LB, wat sneu zulke uitslag 

heeft ze er last van? 
KD, woah!! Welkom hier! 

Xcuze-me, hoe gaat het met je meisje?
MM, gelukkig spelen ze nooit heel lang achter elkaar met muziekinstrumenten 

Leuk om te lezen waar jullie kindjes mee spelen en wat jullie geven 

Isabel zit op dit moment een beetje 'in between' speelgoed, hoog tijd voor de feestdagen. Ik heb voor haar (oa) een schoonmaaksetje (bezem, emmer, sponsje enzo). Ik vind het vreselijk eigenlijk, maar ik hoop dat ze dan eens ophoudt míjn spullen uit mijn handen te trekken wanneer ik delicate handelingen verricht (zoals hagelslag uit elke hoek van de kamer peuteren) en hysterysch te krijsen als ze het niet mag hebben 

Kyara, de Nijntje-stiften zijn herkenbaar ja, niet handig! Daarentegen: de set die Stef voor zijn eerste verjaardag kreeg is nog steeds niet uitgedroogd/kapot en Isabel kleurt er dagelijks mee 

Voor haar verjaardag geven we haar zo'n Magic Treehouse, die had een vriendinnetje van mij vroeger ook en ik was er weg van 

Oh, en nog zoiets liefs/wonderlijks: ik vond gisteren het nachtponnetje van Isabel's pop terug (don't ask 

) en ze was het roerend met me eens dat Popje haar nachtpon aan moest. Dus ik kleed Popje uit en vraag aan Isabel of we haar eerst moeten wassen. Tot mijn verbazing rent ze naar het winkeltje, pakt er een AH Zwitsal-mini, schudt het flesje boven Popje en maakt 'psssst'-geluidjes. Dus ik begin de pop te wassen en vraag aan Isabel of zij haar armen wil wassen, hetgeen ze vervolgens zó doet 

ik was toch even verbaasd over wat ze allemaal al weet en snapt, al gebeurt dat me wel vaker