Schoten gelost.quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik probeer in ieder geval mijn toetsten te halen in plaats van elke dag tot 3 uur nacht op fok te hangen
ik zwaaide er mee.quote:Op maandag 3 november 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik het hele weekend die oreo heb liggen eten of wat?
Ik kan laminaat leggen. En verven kan elke kleuter. Dus ik neem wel een kleuter mee.quote:Op maandag 3 november 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat jij verven en laminaat kon leggen zodat je mijn huisje kon pimpen. Mrja, ik doe het wel alleen.
Ooooooooooooooooo, ja klopttttt. Tutttttholaa, ze3ma met je telefoon op tc komen om niet op te vallen.quote:
ja..vind je? wowquote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow echt rare posts worden er geplaatst hier. Flikkerstraal een end op zeg.
Nou sorry hoor, zulke sneren uit het niets. Oke dan niet hoor. Doei.quote:
Kan je het naast leggen ook goed zagen en alles wat erbij komt kijken ja?quote:Op maandag 3 november 2014 23:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik kan laminaat leggen. En verven kan elke kleuter. Dus ik neem wel een kleuter mee.
hebben alle dikkerds, dat zijn de perks van dik zijnquote:
If only vriend, if only.quote:Op maandag 3 november 2014 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
hebben alle dikkerds, dat zijn de perks van dik zijn
Oke. Nu wordt het irri. Kap ermeequote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden bij het meelurken. Zogenaamd cam stuk
Ben ik niet? Mijn reactie naar jou was half grappend. Denk je echt dat ik ermee zit dat jij je hoofd niet liet zien?quote:Op maandag 3 november 2014 23:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jullie happen allemaal op elkaar.
Wrm jij eigenlijk zo mad? Ik zat er maar 5 min toen jij er was.
haat je leven als je dik bent en geen tiet hebt, dubbel pech gewoonquote:
Nee, ik kan ze alleen naast elkaar leggen.quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, zulke sneren uit het niets. Oke dan niet hoor. Doei.
[..]
Kan je het naast leggen ook goed zagen en alles wat erbij komt kijken ja?Leggen kan elke kleuter.
toen was ''stimo'' niet eens 's in de chat. lsr.quote:Op maandag 3 november 2014 23:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je goed onthouden bij het meelurken. Zogenaamd cam stuk
Burn Che.quote:Op maandag 3 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
toen was ''stimo'' niet eens 's in de chat. lsr.
quote:Op maandag 3 november 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow echt rare posts worden er geplaatst hier. Flikkerstraal een end op zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |