Want stumpers zoals TS zijn typisch Nederlands?quote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef nixxx het volgende:
Mijn god, wat ben ik blij dat ik uit Nederland weg ben als ik dit soort topics lees
Hij bedoelde dat ie blij is niet meer op FOK! te zitten. Oh wacht....quote:Op maandag 3 november 2014 09:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Want stumpers zoals TS zijn typisch Nederlands?
Hier heb je dat soort stumpers iig nietquote:Op maandag 3 november 2014 09:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Want stumpers zoals TS zijn typisch Nederlands?
N-Korea?quote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier heb je dat soort stumpers iig niet
Bijna raak, iets meer olie en zand en wat minder werkkampen. En geen alcohol natuurlijkquote:
Oh, je bedoelt die landen waarin de kansloze pubers zich oa bezighouden met .quote:Op maandag 3 november 2014 09:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bijna raak, iets meer olie en zand en wat minder werkkampen. En geen alcohol natuurlijk
Juist! Veel beter toch?quote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die landen waarin de kansloze pubers zich oa bezighouden met .
Mongolen heb je overal.
ditquote:Op maandag 3 november 2014 09:40 schreef nixxx het volgende:
Mijn god, wat ben ik blij dat ik uit Nederland weg ben als ik dit soort topics lees
Dit is Saudi he.. heel anders.. niet te vergelijken met Dubaiquote:Op maandag 3 november 2014 10:05 schreef P8 het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt die landen waarin de kansloze pubers zich oa bezighouden met .
Mongolen heb je overal.
waar woon jequote:Op maandag 3 november 2014 09:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hier heb je dat soort stumpers iig niet
Sorry dat je niemand kan vinden met 30 cmquote:
O ja tuurlijk want op Fok neukt niemandquote:Op maandag 3 november 2014 12:28 schreef HSG het volgende:
Verzonnen topics van een onoriginele user.
Jij snapt hem. Wij zijn, inclusief jij, allemaal autistisch en zitten de hele dagen op onze zolderkamer. Anders had jij geen tijd om te fokken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef corehype het volgende:
[..]
O ja tuurlijk want op Fok neukt niemand
Sorry
Jij iig niet blijkt uit dit topic.quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef corehype het volgende:
[..]
O ja tuurlijk want op Fok neukt niemand
Sorry
WTfquote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
En nu hoe het echt ging:
"Geachte vrinden,
Ondergetekende ging dit weekeinde met een flacon gevuld met roosvicée naar een sociëteitsgebeuren. Wij waren voor de goede orde met 3 heren en 3 dames alwaar wij de meegebrachte vloeibare heerlijkheden tot ons namen. Daarnaast aanschouwde ik de meest tot de verbeelding sprekende deerne en zette mij ertoe onze lippen te laten ontmoeten in een kus.
Eén van de dames was reeds toegewijd aan een ander heerschap en zij maakte op hoge toon haar ontevredenheid inzake de thans afspelende situatie kenbaar. Dat betekende dat één vrind van ons de volle last van het naderende ongemak op zich diende te nemen, daar er die avond geen directe noodzaak voor het activeren van zijn lippen aanwezig leek. Daarop besloot hij zich ten volste te laven aan de uit vloeibare suiker bestaande lekkernijen. Dat is broederlijke etiquette.
Het waren twee niet onaantrekkelijke gezusters en mijn vrind was, mede uit sympathie voor de bovengenoemde stakker, van zins dat het wellicht geschikt zou zijn om een leuk bordspel te spelen.
Edoch, het scrabbelen liep naar mate de tijd vorderde geheel uit de hand; de zusters betichtten elkander van oneerlijke spelhandelingen, waarop mijn vrind zijn geschaakte schone mee nam naar de toiletten om de vinger op de zere plek te leggen. Wat bleek: zij beschuldigde mijn deerne en mijzelf ervan de onbillijke letters (zoals daar zijn de X, de Z en de Q) onder het bankstel te hebben geschoven zodat wij het woord 'postpuberaalhaantjesgedragsyndroom' konden vormen. Wij hadden wel 30 cm. van het spelbord nodig om deze prachtige woordconstructie te realiseren. U begrijpt dat deze amice behoorlijk in diens maag zat met dergelijke belachelijke en hemeltergende aantijgingen.
Ondertussen haalde mijn vrouwelijke medespeler de onder het bankstel geschoven letters tevoorschijn en completeerde zo het woord tot 'postpuberaalhaantjesgedragsyndroomsymposium'. Maar net toen ze de laatse 'Y' op het bord wilde leggen kwam haar zus binnen, en ze schreeuwde dat DAT niet plaats zou hebben, terdeksel.
klacht: niet kunnen winnen met scrabble."
Waarvan akte...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |