abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146286448
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:44 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik ben nogal gevoelig voor veel geluid door elkaar heen. Toet toet auto's in combinatie met de radio aan zorgen al voor hoofdpijn zeg maar. Kan dan niet meer focussen ofzo, weet niet wat het is. Zo min mogelijk geluid dus hier, en de auto's gaan even uit als er een CD met kinderliedjes aangaat ;) helaas begint J. zelf door te krijgen hoe de auto's aan moeten :X
Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderen O+
  dinsdag 4 november 2014 @ 11:47:48 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146286475
E heeft 2 van die Vtech dingen, en ik zet die ook uit, anders word ik gillend gek. :X

Radio staat hier overigens zelden aan, ik heb liever dat E zelf zingt, of geluidjes maakt. Alleen tijdens het koken zet ik lekker 3fm op ;) En verder overdag wel eens een cd met kinderliedjes.

-edit- Dat staat er heel nasty, over die radio. Zo bedoel ik het niet. Maargoed, radio dus zelden, ook wegens overgevoelige moederoren als er nog meer geluid doorheen komt ;)
pi_146286516
Trommeltjes, xylofoons, fluitjes of andere muziekinstrumentjes hebben ze hier. Ik vind het erg leuk.
En lawaai heb ik zelf gelukkig niet zo veel last van. Vaak hoor ik bij de oudste muziek vandaan komen (iPad of wat dan ook) bij de jongste het muziekje in haar speeltjes en dan staat de tv of radio nog aan :P

Voor de oudste is de lijst hier ook lang. Maar voor de jongste is het toch wat meer nadenken want ja. Die heeft nu natuurlijk het speelgoed waar de oudste te oud voor is en wat moet je daar dan nog bijkopen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_146286530
Mijn man is slechthorend en kan daardoor geluidprikkels niet filteren. Dus om te kunnen communiceren met elkaar, moeten we geluid beperken.

Goede smoes om geen speelgoed met geluid in huis te hebben ook :P
pi_146286594
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat ze het na 3 dingen uitpakken wel voor gezien houdt :P Als er dan nog 20 dingen liggen... en waar moet ik al die meuk laten joh. Ik heb gevraagd of ze spulletjes voor haar keukentje willen kopen O+ Desnoods pakken ze elk pannetje en groentetje of fruitje apart in .
Je hebt nu een groot huis :( Dus de smoes waar moet ik het laten is nu over hé :(

:P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 4 november 2014 @ 12:36:07 #81
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146288041
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 11:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Wij hebben ook echt niet de radio of tv aan als er wordt gespeeld hier. En wat die autootjes betreft: batterijen er uit doet wonderen O+
Batterijen eruit heb ik nog niet gedaan. Ik vind de toet-toet auto liedjes best goed te doen, en J. wordt er zo vrolijk van O+. Verder geen geluidspeelgoed tot nu toe, daar speelt ie bij opa en oma mee >:) die zelf de kringloopwinkel hebben leeggekocht...
pi_146288620
Maisboogies zijn verkrijgbaar bij jumbo en c1000.
Als de Jumbo ze niet in het vak heeft liggen, kun je ze via de servicebalie bestellen.
pi_146288788
Of bij sommige natuur/biologische winkels
Sarcasme. Herken het.
pi_146289869
En online, toch?

Ik heb de Little People Sint & Piet voor Sinterklaas, een set houten blokken, een muts en handschoenen en een houten loopkrokodil. Meer niet, en dit vindt ML al veel, want sm gaat ook nog los. Ik weet dat ze van hen sowieso een loopfietsje krijgt en een puzzel, ben benieuwd wat nog meer... Denk dat we in januari een nieuwe kast kunnen kopen :D.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 4 november 2014 @ 13:36:35 #85
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_146289921
Viert iedereen al Sinterklaas met hun dreumes? Ik was het eigenlijk nog helemaal niet van plan om te vieren dit jaar :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_146290311
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 13:36 schreef Sylver_ het volgende:
Viert iedereen al Sinterklaas met hun dreumes? Ik was het eigenlijk nog helemaal niet van plan om te vieren dit jaar :@
Wij vieren vooral vanwege de oudste :)
pi_146290386
Wij vieren het samen met oudere neefjes. En M begrijpt het natuurlijk ook steeds beter.
We hebben hem vorig jaar ook meegenomen naar de intocht, dat vond hij wel erg leuk. Denk dat de meiden het dit jaar ook leuk gaan vinden :Y Maar de verschillen tussen net dreumes of bijna peuter zijn natuurlijk ook best groot ;)
pi_146290491
Wij vieren het met mijn neefje van drie en nog een dreumes van 22 maanden. Er komt een Sinterklaas en twee Pieten. Ik heb er zin in. Als Riley niks wil weten van de Sint of de Pieten is het goed voor mij.
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:15:39 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146291307
Mijn moeder en ik zijn die-hard Sinterklaasfundamentalisten :+ dus vriend en ik vieren Sinterklaas altijd gezellig samen met haar en haar vriend. Voor de houtkachel met een stapel cadeautjes en leuke gedichten O+

Toen ik zwanger was hebben we het 1 jaartje overgeslagen, maar vorig jaar weer gewoon pakjesavond, en het wordt vanaf nu alleen maar leuker natuurlijk :D

Op 15 november nodig ik hier mn vriendinnen met kinderen uit en gaan we pepernoten bakken en de intocht van Sinterklaas op televisie kijken. Jaarlijkse traditie die met al dat grut ook alleen maar leuker wordt *O*
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:26:26 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146291633
De leidsters op het kdv dachten trouwens dat E de vijfde ziekte heeft, omdat daar nu veel kindjes mee zijn. Zit even te googlen, en de uiterlijk kenmerken die op wikipedia bijvoorbeeld worden beschreven, herken ik niet echt. Andere plaatjes die ik tegen kom dan weer wel, zoals deze:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146291655
Alle vriendinnen met kinderen die ik heb, hebben weinig tot niets met Sinterklaas. ;( (En in Vriends familie is het gewoon een kadootjessmijtfestijn, het achterliggende gebeuren (liedjes, intocht, laat staan gedichtjes) doen ze niets mee)

Even langs de huisarts LB? (als je uitsluitsel wilt)
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:29:06 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146291690
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alle vriendinnen met kinderen die ik heb, hebben weinig tot niets met Sinterklaas. ;(

Even langs de huisarts LB? (als je uitsluitsel wilt)
Neuh, ik geloof het eigenlijk wel. Als het vijfde ziekte is, geldt het zelfde als voor warmteuitslag: gaat vanzelf weer over, en tegen de jeuk kun je inderdaad iets vets smeren. En in beide gevallen is het niet lekker om te warm gekleed te zijn, want broeierig.

Jammer van het kidscase jurkje dat ik net binnen heb gekregen ;( :')

Oh en je bent van harte welkom hoor! O+
pi_146291775
Je woont zo ver weg -O-

Pics van het jurkje zodra de uitslag weg is!
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:34:18 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_146291846
quote:
17s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je woont zo ver weg -O-

.....en ik noem mn kruidnootjes pepernoten, dan wil je vast niet eens komen he -O-
pi_146291887
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 14:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

.....en ik noem mn kruidnootjes pepernoten, dan wil je vast niet eens komen he -O-
Dat is wel een minpunt ja :+ Wel pluspunten dat je dat onthouden hebt. _O_
  dinsdag 4 november 2014 @ 14:58:49 #96
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_146292732
LB, toen J uitslag had vergelijkbaar met die op de foto's die je post, zei de HA ook vijfde ziekte, hij had ook vlekjes in zijn gezicht, vuurrode wangen. En HA zei toen idd wat Ophelia zegt: gaat vanzelf over... J. had gelukkig geen last van jeuk.

O, en wij vieren Sinterklaas omdat ik dat gewoon leuk vind O+ . En J. krijgt er misschien dit jaar al wat van mee, maar zo niet, ook prima, dan doen we het vooral voor mij :o :P
pi_146294098
Hier exact hetzelfde bij isa LB, over een dag of 2 is het veeeeeeel minder als het goed is :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:28:36 #98
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_146297895
LB, wat sneu zulke uitslag :{ heeft ze er last van?

KD, woah!! Welkom hier! :)

Xcuze-me, hoe gaat het met je meisje?

MM, gelukkig spelen ze nooit heel lang achter elkaar met muziekinstrumenten ;)

Leuk om te lezen waar jullie kindjes mee spelen en wat jullie geven :) Isabel zit op dit moment een beetje 'in between' speelgoed, hoog tijd voor de feestdagen. Ik heb voor haar (oa) een schoonmaaksetje (bezem, emmer, sponsje enzo). Ik vind het vreselijk eigenlijk, maar ik hoop dat ze dan eens ophoudt míjn spullen uit mijn handen te trekken wanneer ik delicate handelingen verricht (zoals hagelslag uit elke hoek van de kamer peuteren) en hysterysch te krijsen als ze het niet mag hebben :') Kyara, de Nijntje-stiften zijn herkenbaar ja, niet handig! Daarentegen: de set die Stef voor zijn eerste verjaardag kreeg is nog steeds niet uitgedroogd/kapot en Isabel kleurt er dagelijks mee :o

Voor haar verjaardag geven we haar zo'n Magic Treehouse, die had een vriendinnetje van mij vroeger ook en ik was er weg van O+

Oh, en nog zoiets liefs/wonderlijks: ik vond gisteren het nachtponnetje van Isabel's pop terug (don't ask :')) en ze was het roerend met me eens dat Popje haar nachtpon aan moest. Dus ik kleed Popje uit en vraag aan Isabel of we haar eerst moeten wassen. Tot mijn verbazing rent ze naar het winkeltje, pakt er een AH Zwitsal-mini, schudt het flesje boven Popje en maakt 'psssst'-geluidjes. Dus ik begin de pop te wassen en vraag aan Isabel of zij haar armen wil wassen, hetgeen ze vervolgens zó doet :o ik was toch even verbaasd over wat ze allemaal al weet en snapt, al gebeurt dat me wel vaker :@
3!
pi_146301162
Omen beterschap! Bah alweer ziek.

Inca wat leuk!

LB ik zou ook denken vijfde ziekte als ik dat zo zie. Vooral ook als het heerst.

Leuk al die ideeën voor sinterklaas.
Hier krijgt ze in ieder geval verkleedkleertjes. Ze is zo bezig met aan en uitkleden.

Verder even geen puf voor uitgebreide reactie ivm slaapgebrek voor die pokke-waterpokken. Ze is heel zielig. En heeft vooral 's nachts veel jeuk.
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:30:21 #100
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_146305814
Beterschap Animalmix..

Van mij mag Noor de waterpokken ook wel krijgen :@. Ik was bijna 7 toen ik ze kreeg en heb het heel bewust meegemaakt en heel veel gekrabbeld. Niet fijn.

En verder niet meegelezen, want ik mag me bij danic en omen scharen. Geen werk meer na 31 mrt volgend jaar. Aan de ene kant opgelucht, maar ja, ook weer onzekerheid in het vooruitschiet. En ik zit in dezelfde branche als Kyara en het werk is schaars.

Oh met Noor gaat het redelijk. Geen koorts meer lijkt het, maar inslapen vlot nu niet echt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')