laminaat kon leggen zodat je mijn huisje kon pimpen. Mrja, ik doe het wel alleen.
Ga van Fok dan. Of zet het hier. Kan ik eindk in slaap vallen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet een hoorcollege voorbereiden, dus ik heb het te druk.
Nee, ik ga nu slapen. Slaap lekker!quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga van Fok dan. Of zet het hier. Kan ik eindk in slaap vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |