Klopt, maar Schotten zijn gewoon kut qua dartenquote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoveel kansen voor King zijn echt niet de schuld van het publiek
twitter:PDCResults twitterde op zondag 02-11-2014 om 23:40:08(R): Masters, Final, Mervyn King (92.15) 10 (21) 11 (91.39) James Wade #TheMasters reageer retweet
Samen met James aan auto's sleutelenquote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vriendin van hem mag de oven in. Eng nek.
Je moet een hobby er naast hebben.quote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samen met James aan auto's sleutelen
Die vrouw van hem wordt op het dartbord gespijkerd. Double out double in.quote:Op zondag 2 november 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
King gaat er dadelijk een paar patsn
Single bull, altijd natquote:Op zondag 2 november 2014 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vrouw van hem wordt op het dartbord gespijkerd. Double out double in.
Sowieso, kan wel weer een mooi seizoen worden.quote:
Doen er tien mee. Withlock sws wel, want ze willen een Australiër. Bunting ook wel denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, kan wel weer een mooi seizoen worden.
MvG, Taylor, King, Wade, Anderson, Lewis, Barney en dan nog één.
Triple 5 is ontsloage kutquote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een pats tegen die wang aan. Zij lachen jonge.
Oh ja, tien inderdaad. De Bunt was ik nog vergeten. Verder kan Wright er ook nog wel bij. Dan heb je eigenlijk niet echt fillers dit jaar.quote:Op zondag 2 november 2014 23:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doen er tien mee. Withlock sws wel, want ze willen een Australiër. Bunting ook wel denk ik.
Die Lewis kan er opeens niks meer van hè? Maar die zal sowieso mee doen idd. Ze zullen het wel weer met meer dan 9 man gaan doen. Chisnall verwacht ik er ook wel weer bij. Wright dunno, ff WK afwachtenquote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso, kan wel weer een mooi seizoen worden.
MvG, Taylor, King, Wade, Anderson, Lewis, Barney en dan nog één.
Dan zal Wright wel een keer niet meedoen. Of zullen ze Barney er eindelijk eens uitgooien ondanks dat hij dan z'n titel niet kan verdedigen.quote:Op zondag 2 november 2014 23:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, tien inderdaad. De Bunt was ik nog vergeten. Verder kan Wright er ook nog wel bij. Dan heb je eigenlijk niet echt fillers dit jaar.
Die kan er niets meer van? Die gooide een uitstekende pot tegen Wade. Alleen gooide die nog beter.quote:Op zondag 2 november 2014 23:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Die Lewis kan er opeens niks meer van hè? Maar die zal sowieso mee doen idd. Ze zullen het wel weer met meer dan 9 man gaan doen. Chisnall verwacht ik er ook wel weer bij. Wright dunno, ff WK afwachten
De top-4 van de OoM doet automatisch mee en voorlopig staat Wright daar nog vierde.quote:Op maandag 3 november 2014 00:00 schreef GwaiLow het volgende:
Dan zal Wright wel een keer niet meedoen.
Constant boegeroep bij een groot aantal spelers.quote:Op maandag 3 november 2014 20:16 schreef Spies het volgende:
Heb het niet kunnen zien helaas. Kan iemand me vertellen wat er was met het publiek?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |