Dan kan ik wel van Assen tot Delfzijl doen. En wat hiervan aan de rechterkant ligt.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef vannelle het volgende:
Onder voorbehoud want is afhankelijk van hoe alles hier verloopt zal ik rond de Kerst waarschijnlijk van Bergen op Zoom naar de buurt van Den Helder rijden en ook nog naar Assen.
Of dit daadwerkelijk doorgaat of de volgorde is nog niet zeker.
Ditte! Vanaf Rotterdam tot de rest van NL.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:44 schreef GimmeGore het volgende:
Als de pakketten niet achterlijk groot zijn kan ik ze overal brengen waar een trein komt(ik heb een weekend-vrij treinabonnement, geen auto)
Ik neem aan dat je het gebied in noord-holland bedoelt? Of bedoel je het westen van friesland?quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:16 schreef HPLC het volgende:
Ik zie nog geen West-Friesland staan. Zolang ik nog geen baan heb, wil ik hier wel bezorgen.
Het echte West-Friesland.quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:51 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het gebied in noord-holland bedoelt? Of bedoel je het westen van friesland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik wel doenquote:Op zondag 30 november 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
Oproepje![]()
.
We moeten een pakket van Eindhoven naar Almelo krijgen.
Is er toevallig iemand die deze rit wil rijden of met het openbaar vervoer wil doen?
quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doenKan zowel doordeweeks als in het weekend.
quote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat wil ik wel doenKan zowel doordeweeks als in het weekend.
Ondertussen wat meer duidelijkheid.quote:Op maandag 3 november 2014 16:15 schreef vannelle het volgende:
Onder voorbehoud want is afhankelijk van hoe alles hier verloopt zal ik rond de Kerst waarschijnlijk van Bergen op Zoom naar de buurt van Den Helder rijden en ook nog naar Assen.
Of dit daadwerkelijk doorgaat of de volgorde is nog niet zeker.
Ik zie zeker mogelijkheid om bij amersfoort evt wat over te pakken en hier in de omgeving te bezorgen, mocht dit nodig zijn!quote:Op donderdag 4 december 2014 15:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ondertussen wat meer duidelijkheid.
Vrijwel zeker dat ik een paar dagen voor kerst (23e ws.) van Bergen op Zoom naar Assen ga, ik kan dus op die route ( ik rij via Utrecht/Amersfoort/Zwolle ) wel wat meenemen indien gewenst.
Het liefst ga ik niet te ver van deze route af aangezien het al een pokke eind rijden is, ik voor mezelf al even van de route af wil en ik niet echt postbode kan spelen ivm gezondheid.
Maar van verzameladres naar verzameladres moet wel lukken.
2e kerstdag ws. van Assen richting Den Helder dus dan zou ik evt. ook wat mee kunnen nemen al is dat dan wel aan de late kant.
Kerstpakket hoor je vóór kerst te hebben toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |