Kom naar zwarte piet topic danquote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Kanker ik was net lekker bezig in een FB topic wordt het gesloten
is goedquote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom naar zwarte piet topic dan
Eredivisie mag sowieso veranderen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Maar saind, de eredivisie opening mag wel veranderen naar dit toch?
Liever nietquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef Smoofie het volgende:
Maar saind, de eredivisie opening mag wel veranderen naar dit toch?
Ik voel steeds meer voor een beneliekquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eredivisie mag sowieso veranderen.
Beneleaguequote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel steeds meer voor een beneliek
Allemaal naar de beste Nederlande clubs.quote:Op maandag 3 november 2014 15:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet hoe de verdeling van de huidige CL/EL plaatsen zou moeten uitvoeren.
is nauwelijks interessanterquote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik voel steeds meer voor een beneliek
De belgen krijgen eigen frietliekquote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allemaal naar de beste Nederlande clubs.
Ik was een tijdje terug op Zaterdag in Lier.quote:Op maandag 3 november 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De belgen krijgen eigen frietliek
Belgische competitie is ook bagger inderdaad.quote:
Daar gaan we weerquote:
Dat is mijn argumentquote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In theorie een grotere markt = meer publiciteit voor sponsors = meer geld voor de clubs.
Schitterendquote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was een tijdje terug op Zaterdag in Lier.
Wilden we naar het lokale fritkort, was het dicht met een briefje op het raam "geen goesting"
wat een land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |