NFL vele malen spannender.quote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom kijk je liever NFL dan Rugby? Oprechte vraag
Dat vind ik een beetje een domme instelling. Is ook de reden die Amerikanen altijd geven voor waarom ze voetbal kut vindenquote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NFL vele malen spannender.
En ik heb jaren rugby gespeeld
Kan toch? Ik kan ergens ook wel begrijpen dat als je voetbal niet meekrijgt je het moeilijk kan boeien.quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een domme instelling. Is ook de reden die Amerikanen altijd geven voor waarom ze voetbal kut vinden
Ik vind Rugby ook wel leuk hoor. Het is gewoon een gevoel, kan het niet uitleggen. En ik ben ook echt voor een team, heb zelfs shirt man vanquote:Op maandag 3 november 2014 15:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom kijk je liever NFL dan Rugby? Oprechte vraag
In voetbal wordt te weinig gescoord.quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje een domme instelling. Is ook de reden die Amerikanen altijd geven voor waarom ze voetbal kut vinden
Daarom kan ik geen NFL kijken ook. Ik probeer ieder jaar de superbowl te kijken maar godverdomme zeg er wordt zó weinig gespeeldquote:Op maandag 3 november 2014 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In voetbal wordt te weinig gescoord.
Al denk ik dat de belangrijste reden is dat de attentiespanne van de gemiddelde amerikaan gewoon te kort is. 30 seconden is de absolute max voor ze hun aandacht verliezen.
Valt echt wel mee. Ook is het trouwens niet waar dat Rugby zwaarder is dan NFL oid. In tegenstelling zelfs.quote:Op maandag 3 november 2014 15:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Daarom kan ik geen NFL kijken ook. Ik probeer ieder jaar de superbowl te kijken maar godverdomme zeg er wordt zó weinig gespeeld
dat zeg ik toch nietquote:Op maandag 3 november 2014 15:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valt echt wel mee. Ook is het trouwens niet waar dat Rugby zwaarder is dan NFL oid. In tegenstelling zelfs.
Weet ik, maar veel mensen denken dat, in Europa. Daarom zeg ik het voor de zekerheidquote:
die beuken die je bij football krijgt zijn inderdaad veel erger dan je bij rugby krijgt gemiddeldquote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, maar veel mensen denken dat, in Europa. Daarom zeg ik het voor de zekerheid/.
Ik heb er laatst een heel verhaal over gelezen, waarom ze in de nfl harder tacklen en zulks.quote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, maar veel mensen denken dat, in Europa. Daarom zeg ik het voor de zekerheid/.
Alleen als tackle.quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb er laatst een heel verhaal over gelezen, waarom ze in de nfl harder tacklen en zulks.
Saai verhaal. Blijft een kutsport
Ik heb ze drie seconden zien spelen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Smoofie het volgende:
http://www.nfl.com/big-play-highlights
Kijk en geniet Knut, Saind.
Ooooookeeeeeyquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
die tackles zijn niet erg goed voor je hersenen
[ afbeelding ]
Professionele speler dat
Die zijn ook niet goed. Ook genoeg rare foeballers die gek doenquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Professionele speler dat
Australische rugby speler.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Professionele speler dat
is dit deel van de sport?quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Professionele speler dat
wtfquote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Professionele speler dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |