Dat keukentje is leukquote:Op maandag 3 november 2014 12:19 schreef Spirit82 het volgende:
Oh en toffe keuken Coco! Isa krijgt voor Sinterklaas het hema keukentje. We lieten hem thuisbezorgen, maar ik schrok wel even van het hele kleine doosje waar het in zitBen benieuwd!
Leyla is bijvoorbeeld echt heel klein voor haar leeftijd. 95 cm bij 4 jaar. Haar gewicht zit op het middelstreepje, dat dus is afgezet tegen de lengte. Dus voor haar lengte is ze precies zwaar genoeg. Als ze dat zouden afzetten tegen wat kinderen gemiddeld wegen bij 4 jaar zou date en raar beeld geven op de curve en zegt het dus ook niet veel over hoe het nu echt gaat met het kind. Of het kind te dik is of juist niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:50 schreef Kyara het volgende:
Het CB zet het gewicht tov de lengte in de curve. Dus als je kind qua gewicht iets boven gemiddelde zit en qua lengte op het gemiddelde dan kom je dus bij het CB boven het gemiddelde uit.
Maar als ze qua gewicht op de middenlijn zit en qua lengte er boven dan is ze toch gewoon niet dik en dan is er ook geen indicatie dat ze dik wordt? Maak je je nu een beetje druk om niks zeg maar?
Ik ben het trouwens wel met je eens dat er meteen zo paniekerig wordt gedaan als een kind een keer boven de curve uit komt. Maar dat vond ik dus van het cb. De kleine lettertjes op bv.com lees ik niet
NIET!quote:Op maandag 3 november 2014 13:04 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb ook een dreumes! Ik probeer echt weer aan te haken , maar ben er helemaal uit
quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje, Kleurdoos. Jouw meisje ook al 1. Wat gaat het snel
Shandaly
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!quote:Op maandag 3 november 2014 13:06 schreef Shandaly het volgende:
Die Noor... gemiddelder krijg je ze niet joh
En Spirit... eoiaou! (waarbij de o's ook als ogen gelezen mogen worden) Schud dat rotgevoel maar lekker van je af.
KyaraJe hebt de roltrapdomino niet toevallig gefilmd he?
Bij ons werd vanochtend de nieuwe keuken geleverd. En dat is léuk!
[ afbeelding ]
KD! Nee!? Een dreumes al? Dat kan toch heel nog niet?
Zelfde fabriekquote:Op maandag 3 november 2014 13:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ooooh je ziet wel dat het een zusje van Lars is zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |