Rheden genoteerd. Thanksquote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar precies op de veluwe? Die is nogal groot namelijk. Maar anders naar Rheden! Daar bij natuurmonumenten centrumding het bos in. Prachtige heidevelden, bossen, heuvels, singletrails etc! Op de veluwezoom!
Hoezo?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rheden genoteerd. Thanks
En dank voor de felicitaties! Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Uhu. Gewoon ff wennenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Hoezo?
We zitten toch ook nog in het hardlooptopic?
We doen hier lekker de "owatishettochsuperhelemaaltop110%genietenfijnopdetrailenwatisasfaltmaarsaaiinvergelijking"posts, zonder dat we daar iemand van de serieuze hardlopers mee ontgerieven
Je trainingsplan? Of ehh...?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:23 schreef YUR het volgende:
323,4 kilometers met startnummer in de planning
Ik ken hetquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:35 schreef YUR het volgende:
Mijn normen zijn compleet verpest of weggevaagd
Die Trail by the Sea ook. Mijn eerste gedachte was: Hop, lekker inschrijven voor de lange afstandquote:
Ja, bizar. Wel erg tof om te doen, maar zoiets moet je ook echt met anderen doen om het nog toffer te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 10:41 schreef Jero_nimo het volgende:
Een trainingkje over het gehele krijtlandpad enzo. Omdat het kan.
Ja, wanneer gaan we dat nou doen?quote:
Ah, je zin klinkt ineens een stuk logischer.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon, wedstrijdjes. Crossjes en trails en een marathon
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaan we dat nou doen?
Wie hier houdt van dingen regelen/plannen?
Ik niet
En meneer M?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?
quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist... wat is de UHT? Utrechtse Heuvelrug Trail?
http://www.mudsweattrails.nl/UHT-OPEN2015quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:22 schreef Wolve000 het volgende:
Volgens mij heb ik wat gemist... wat is de UHT? Utrechtse Heuvelrug Trail?
Dat is al een leuk lijstjequote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Wie willen er nou allemaal meedoen met de UHT dan?
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Jij was toch een van de mensen die vond dat we de splitsing moesten proberen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Rheden genoteerd. Thanks
En dank voor de felicitaties! Ik ga weer in de lurkstand (en vind het toch een beetje gek zo)
Klopt. Ik ben nogal van 'geen woorden maar daden'quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij was toch een van de mensen die vond dat we de splitsing moesten proberen?
Leuk lijstje idd! SEMTEX nog?quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Als het alleen 30 km kan, dan niet idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Wou jij dat ook ja, het is wel meer dan 30km he?
Tis van A naar B dus veel keus is er nietquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Als het alleen 30 km kan, dan niet idd.
Wie weet later, als ik groot ben
Dan krijg ik weer te horen dat we nooit samen ergens heen gaanquote:
Je bent meestal niet de enige...quote:
Present!quote:Op dinsdag 4 november 2014 11:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Frsh
YUR
Streamnl
Guard
TWC
Tarahumara
Daywalk3r
Jero_nimo
Zoiets?
Die heb je alquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:10 schreef Jero_nimo het volgende:
Voorkeur voor dit jaar nog, of liever begin volgend jaar? Misschien een idee om mij jullie emailadressen te PBen, zodat ik een datumprikker kan aanmaken? Dan zal ik eens even wat gaan regelen.
quote:
Misschien hebben we het er dan toch wel vaak overquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:20 schreef streamnl het volgende:
Toch al bijna een heel topic vol gelult over trails!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |