Ja maar ik zou dat ook echt niet willen. Dat is dus het punt, ik wil het delen met iemand maar dan wel met iemand die er ook daadwerkelijk iets mee heeft en niet iemand die mee gaat om de lieve vrede te bewaren ofzo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat naar de kerk gaan enzo, dat zou ik dus niet doen, ook niet puur om (in dit voorbeeld) jou een plezier te doen.. Ik heb er niets mee, dus dingen als doping en die bijbeldingen doen mij niks..
Dat denk ik dus ook.quote:Op zondag 2 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
Nou goed, ik dénk dat het als niet gelovige lastig is een relatie te hebben met een praktiserend gelovige.
Als iemand het zou doen om de schijn op te houden merk je dat al snel genoeg denk ik.quote:Op zondag 2 november 2014 22:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik zou dat ook echt niet willen. Dat is dus het punt, ik wil het delen met iemand maar dan wel met iemand die er ook daadwerkelijk iets mee heeft en niet iemand die mee gaat om de lieve vrede te bewaren ofzo.
Wie ben je?!quote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef VAS het volgende:
Blijkt dat je hier lekker mee kan posten?
Bij deze dus. :p
Iedereen een fijn weekend gehad?
te kortquote:Op zondag 2 november 2014 22:39 schreef VAS het volgende:
Blijkt dat je hier lekker mee kan posten?
Bij deze dus. :p
Iedereen een fijn weekend gehad?
Dat bedoel ik nieiet.quote:Op zondag 2 november 2014 22:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als iemand het zou doen om de schijn op te houden merk je dat al snel genoeg denk ik.
Oh op die manier, duidelijkquote:Op zondag 2 november 2014 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nieiet.Ik bedoel niet iemand die doet alsof, maar iemand die mee gaat omdat ik dat graag wil. Dat vind ik geen reden om te gaan, dus zou ik ook niet van een partner willen.
Ik heb niets tegen geloven, don't get me wrong, to each his own enzo.. Maar ik heb er zelf niets mee..quote:Op zondag 2 november 2014 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb één keer een mis meegemaakt. Ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Terwijl ik geloven op zich best mooi vind.
Hmm ja, maar dat is wel een beetje van de 'zwaardere' meer traditionele kerken. Iig dat er zo'n nadruk is op regeltjes enzo.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
Het opgelegde in religies heb ik moeite mee. Je moet dit, want anders dat.
Juist. En dat mensen er dan toch in geloven moeten ze zelf weten. Het opdringen is dan weer een stap te ver. Ik zou het ook niet kunnen.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
Het opgelegde in religies heb ik moeite mee. Je moet dit, want anders dat.
Dat is niet aardig Thijsquote:Op zondag 2 november 2014 22:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie ben je?!
Wat kom je hier doen?!
quote:
Jullie missen die PIquote:
Lekkerquote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja net
Ik ga nu maar eens een hete douche nemen ofzo
Idd. Vooral de spierpijn pfffquote:Op zondag 2 november 2014 23:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerBeetje de spierpijn/kou tegen gaan.
Wie niet?quote:Op maandag 3 november 2014 08:22 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik had nog wel een week vakantie willen hebben.
Ik anderhalve dagquote:Op maandag 3 november 2014 09:49 schreef S15 het volgende:
Vandaag en morgen werken en dan twee dagen vrij
Waar werk jij? Wat een relaxt (werk)leven heb je. Ik 'mag' deze week weer 50 uur werken tegen een tarief van 0 euroquote:Op maandag 3 november 2014 09:49 schreef S15 het volgende:
Vandaag en morgen werken en dan twee dagen vrij
Ik ben ambtenaarquote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Waar werk jij? Wat een relaxt (werk)leven heb je. Ik 'mag' deze week weer 50 uur werken tegen een tarief van 0 euro
Dat vermoedde ik al. Gemeente of rijksoverheid?quote:
Gemeentequote:Op maandag 3 november 2014 09:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al. Gemeente of rijksoverheid?
Dude, wat?quote:Op maandag 3 november 2014 09:57 schreef yats het volgende:
[..]
Waar werk jij? Wat een relaxt (werk)leven heb je. Ik 'mag' deze week weer 50 uur werken tegen een tarief van 0 euro
Ik kreeg bij sollicitaties steeds te horen dat ik geen/te weinig ervaring heb. In combinatie met het afronden van mijn tweede master doe ik nu ervaring op bij een advocatenkantoor. Alleen krijg ik helaas geen cent betaald. Het is dat ik de mazzel heb dat ik altijd gespaard heb. En dan vinden politici het vreemd dat mensen 0 vertrouwen in hen hebben.quote:
Maar waarom werk je daar dan 50 uur per week? Kun je niet wat minder uur werken?quote:Op maandag 3 november 2014 10:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg bij sollicitaties steeds te horen dat ik geen/te weinig ervaring heb. In combinatie met het afronden van mijn tweede master doe ik nu ervaring op bij een advocatenkantoor. Alleen krijg ik helaas geen cent betaald. Het is dat ik de mazzel heb dat ik altijd gespaard heb. En dan vinden politici het vreemd dat mensen 0 vertrouwen in hen hebben.
Ah, heet gratis personeel tegenwoordig zo? Nou kerel, je mag je in je handjes wrijven van geluk dat zij het zich verwaardigen jou ervaring op te laten doen ten koste van hun kwetsbare tijd. Godsamme zeg....quote:Op maandag 3 november 2014 10:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kreeg bij sollicitaties steeds te horen dat ik geen/te weinig ervaring heb. In combinatie met het afronden van mijn tweede master doe ik nu ervaring op bij een advocatenkantoor. Alleen krijg ik helaas geen cent betaald. Het is dat ik de mazzel heb dat ik altijd gespaard heb. En dan vinden politici het vreemd dat mensen 0 vertrouwen in hen hebben.
Omdat ik hoop hier een contract te krijgen en dan liever wat harder werk om mijn kansen te vergroten. Vorige week werd er in ieder geval behoorlijk naar gehint dat we het daar deze week eens over moeten hebben en ik weet dat men erg tevreden is met mijn werk.quote:Op maandag 3 november 2014 10:09 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar waarom werk je daar dan 50 uur per week? Kun je niet wat minder uur werken?
Het is wat dat betreft in Nederland te debiel voor woorden. Het is als starter gewoon erg moeilijk aan de bak te komen. Maar gelukkig houden we ons in dit land liever ver nuttigere dingen bezig dan eens de (jeugd)werkeloosheid aan te pakken.quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, heet gratis personeel tegenwoordig zo? Nou kerel, je mag je in je handjes wrijven van geluk dat zij het zich verwaardigen jou ervaring op te laten doen ten koste van hun kwetsbare tijd. Godsamme zeg....
Dat is wel fijn dan. Zou tof zijn als je daar kunt werken. Ik duim voor jequote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat ik hoop hier een contract te krijgen en dan liever wat harder werk om mijn kansen te vergroten. Vorige week werd er in ieder geval behoorlijk naar gehint dat we het daar deze week eens over moeten hebben en ik weet dat men erg tevreden is met mijn werk.
Nee, helaas nietquote:Op maandag 3 november 2014 10:11 schreef Royco1 het volgende:
Krijg je niet eens een stagevergoeding Yats?
Een verdienmodel voor alles!quote:Op maandag 3 november 2014 10:10 schreef yats het volgende:
Het is wat dat betreft in Nederland te debiel voor woorden. Het is als starter gewoon erg moeilijk aan de bak te komen. Maar gelukkig houden we ons in dit land liever ver nuttigere dingen bezig dan eens de (jeugd)werkeloosheid aan te pakken.
Leukquote:Op maandag 3 november 2014 11:02 schreef K44S het volgende:
Heuuuj, nog 2/3 weken dan weekendje Armin Intense in Antwerpen:D:D
Ik kijk er al enige tijd naar uitquote:
Ik vind dat JUIST leukquote:Op maandag 3 november 2014 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Altijd jammer van dit soort dingen dat je die kaartjes altijd al meer dan een half jaar hebt, kan nooit spontaan leuk zijn omdat je er altijd zo lang op moet wachten waardoor de voorpret altijd wel wat wegebt vind ik.
Verveel ik je met mijn relevante informatie ? .....quote:
Ik vind dat juist leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 11:37 schreef Yvie_lu het volgende:
Altijd jammer van dit soort dingen dat je die kaartjes altijd al meer dan een half jaar hebt, kan nooit spontaan leuk zijn omdat je er altijd zo lang op moet wachten waardoor de voorpret altijd wel wat wegebt vind ik.
Dat ookquote:Op maandag 3 november 2014 11:53 schreef K44S het volgende:
[..]
Verveel ik je met mijn relevante informatie ? .....
Met wat voor informatie kan ik uwe excellentie WEL blij maken?quote:
Dat is echt slavernij... Geheel geen vergoeding voor 50 uur werken, pfff.quote:
Regel een date voor mequote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Met wat voor informatie kan ik uwe excellentie WEL blij maken?
Momenteel ben ik werkloos, en is de kans op een interessante (leuke baan zou mooi meegenomen zijn,maar die is gewoon NIET te bereiken) baan aanwezig? Dan geef ik graag liever eerst wat geld UIT en loop ik paar weken mee, dan dat je geen geld er aan uitgeeft en zo een leuke interessante baan mislooptquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat is echt slavernij... Geheel geen vergoeding voor 50 uur werken, pfff.
Maargoed, je laat zo wel zien dat je echt wil. Als ze nu tevreden zijn maar je vervolgens geen contract aanbieden dan is dat wel héééél evil.
Een date is niet zo moeilijk, alleen een date waarmee je ook echt op date zou willen is natuurlijk wel wat lastiger.quote:
Ja, maar dan moet het wel echt baanpotentie hebben en niet alleen slim gebruik van mensen maken.quote:Op maandag 3 november 2014 11:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Momenteel ben ik werkloos, en is de kans op een interessante (leuke baan zou mooi meegenomen zijn,maar die is gewoon NIET te bereiken) baan aanwezig? Dan geef ik graag liever eerst wat geld UIT en loop ik paar weken mee, dan dat je geen geld er aan uitgeeft en zo een leuke interessante baan misloopt.
quote:
quote:Op maandag 3 november 2014 11:59 schreef Myraela het volgende:
Kom anders een keer langs Fax, gaan we bakken en maken we wat goede foto's voor je Tinder.
Daar ben ik het wel mee eens, maar onbetaald weken van 50-uur draaien vind ik heel wat... Hoewel dit wel een ontzettend goed beeld van de mentaliteit geeft.quote:Op maandag 3 november 2014 11:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Momenteel ben ik werkloos, en is de kans op een interessante (leuke baan zou mooi meegenomen zijn,maar die is gewoon NIET te bereiken) baan aanwezig? Dan geef ik graag liever eerst wat geld UIT en loop ik paar weken mee, dan dat je geen geld er aan uitgeeft en zo een leuke interessante baan misloopt.
Daaromquote:Op maandag 3 november 2014 12:01 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar onbetaald weken van 50-uur draaien vind ik heel wat... Hoewel dit wel een ontzettend goed beeld van de mentaliteit geeft.
Wil je een chick of een boy? Ik ken vrijweinig homo-jongeren in mn directe omgeving. Dus daar geef ik je weinig kans toequote:
Ja, ik vind onkosten eerlijk gezegd ook wel minimaal.quote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook best een werkervaring stage of iets in die richting doen. Heb ook gezocht op vrijwilligers werk, maar dat wil ik alleen doen als daar geen bedrijf achter zit dat zelf flink binnenloopt.
Maar voor niets werken zou ik gewoon niet kunnen. Moet op z'n minst een onkosten vergoeding hebben.
Wat is er mis met zijn huidige foto's dan?quote:Op maandag 3 november 2014 11:59 schreef Myraela het volgende:
Kom anders een keer langs Fax, gaan we bakken en maken we wat goede foto's voor je Tinder.
Het zijn allemaal wat onscherpe foto's. Van een afstandje. Waar je dan eigenlijk niets op ziet. Als je tussen zoveel mannen staat kan je maar beter op z'n minst een goede foto hebben.quote:Op maandag 3 november 2014 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met zijn huidige foto's dan?
Een chick natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef K44S het volgende:
[..]
Wil je een chick of een boy? Ik ken vrijweinig homo-jongeren in mn directe omgeving. Dus daar geef ik je weinig kans toe
Nouja dat valt toch ook wel weer mee? ...quote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wat onscherpe foto's. Van een afstandje. Waar je dan eigenlijk niets op ziet. Als je tussen zoveel mannen staat kan je maar beter op z'n minst een goede foto hebben.
Die waar je zaterdag over twijfelde was wel behoorlijk bagger. En die wilde je als profielfoto gebruiken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja dat valt toch ook wel weer mee? ...
In dat geval...... heb ik ook niets voor jequote:
lekker behulpzaam hahaquote:Op maandag 3 november 2014 12:08 schreef K44S het volgende:
[..]
In dat geval...... heb ik ook niets voor je
Ik kom zelf al met moeite in contact met dames ... laat staan dat ik ze dus heb voor m'n cybervrind.quote:
Dus hij moet een scherpe foto van zichzelf hebben. Een waar zijn gezicht goed opstaat en een waarop hij bezig is met een hobby of iets?quote:Op maandag 3 november 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zijn allemaal wat onscherpe foto's. Van een afstandje. Waar je dan eigenlijk niets op ziet. Als je tussen zoveel mannen staat kan je maar beter op z'n minst een goede foto hebben.
Welkom in de 21 eeuw, waar slavernij onderhands nog steeds bestaat. Geloof me maar, ik ben echt geen uitzonderingsgeval. Ik hoor het geregeld om me heen van studiegenoten dat ze in eenzelfde situatie zitten. Alleen komt dat nooit in de media (in tegenstelling tot klagende babyboomers die hun pensioen iets in moeten leverenquote:Op maandag 3 november 2014 11:55 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat is echt slavernij... Geheel geen vergoeding voor 50 uur werken, pfff.
Maargoed, je laat zo wel zien dat je echt wil. Als ze nu tevreden zijn maar je vervolgens geen contract aanbieden dan is dat wel héééél evil.
Ah zo, nja het klonk gewoon alsof je nog een blik vrouwen achter de hand had. Ergens eigenlijk ook wel fijn te weten dat dat niet het geval isquote:Op maandag 3 november 2014 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik kom zelf al met moeite in contact met dames ... laat staan dat ik ze dus heb voor m'n cybervrind.
Scherp, gezicht er normaal op. Dat is het belangrijkste. Met hobby foto's heb ik niet zoveel.quote:Op maandag 3 november 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus hij moet een scherpe foto van zichzelf hebben. Een waar zijn gezicht goed opstaat en een waarop hij bezig is met een hobby of iets?
Haha hoezo ?quote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah zo, nja het klonk gewoon alsof je nog een blik vrouwen achter de hand had. Ergens eigenlijk ook wel fijn te weten dat dat niet het geval is
Dat zou toch te doen moeten zijn. Wat zoek je in een date?quote:
Ga naar 't asielquote:Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook best een werkervaring stage of iets in die richting doen. Heb ook gezocht op vrijwilligers werk, maar dat wil ik alleen doen als daar geen bedrijf achter zit dat zelf flink binnenloopt.
Maar voor niets werken zou ik gewoon niet kunnen. Moet op z'n minst een onkosten vergoeding hebben.
Ja die was wat onscherp, maar verder toch wel goed?quote:Op maandag 3 november 2014 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die waar je zaterdag over twijfelde was wel behoorlijk bagger. En die wilde je als profielfoto gebruiken.
De rest ben ik alweer vergeten.
Eens.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Scherp, gezicht er normaal op. Dat is het belangrijkste. Met hobby foto's heb ik niet zoveel.
Ik zou andere kleren aandoen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die was wat onscherp, maar verder toch wel goed?
Nou het klonk zo fout/player-achtig.quote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha hoezo ?
Misschien binnenkort weer een date....
Naast die deuren lijk je sowieso al erg klein, en je kleren lijken te groot. Waardoor je nog kleiner lijkt.quote:
Die deuren waren 3 meter hoog ofzoquote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Naast die deuren lijk je sowieso al erg klein, en je kleren lijken te groot. Waardoor je nog kleiner lijkt.
Ik vind het eerlijk gezegd een grof schandaal. Je krijgt geen geld, niks. Dus in principe betaal je voor het "recht" om te mogen werken....quote:Op maandag 3 november 2014 12:01 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar onbetaald weken van 50-uur draaien vind ik heel wat... Hoewel dit wel een ontzettend goed beeld van de mentaliteit geeft.
Dat doe je goed. Veel plezier alvastquote:Op maandag 3 november 2014 12:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Haha hoezo ?
Misschien binnenkort weer een date....
Uhu, snap ikquote:Op maandag 3 november 2014 12:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het klonk zo fout/player-achtig.
Bedoelde het natuurlijk niet dat ik jou dat hele blik vrouwen niet zou gunnen natuurlijk.
Thx. Heb mezelf belooft, als deze date niets word.... dat ik voorlopig stop met datenquote:
Matigquote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
Knudde. 12 dagen geleden gereageerd op vacature, en CV opgestuurd. Erg positief allemaal vanuit de recruiter. Om dat te horen vandaag dat ze het liever intern willen oplossen is dan best jammer.
Damn....quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
Knudde. 12 dagen geleden gereageerd op vacature, en CV opgestuurd. Erg positief allemaal vanuit de recruiter. Om dat te horen vandaag dat ze het liever intern willen oplossen is dan best jammer.
Douche niet geholpen?quote:Op maandag 3 november 2014 12:26 schreef Faxie het volgende:
Ik voel me wat ziekjes/uitgeput van gisteren nog
Ronduit KUT is dat.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef El_Thijs het volgende:
Gewoon nog ff doorgaan en een 6pack kweken, liggen de chicks voor je in de rij.quote:Op maandag 3 november 2014 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
En m'n buikspieren vermoorden me
Die heb ik al... met een vetlaagquote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon nog ff doorgaan en een 6pack kweken, liggen de chicks voor je in de rij.
Had werk maar een kut.....maar dan niet op z'n hoerige manier.quote:
Als vrouwen hem alleen afwijzen vanwege dat speklaagje, moet je ze ook niet willen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon nog ff doorgaan en een 6pack kweken, liggen de chicks voor je in de rij.
"echte mannen hebben 'curves' "quote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als vrouwen hem alleen afwijzen vanwege dat speklaagje, moet je ze ook niet willen.
I know. Mja wat hij wilt is een date .Dus ik meld gewoon even de simpelste manier.quote:Op maandag 3 november 2014 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als vrouwen hem alleen afwijzen vanwege dat speklaagje, moet je ze ook niet willen.
Niet alle vrouwen moeten spontaan soppen van een sixpack hoorquote:Op maandag 3 november 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know. Mja wat hij wilt is een date .Dus ik meld gewoon even de simpelste manier.
Dan ben ik tenminste nog blij met mijn studiequote:Op maandag 3 november 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Welkom in de 21 eeuw, waar slavernij onderhands nog steeds bestaat. Geloof me maar, ik ben echt geen uitzonderingsgeval. Ik hoor het geregeld om me heen van studiegenoten dat ze in eenzelfde situatie zitten. Alleen komt dat nooit in de media (in tegenstelling tot klagende babyboomers die hun pensioen iets in moeten leveren)
Nee, dat weet ik. Maar %wijs gezien vergemakkelijkt het ze zaak wel gok ik.quote:Op maandag 3 november 2014 12:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen moeten spontaan soppen van een sixpack hoor
quote:
quote:
Het sloot ook aan bij wat ik zocht en ik had alle kwalificaties en wat niet al.quote:Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Ronduit KUT is dat.
Ik snap precies wat je bedoelt.
Van de 10 sollicitaties in een week heb ik er sowieso 9 die óf verder kijken, niet reageren of een gesprek mee heb. En dat ik dat halve gesprek ver knal ...
Als ik nu op de leeftijd zou zijn dat ik aan een studie zou beginnen, was ik daarvoor zeker naar het buitenland vertrokken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste nog blij met mijn studie.
Jammerlijk excuus altijdquote:
quote:Op maandag 3 november 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
I know. Mja wat hij wilt is een date .Dus ik meld gewoon even de simpelste manier.
Zou dat zoveel verschil maken, iets dat onder de kleding zit?quote:Op maandag 3 november 2014 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende meet moet je ze maar eens voelenquote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar %wijs gezien vergemakkelijkt het ze zaak wel gok ik.
Dezequote:
Ik vind het een beetje naar een "excuus"zoeken.quote:Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dan ben ik tenminste nog blij met mijn studie.
Kleding gaat als het goed is wel een keer uit...quote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk excuus altijd
[..]
[..]
Zou dat zoveel verschil maken, iets dat onder de kleding zit?
Is goedquote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgende meet moet je ze maar eens voelen
Klopt in essentie is er ook altijd werk. Of het nou goed betaald is een ander verhaal.quote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Deze
[..]
Ik vind het een beetje naar een "excuus"zoeken.
Ik weet waar ik het over heb, ben namelijk zelf werkzoekende.
Maar er is ALTIJD werk..... dat je sommige baantjes uit bepaalde normen of waarden niet aanneemt, is dan nog enigszins te begrijpen.
quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kleding gaat als het goed is wel een keer uit...
En ik denk dat het voor de helft niet uitmaakt wat eronder zit, maar dat kan ik niet onderbouwen met cijfers helaas.
[..]
Is goed
Ach joh ik doe nu electrical engineering, dus wat dat betreft zal ik (bijna) altijd een leuk betaalde baan vinden daar niet van. Maar dat mensen nu zo veel moeite hebben met van die 'verplichte' stage slaat ook nergens op. Ze krijgen niet eens onkostenvergoedingquote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik nu op de leeftijd zou zijn dat ik aan een studie zou beginnen, was ik daarvoor zeker naar het buitenland vertrokken.
Succes!!quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Looking sharp, time to ace this interview
Ik zal eerlijk bekennen: Ik krijg de afgelopen 4 weken dat ik werk zoek, zo'n 10 telefoontjes(over die 4 weken natuurlijk) of ik wil werken als buitendienst medewerker, dus om 6 uur aan jouw deur staan om vervolgens een energie contract te verkopen.quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt in essentie is er ook altijd werk. Of het nou goed betaald is een ander verhaal.
En dan moet je nog dankbaar zijn dat ze je "de kans" geven ook.quote:Op maandag 3 november 2014 12:44 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ach joh ik doe nu electrical engineering, dus wat dat betreft zal ik (bijna) altijd een leuk betaalde baan vinden daar niet van. Maar dat mensen nu zo veel moeite hebben met van die 'verplichte' stage slaat ook nergens op. Ze krijgen niet eens onkostenvergoeding![]()
.
Succes Royquote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Ja dat dusquote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan moet je nog dankbaar zijn dat ze je "de kans" geven ook.
Succesquote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Natuurlijk, maar dat zie je pas aan het einde van de date. Niet iets voordat je op date gaat.quote:Op maandag 3 november 2014 12:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kleding gaat als het goed is wel een keer uit...
En ik denk dat het voor de helft niet uitmaakt wat eronder zit, maar dat kan ik niet onderbouwen met cijfers helaas.
Succes!quote:Op maandag 3 november 2014 12:43 schreef Royco1 het volgende:
En die "kans" bestaat dan meestal ook nog uit het doen van kutklusjes waar je geen donder van leertquote:Op maandag 3 november 2014 12:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan moet je nog dankbaar zijn dat ze je "de kans" geven ook.
Neem een banaan, en flinke fles water voor dat je naar bed gaat.quote:
O pleasequote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die "kans" bestaat dan meestal ook nog uit het doen van kutklusjes waar je geen donder van leert
Dat laatste zou ik prioriteit geven eerlijk gezegd. Maar daten is natuurlijk ook gewoon leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef K44S het volgende:
Thx. Heb mezelf belooft, als deze date niets word.... dat ik voorlopig stop met daten.
Ik bedoel, ik mag Thijs niet teleurstellen.
Het is overigens helemaal niet zeker of het zo ver komt, ze wil wel en ik ook wel.... .alleen kwam ze de laatste 2 dagen wat vreemder over dan normaal.
Geen idee wat ik anders vond, maar het voelde wel zo.
Ach ja.... eerst maar eens werk vinden.
Understatementquote:
Ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 3 november 2014 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Maar %wijs gezien vergemakkelijkt het ze zaak wel gok ik.
Dat zou je denken, maar dat valt toch tegen. Terwijl ik me echt niet te goed voel voor de meeste baantjes. Alleen krijg ik meestal te horen dat ik te hoog opgeleid ben.quote:Op maandag 3 november 2014 12:40 schreef K44S het volgende:
Ik vind het een beetje naar een "excuus"zoeken.
Ik weet waar ik het over heb, ben namelijk zelf werkzoekende.
Maar er is ALTIJD werk..... dat je sommige baantjes uit bepaalde normen of waarden niet aanneemt, is dan nog enigszins te begrijpen.
Daar mag ik gelukkig niet over klagen. Ik krijg gewoon echt eigen dossiers waarbij ik zelf uit moeten wat de juiste stappen zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die "kans" bestaat dan meestal ook nog uit het doen van kutklusjes waar je geen donder van leert
Vaak zat zie je dat zelfs na de date niet.quote:Op maandag 3 november 2014 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat zie je pas aan het einde van de date. Niet iets voordat je op date gaat.
Nouja, vaak wel natuurlijk.
Ik weet je te vinden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:24 schreef K44S het volgende:
[..]
Uhu, snap ik.
[..]
Thx. Heb mezelf belooft, als deze date niets word.... dat ik voorlopig stop met daten.
Ik bedoel, ik mag Thijs niet teleurstellen.
Het is overigens helemaal niet zeker of het zo ver komt, ze wil wel en ik ook wel.... .alleen kwam ze de laatste 2 dagen wat vreemder over dan normaal.
Geen idee wat ik anders vond, maar het voelde wel zo.
Ach ja.... eerst maar eens werk vinden.
Geef ik het ook zeker, de dames komen momenteel op 2e plaats.quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik prioriteit geven eerlijk gezegd. Maar daten is natuurlijk ook gewoon leuk.
[..]
Understatement
[..]
Ik vrees dat je gelijk hebt.
[..]
Dat zou je denken, maar dat valt toch tegen. Terwijl ik me echt niet te goed voel voor de meeste baantjes. Alleen krijg ik meestal te horen dat ik te hoog opgeleid ben.
[..]
Daar mag ik gelukkig niet over klagen. Ik krijg gewoon echt eigen dossiers waarbij ik zelf uit moeten wat de juiste stappen zijn.
[..]
Vaak zat zie je dat zelfs na de date niet.
Is het?quote:Op maandag 3 november 2014 13:08 schreef yats het volgende:
[..]
Vaak zat zie je dat zelfs na de date niet.
Smakelijk straks!quote:
Reise, reise...quote:Op maandag 3 november 2014 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Pas voor vanavond hoor.Ze moeten eerst nog een uur rijzen.
Dat is ook altijd leuk.quote:Op maandag 3 november 2014 13:13 schreef K44S het volgende:
[..]
Geef ik het ook zeker, de dames komen momenteel op 2e plaats.
Al vind ik het leuk en een compliment als dame me aanspreken-al is het op de app-
Ik heb juist het tegen over gestelde probleem
Jij hosselbaas. Dat red ik echt niet.quote:Op maandag 3 november 2014 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Ik kan me er maar 2 herinneren waarbij ik dat niet te zien kreeg.
Nou helpt het wel dat ik bijna alleen datete met vrouwen waarbij ik wist dat ze me aantrekkelijk vonden.quote:Op maandag 3 november 2014 13:31 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hosselbaas. Dat red ik echt niet.
Same here.quote:Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou helpt het wel dat ik bijna alleen datete met vrouwen waarbij ik wist dat ze me aantrekkelijk vonden.
Dat was bij mij bij de helft ook het geval, maar dat bied geen garantie daarop. En ach, zo erg is het niet als het een paar dates duurt.quote:Op maandag 3 november 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou helpt het wel dat ik bijna alleen datete met vrouwen waarbij ik wist dat ze me aantrekkelijk vonden.
Ik krijg hun niet uit de kleren, zij krijgen mij uit de kleren.quote:Op maandag 3 november 2014 13:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Same here.
Al krijg ik ze dan wat minder snel uit de kleren ....![]()
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 3 november 2014 13:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat was bij mij bij de helft ook het geval, maar dat bied geen garantie daarop. En ach, zo erg is het niet als het een paar dates duurt.
Heb ik meestal geen moeite mee....quote:Op maandag 3 november 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik krijg hun niet uit de kleren, zij krijgen mij uit de kleren.
[..]
Natuurlijk niet.
quote:Op maandag 3 november 2014 13:53 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehehehehehee, offerte voor de kozijnen staat er dit:
"Afgesproken tijdens de inmeting d.d. 30-10-2014 en inbegrepen in deze opdracht;
- Tijdens montage het door de klant geleverde kattelijk monteren in pos.1 in het"
en en en en ? Gaan we weer saampjes opzoek naar een baan ?quote:
Ik weet woensdag meer, maar heb er wel een goed gevoel over.quote:Op maandag 3 november 2014 14:51 schreef K44S het volgende:
[..]
en en en en ? Gaan we weer saampjes opzoek naar een baan ?
?quote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet woensdag meer, maar heb er wel een goed gevoel over.
Kan eigenlijk niet mis gaan als je koffie krijgt in een kop met Royco er op.
Kat in het bakkiequote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.....quote:Op maandag 3 november 2014 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.quote:Op maandag 3 november 2014 14:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.....
Ik begin me met de dag meer te erge aan de vacatures ...
Hoop het ook, salaris viel namelijk ook niet tegen.quote:Op maandag 3 november 2014 14:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
aha
Woensdag is best snel, hopelijk dan goed nieuws
Het mooiste scenario zou zijn:quote:
Nee, der zou nog een derde sollicitant komen maar die schijnt nog niet geweest te zijn.quote:Op maandag 3 november 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanks Myr.
Had jij eigenlijk al wat gehoord?
Succes Roy.quote:Op maandag 3 november 2014 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoop het ook, salaris viel namelijk ook niet tegen.
Altijd op meer paarden gokkenquote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik zit zo te wachten op een reactie van het gesprek dat ik ook al sinds het gesprek geen sollicitaties eruit heb gedaan.Stom misschien.
Ik zal hem eens uit de kelder laten.quote:Op maandag 3 november 2014 15:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, der zou nog een derde sollicitant komen maar die schijnt nog niet geweest te zijn.
Volgens mij een ongelooflijk zware taak.quote:Op maandag 3 november 2014 15:08 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nu nog 1 sollicitatie lopen waar ik eigenlijk van baal dat ik nog niks gehoord heb.
Leek me echt een super toffe functie.
Bedrijfsleider in een winkel die faillissementspartijen opkoopt en verkoopt.
Mwah weet ik niet, lijkt me echt iets voor mij eigenlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 15:10 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens mij een ongelooflijk zware taak.
Wat voor dingen vragen ze voor een bedrijfsleider?quote:Op maandag 3 november 2014 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mwah weet ik niet, lijkt me echt iets voor mij eigenlijk.
MBO+ werk en denkniveau, aantal jaar leidinggevende ervaring. Commerciële instelling, Statham uiterlijk .quote:Op maandag 3 november 2014 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor dingen vragen ze voor een bedrijfsleider?
Kun je iedereen zo gruwelijk agressief in de ogen kijken dat men het wel MOET kopenquote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MBO+ werk en denkniveau, aantal jaar leidinggevende ervaring. Commerciële instelling, Statham uiterlijk .
Lastig voor vrouwen danquote:Op maandag 3 november 2014 15:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
MBO+ werk en denkniveau, aantal jaar leidinggevende ervaring. Commerciële instelling, Statham uiterlijk .
Dus er is een vrouwelijke en mannelijke vacature?quote:Op maandag 3 november 2014 15:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar zijn weer andere eigenschappen belangrijk voor.
Altijd tochquote:Op maandag 3 november 2014 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus er is een vrouwelijke en mannelijke vacature?
Via aantal clicks of iets?quote:Op maandag 3 november 2014 15:19 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig heb ik altijd nog een enorme bron van inkomsten. Vandaag alweer 2 cent via mijn blog verdiend.
Voor een click krijg ik meer, dit zijn puur de pagina weergaven.quote:
Als ik zoiets lees ga ik meestal koffie drinken, wat eten, etc.quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er ergens in de software staat' blablabla gestart, dit kan enkele minuten duren...'
Na hoeveel minuten geven jullie het dan op dat het nog gaat werken?
na een minuut begin ik te schelden en rituele symbolen te tekenen met mijn muis.quote:Op maandag 3 november 2014 15:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Is er ergens in de software staat' blablabla gestart, dit kan enkele minuten duren...'
Na hoeveel minuten geven jullie het dan op dat het nog gaat werken?
quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een click krijg ik meer, dit zijn puur de pagina weergaven.
Maar het blijft wel een tegenvaller. Nu 2 weken een google ad er op, maar had toch wel iets meer verwacht met mijn bezoekersaantallen.
Maarja, alleen maar meer motivatie om groter te willen groeien.
Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?quote:Op maandag 3 november 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een click krijg ik meer, dit zijn puur de pagina weergaven.
Maar het blijft wel een tegenvaller. Nu 2 weken een google ad er op, maar had toch wel iets meer verwacht met mijn bezoekersaantallen.
Maarja, alleen maar meer motivatie om groter te willen groeien.
Wat voor blog's eigenlijk ?quote:
Dat is wel netjes.quote:
M'n foodblog.quote:
Zou dat beter zijn, denk je?quote:Op maandag 3 november 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel netjes.
Zitten er bij bijvoorbeeld Zanox en Daisycon geen programma's die te integreren zijn in je blog?
dankje, nu heb ik weer trek...quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n foodblog.
[..]
Zou dat beter zijn, denk je?
Je kunt zelf in ieder geval selecteren wat je er op wil zetten, en het eventueel per artikel aanpassen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n foodblog.
[..]
Zou dat beter zijn, denk je?
zou je me die eens kunnen toesturen ?quote:Op maandag 3 november 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil op een vacature reageren, staat er:
Alleen kandidaten met een christelijke identiteit worden uitgenodigd te solliciteren.
Racisme![]()
Maar krijg je ook betaald voor de views of alleen voor de clicks? Want die clicks vallen dus erg tegen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je kunt zelf in ieder geval selecteren wat je er op wil zetten, en het eventueel per artikel aanpassen.
Bij een stuk over iets voor de BBQ bijvoorbeeld een ad van BBQwinkel.nl etc.
Heb net weggeklikt, sorry. Maar jij hebt toch niet de benodigde papieren, als ik afga op je studiequote:Op maandag 3 november 2014 15:37 schreef K44S het volgende:
[..]
zou je me die eens kunnen toesturen ?
quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb net weggeklikt, sorry. Maar jij hebt toch niet de benodigde papieren, als ik afga op je studie
Lullig genoeg mogen ze op basis van geloof 'discrimineren'quote:Op maandag 3 november 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil op een vacature reageren, staat er:
Alleen kandidaten met een christelijke identiteit worden uitgenodigd te solliciteren.
Racisme![]()
Clicks, en bij de meeste programma's een vergoeding op de sales.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar krijg je ook betaald voor de views of alleen voor de clicks? Want die clicks vallen dus erg tegen.Achja, doe het ook niet voor het geld. Maar het zou wel een leuke bijkomstigheid zijn
Sja, het is niet anders.quote:Op maandag 3 november 2014 15:40 schreef yats het volgende:
[..]
Lullig genoeg mogen ze op basis van geloof 'discrimineren'
Vraag je ook af of je daar zou willen werken.quote:Op maandag 3 november 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, het is niet anders.
Dan maar weer verder kijken.
Heb stage gelopen bij christelijken. Was geen punt daar.quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag je ook af of je daar zou willen werken.
Ik zou me dan ook bij collega's nogal een buitenbeentje voelen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb stage gelopen bij christelijken. Was geen punt daar.
Maar ik zou inderdaad niet willen werken bij iemand die actief discrimineert.
Is dat zo? Ik ben niet zo heel bekend met de verschillen tussen de stromingen, maar ik heb nou niet het idee dat het tegenwoordig nog erg belangrijk is voor de meesten.quote:Op maandag 3 november 2014 15:59 schreef Chai het volgende:
Christelijke identiteit is ook wel heel breed en divers. Als katholiek wil je niet tussen de protestanten die een andere christelijke identiteit van je verwachten werken denk ik.
Voor diehards die zulke eisen stellen wel denk ik.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben niet zo heel bekend met de verschillen tussen de stromingen, maar ik heb nou niet het idee dat het tegenwoordig nog erg belangrijk is voor de meesten.
Ja, zou kunnen. Het is in Woerden, ik heb geen idee of het iets dat is daar plaatselijk speelt zoals hier in Katwijk, maar het zou kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor diehards die zulke eisen stellen wel denk ik.
geen werk.quote:Op maandag 3 november 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weer vanwege een sollicitatie of omdat er geen werk is?
Ik voel me precies zo.....quote:
Haha, ja dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 november 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jammer. Nja positief bekijken, gelukkig geen radioNL
Ga gewoon lekker iets leuks doenquote:Op maandag 3 november 2014 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, ja dat dan weer wel.
En kan ik jullie de hele dag verblijden met mijn aanwezigheid hier.
Oh ga ik ook wel, beetje uitslapen, even een uurtje darten, wat pokeren.quote:
Je hebt plannen?quote:Op maandag 3 november 2014 16:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ga ik ook wel, beetje uitslapen, even een uurtje darten, wat pokeren.
En nog wat dingen die ik moet uitwerken in mijn plannen.
Je moet altijd een plan hebben.quote:
Join the club.quote:
met zn 4e een bedrijf beginequote:
met zn 4e een bedrijf beginnen?quote:
Ja, wist je dat niet?quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Hebben we speciale clubkleding?
En uitjes enzo?
Welkom.quote:Op maandag 3 november 2014 16:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ok.
Hebben we speciale clubkleding?
En uitjes enzo?
Ik wil wel eens zien hoe die er uit ziet?quote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet?
Dus ik trek steeds voor niets de clubkleding aan?
Inb4 Fax die komt zeggen dat hij haar ook wel zonder clubkleding wil zien, gevolgd door die ene grijnzende smiley.quote:Op maandag 3 november 2014 16:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe die er uit ziet?
Had ik ook willen doen, maar dat is veel te voor de hand liggend.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 Fax die komt zeggen dat hij haar ook wel zonder clubkleding wil zien, gevolgd door die ene grijnzende smiley.
Je mag ook niets aantrekken, maar een classy vrouw als jij staat alles goed.quote:Op maandag 3 november 2014 16:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet?
Dus ik trek steeds voor niets de clubkleding aan?
Fax is allang te laat.quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inb4 Fax die komt zeggen dat hij haar ook wel zonder clubkleding wil zien, gevolgd door die ene grijnzende smiley.
Ik zou die laatste dan graag zien met een foto van de Don er bij.quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik dacht dat we allemaal deze aanhadden.
[ afbeelding ]
en als die in de was zit deze als back-up:
[ afbeelding ]
Nou je hoort morgen bij de club, dus dan kan je die voor morgen zelf makenquote:Op maandag 3 november 2014 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou die laatste dan graag zien met een foto van de Don er bij.
Make it so.
Werkt dat? Laat mij jouw CV eens zien jonge dame Yvie?quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fax zou dat nooit zeggen tegen mij trouwens, is hij te lief voorquote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de facilitaire diensten was binnen de club.quote:Op maandag 3 november 2014 16:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je hoort morgen bij de club, dus dan kan je die voor morgen zelf maken
Jij hebt niks aan te bieden, dus dan werkt dat niet.quote:Op maandag 3 november 2014 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werkt dat? Laat mij jouw CV eens zien jonge dame Yvie?
Haha, dan ken jij Fax niet. Hij zal het waarschijnlijk niet irl tegen je zeggen, maar op het forum echt wel.quote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fax zou dat nooit zeggen tegen mij trouwens, is hij te lief voor
Nee, eigen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij van de facilitaire diensten was binnen de club.
Helaas niet meer in alle maten verkrijgbaar.quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen irl telt, anders heb ik er niks aan natuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dan ken jij Fax niet. Hij zal het waarschijnlijk niet irl tegen je zeggen, maar op het forum echt wel.
Ik heb geen memo gehadquote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eigen verantwoordelijkheid.
Die schijnbaar ook tegenvalt bij mensen aangezien de meeste dus niet op te hoogte waren van de dresscode
Die is er ook niet geweestquote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eigen verantwoordelijkheid.
Die schijnbaar ook tegenvalt bij mensen aangezien de meeste dus niet op te hoogte waren van de dresscode
Staat genoteerd.quote:Op maandag 3 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen irl telt, anders heb ik er niks aan natuurlijk.
Wat krijg ik voor 2 tassen vol met sachets choco drink?quote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt niks aan te bieden, dus dan werkt dat niet.
last van buikklachtenquote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor 2 tassen vol met sachets choco drink?
Misschien ben ik die vergeten te sturen. Ik was gewoon optimistisch genoeg dat je niet aan de club toegevoegd hoefde te wordenquote:
Een knuffel?quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat krijg ik voor 2 tassen vol met sachets choco drink?
Op jou kan ik ook niet boos blijven hé.quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien heb ik die vergeten te sturen. Ik was gewoon optimistisch genoeg dat je niet aan de club toegevoegd hoefde te worden
Sorry.
Gevolgd door een ongemakkelijke stoelgang.quote:
Dealquote:
Dat heb ik geleerd van jouquote:
Zal z'n meid eens bellen, kijken wat die ervan vindt.quote:
Een knuffel is NIET vreemdgaanquote:Op maandag 3 november 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal z'n meid eens bellen, kijken wat die ervan vindt.
Je weet nooit wat ie nog meer van plan is...quote:
Dat is goedquote:Op maandag 3 november 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgende keer als ik in de buurt van Dordrecht ben zal ik het laten weten
lol, handig want daar kom ik dagelijks natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2014 17:04 schreef Royco1 het volgende:
Oh Yvie, de jumbo in dreumel en de plus in druten verkopen ook je ijs.
Nou dat is alles hoor wat chocomel hoor.quote:Op maandag 3 november 2014 17:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je weet nooit wat ie nog meer van plan is...
Ik denk ik help je even door in kaart te brengen waar in het land ze je ijs verkopenquote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, handig want daar kom ik dagelijks natuurlijk
[..]
Nou dat is alles hoor wat chocomel hoor.
Uiteraardquote:Op maandag 3 november 2014 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dan ken jij Fax niet. Hij zal het waarschijnlijk niet irl tegen je zeggen, maar op het forum echt wel.
Oh Fax, dat schiet niet op dan natuurlijkquote:
Ja, lief van je, ik waardeer het ookquote:Op maandag 3 november 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk ik help je even door in kaart te brengen waar in het land ze je ijs verkopen
Ja jaquote:Op maandag 3 november 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh Fax, dat schiet niet op dan natuurlijk
[..]
Ja, lief van je, ik waardeer het ook
Met slagroom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |