Zoals het hoort toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wel mooi; een serieuze discussie op een welkomtopic
Hoezeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Creationisme, daan maar?quote:Op woensdag 5 november 2014 02:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ow jij denkt dat het geen theorie maar bewezen is? De hele evolutietheorie?
Erg jammer dat hij zo tegengewerkt werd.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Creationisme, daan maar?
Daar staat het woordje Theorie niet achter![]()
Btw een goeie out of the box denkende wetenschapper werd nog niet genoemd Nikola Tesla
Gaby (jaja, zo lang hang ik al op fok rond) moet het weer verpesten hoor.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoals het hoort toch?
[..]
HoezeeFogel woont in Nijmegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
Neen. Maar de Hemel maakt bazenbier.quote:
Was een opdracht van de Evil Overlords...quote:Op woensdag 5 november 2014 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje mijn echte naam hier in BNW noemen
Gabby Giffords crisis actrice bij Sandy Hookquote:Op woensdag 5 november 2014 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje mijn echte naam hier in BNW noemen
I knowquote:Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neen. Maar de Hemel maakt bazenbier.
Context hekje. Ik reageerde op de bewustzijnstheorie van Penrose die af werd gedaan door Molurus.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat Molurus schrijftBovendien is een theorie in wetenschappelijke context wat anders dan wat daarbuiten een theorie genoemd wordt. In die zin is iets als zwaartekracht ook maar een theorie
Er zitten een aantal dingen in die kloppen, nl dat het bewustzijn niet in de hersenen zit en dat het bewustzijn word uitgeschakeld door anesthesie.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daarmee is de term 'bewustzijnstheorie' op de wiki pagina van Penrose wel erg ongelukkig gekozen trouwens. Op zijn best is dat een hypothese, maar ik zou zeggen dat het gewoon onvervalste en op niets gebaseerde luchtfietserij is.
Kun je daar een topic over openen eventueel Japie?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er zitten een aantal dingen in die kloppen, nl dat het bewustzijn niet in de hersenen zit en dat het bewustzijn word uitgeschakeld door anesthesie.
Ook in die context is dat voorbeeld geldig.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Context hekje. Ik reageerde op de bewustzijnstheorie van Penrose die af werd gedaan door Molurus.
Als een kip zonder kop, brengen we fogel van alles op de hoogte, een andere beroemde vogel, Mikequote:Op woensdag 5 november 2014 13:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Er zitten een aantal dingen in die kloppen, nl dat het bewustzijn niet in de hersenen zit en dat het bewustzijn word uitgeschakeld door anesthesie.
Nee ik geloof wel in evolutie. Alleen denk ik dat er een beetje geknoeid is met ons DNA along the way.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef theguyver het volgende:
[..]
Creationisme, daan maar?
Daar staat het woordje Theorie niet achter![]()
Btw een goeie out of the box denkende wetenschapper werd nog niet genoemd Nikola Tesla
Door wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:27 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee ik geloof wel in evolutie. Alleen denk ik dat er een beetje geknoeid is met ons DNA along the way.
Heb je nog nooit gehoord van de oudste geschriften op Aarde, de sumerische kleitabletten? En de verhalen omtrent de Annunaki?quote:
Ik heb het een en ander gelezen over de tabletten en de Anunnaki (dat soort historische dingen vind ik erg tof), maar ik vroeg het aan jou omdat ik natuurlijk niet weet waar je op doelde.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:34 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gehoord van de oudste geschriften op Aarde, de sumerische kleitabletten? En de verhalen omtrent de Annunaki?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen over de tabletten en de Anunnaki (dat soort historische dingen vind ik erg tof), maar ik vroeg het aan jou omdat ik natuurlijk niet weet waar je op doelde.
En ik weet hoe niet hoe ik knoeien op moet vatten. Bedoel je dat de Anu met DNA hebben lopen klooien of dat ze bijvoorbeeld hybrides hebben voortgeplant? Of misschien nog wat anders...
En waar is het topic?
Nou volgens de verhalen hebben de Annunnaki de mens die toen op Aarde leefden gekruisd met het DNA van Annunnaki vrouwen en zo is de huidige mens gecreeerd als slaaf om voor de Annunnaki te werken in de goudmijnen als slaaf.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb het een en ander gelezen over de tabletten en de Anunnaki (dat soort historische dingen vind ik erg tof), maar ik vroeg het aan jou omdat ik natuurlijk niet weet waar je op doelde.
En ik weet hoe niet hoe ik knoeien op moet vatten. Bedoel je dat de Anu met DNA hebben lopen klooien of dat ze bijvoorbeeld hybrides hebben voortgeplant? Of misschien nog wat anders...
En waar is het topic?
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:56 schreef Japie77 het volgende:
Topic komt wanneer ik inspiratie en tijd heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |