Met harde hand, dit dat alles.quote:Op maandag 3 november 2014 10:13 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat Fogel geen lapo plaatst bij de slotjes.
Die zijn nu data aan het verzamelenquote:Op maandag 3 november 2014 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Waar blijven de welkomstwensen van de controlalteletes en lambiekjes van deze wereld?
Empiri FTWquote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die zijn nu data aan het verzamelen
quote:Op maandag 3 november 2014 10:36 schreef Blaadjes het volgende:
Ik wist het. Vond het al zo verdacht dt Fogel ineens kwam posten in BNW, tis een complot![]()
Feli Fogel!
Jups, ze moeten er nog een wazig filmpje van maken met screenshots van hun pc en een drama muziekje onder plakken.quote:Op maandag 3 november 2014 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die zijn nu data aan het verzamelen
quote:Op maandag 3 november 2014 10:47 schreef theguyver het volgende:
Ik vind Noors Bier ineens heel lekker
Urenlang leesplezierquote:Op maandag 3 november 2014 10:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Is altijd zo leuk om ze terug te lezen
HIHILEUKENWOORDGRAP!!!1!!!quote:Op maandag 3 november 2014 11:25 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij heb je dat slotjes zetten wel uitgefogeld.
Wees blij dat ik mijn KoosFogels woordgrap voor me hield.quote:
Roep die er nu niet bijquote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik mijn KoosFogels woordgrap voor me hield.
*padum psssssj*quote:Op maandag 3 november 2014 11:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wees blij dat ik mijn KoosFogels woordgrap voor me hield.
Dat is wel heel ergquote:Op maandag 3 november 2014 11:31 schreef Fogel het volgende:
BrandX noemde me een keer vogelstjesdans
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |