Liever dat dan dat ze me op de grond hoektquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij heb je dat slotjes zetten wel uitgefogeld.
Dat dan weer wel ja. Powerrrrrwomanquote:Op maandag 3 november 2014 11:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze me op de grond hoekt
quote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef Fogel het volgende:
BrandX noemde me een keer vogelstjesdans
Daar ben je toch tegen gevaccineerd?quote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij denken mensen nu dat ik argyrie heb gekregen
Met een zilveren RFID-chip inderdaad. Wordt iedere 6 weken ververstquote:Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben je toch tegen gevaccineerd?
Dat bevestigd dus mijn vermoeden dat deze man helemaal niks met BNW heeft. Hij is hier in eerste instantie gekomen om alles te debunken. Waarom word zo iemand in godsnaam mod op een forum waar hij niks mee heeft?quote:
Nee nu ga je voorbij aan het punt.quote:Op maandag 3 november 2014 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
Want jou hier mod maken zou zo'n groot succes worden?
Jij of welke andere 'BNW'er' dan ook? Wie moet hier, mag hier, kan hier modden?quote:Op maandag 3 november 2014 22:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee nu ga je voorbij aan het punt.
Bij AEX modden mensen die geinteresseerd zijn in de financiele wereld. Bij politiek modden mensen die geinteresseerd zijn in politiek. Waarom mod er dan in BNW iemand die juist totaal niet geinteresseerd is in BNW onderwerpen. Vind je dat niet raar?quote:Op maandag 3 november 2014 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij of welke andere 'BNW'er' dan ook? Wie moet hier, mag hier, kan hier modden?
Dat weet je toch niet? Misschien is Fogel juist wél geinteresseerd in de onderwerpen die hier besproken worden. Wacht nou gewoon even af en geef de nieuwe mod een kans.quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bij AEX modden mensen die geinteresseerd zijn in de financiele wereld. Bij politiek modden mensen die geinteresseerd zijn in politiek. Waarom mod er dan in BNW iemand die juist totaal niet geinteresseerd is in BNW onderwerpen. Vind je dat niet raar?
Zoals ik al zei in het feedbacktopic (in iets andere woorden), mensen die aannames doen neem ik over het algemeen niet zo serieus.quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bij AEX modden mensen die geinteresseerd zijn in de financiele wereld. Bij politiek modden mensen die geinteresseerd zijn in politiek. Waarom mod er dan in BNW iemand die juist totaal niet geinteresseerd is in BNW onderwerpen. Vind je dat niet raar?
Ik ben op BNW terecht gekomen omdat ik het interessant vind om dingen vanuit "ongewone" invalshoeken te bekijken.quote:Op maandag 3 november 2014 22:43 schreef Japie77 het volgende:
Goed hier dan de vraag:
Waarom ben jij in eerste instantie op BNW terecht gekomen Fogel? Welke onderwerpen vind je vooral interessant en waarom? Geloof je in bepaalde complottheorieen? Geloof je in vrije energie?
De illumintie hebben je goed strak zitten!quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Fogel het volgende:
Maar daarover wil en mag ik niet verder in detail treden.
Of ik ben er gewoon lid van, dat weet je niet he.quote:Op maandag 3 november 2014 23:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De illumintie hebben je goed strak zitten!
quote:Op maandag 3 november 2014 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Of ik ben er gewoon lid van, dat weet je niet he.
Wie in BNW is modmaterie dan?quote:Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met complottheorieen omtrent oude vergane beschavingen? Doel je dan op het werk van Michael Tellinger bv? Als je het niet kent is dit misschien wel interessant:quote:Op maandag 3 november 2014 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in het feedbacktopic (in iets andere woorden), mensen die aannames doen neem ik over het algemeen niet zo serieus.
[..]
Ik ben op BNW terecht gekomen omdat ik het interessant vind om dingen vanuit "ongewone" invalshoeken te bekijken.
Vooral comlottheorien omtrent vergane oude beschavingen vind ik intrigerend, maar ook recente dingen zoals 9/11. Bepaalde, goed onderbouwde, elementen vind ik geloofwaardig, aannames en onderbuikgevoelens verwerp ik.
Het ligt eraan wat je met vrije energie bedoeld, maar ik werk momenteel met liberalisering van vrij beschikbare energie. Maar daarover wil en mag ik niet verder in detail treden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |