Ja maar ik zou dat ook echt niet willen. Dat is dus het punt, ik wil het delen met iemand maar dan wel met iemand die er ook daadwerkelijk iets mee heeft en niet iemand die mee gaat om de lieve vrede te bewaren ofzo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat naar de kerk gaan enzo, dat zou ik dus niet doen, ook niet puur om (in dit voorbeeld) jou een plezier te doen.. Ik heb er niets mee, dus dingen als doping en die bijbeldingen doen mij niks..
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, ik dénk dat het als niet gelovige lastig is een relatie te hebben met een praktiserend gelovige.
Als iemand het zou doen om de schijn op te houden merk je dat al snel genoeg denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dat ook echt niet willen. Dat is dus het punt, ik wil het delen met iemand maar dan wel met iemand die er ook daadwerkelijk iets mee heeft en niet iemand die mee gaat om de lieve vrede te bewaren ofzo.
Wie ben je?!quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef VAS het volgende:
Blijkt dat je hier lekker mee kan posten?
Bij deze dus. :p
Iedereen een fijn weekend gehad?
te kortquote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef VAS het volgende:
Blijkt dat je hier lekker mee kan posten?
Bij deze dus. :p
Iedereen een fijn weekend gehad?
Dat bedoel ik nieiet.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iemand het zou doen om de schijn op te houden merk je dat al snel genoeg denk ik.
Oh op die manier, duidelijkquote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nieiet.Ik bedoel niet iemand die doet alsof, maar iemand die mee gaat omdat ik dat graag wil. Dat vind ik geen reden om te gaan, dus zou ik ook niet van een partner willen.
Ik heb niets tegen geloven, don't get me wrong, to each his own enzo.. Maar ik heb er zelf niets mee..quote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb één keer een mis meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Terwijl ik geloven op zich best mooi vind.
Hmm ja, maar dat is wel een beetje van de 'zwaardere' meer traditionele kerken. Iig dat er zo'n nadruk is op regeltjes enzo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
Het opgelegde in religies heb ik moeite mee. Je moet dit, want anders dat.
Juist. En dat mensen er dan toch in geloven moeten ze zelf weten. Het opdringen is dan weer een stap te ver. Ik zou het ook niet kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
Het opgelegde in religies heb ik moeite mee. Je moet dit, want anders dat.
Dat is niet aardig Thijsquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie ben je?!
Wat kom je hier doen?!
quote:
Jullie missen die PIquote:
Lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja net
Ik ga nu maar eens een hete douche nemen ofzo
Idd. Vooral de spierpijn pfffquote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerBeetje de spierpijn/kou tegen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |