Aquote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Fylax het volgende:
Volgende
Bijna is:
A. Niet helemaal
B. Stom
C. Niets
geen user maar een schepselquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef HPLC het volgende:
B. Er is toch ook zo'n user die Bijna heet?
haha jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
C. Er is toch ook zo'n user die Bijna heet?
Ja jij hebt t goedquote:Op zondag 2 november 2014 21:10 schreef HPLC het volgende:
B. Er is toch ook zo'n user die Bijna heet?
roep me maar als het leuk wordtquote:
Feyenoord shirtquote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef HPLC het volgende:
Nog niet goed. Wolvenshirt ligt in de was helaas
quote:
quote:
quote:
Ik stel veel te ingewikkelde vragenquote:
Will doquote:Op zondag 2 november 2014 21:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
roep me maar als het leuk wordt
Noord koreaquote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef zeeppaardje het volgende:
In februari/maart ga ik 40 dagen naar....?
(vul land in)
Australiëquote:Op zondag 2 november 2014 21:26 schreef zeeppaardje het volgende:
In februari/maart ga ik 40 dagen naar....?
(vul land in)
Bijzonder moeilijk ook voor mij.quote:
fylaxquote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bijzonder moeilijk ook voor mij.
Wie is mijn favoriete FOK!ker?
Hint: het is een jongen (duh, FOK!ker) en hij post in dit topic
Dat ben ik (zeeppaardje)quote:Op zondag 2 november 2014 21:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bijzonder moeilijk ook voor mij.
Wie is mijn favoriete FOK!ker?
Hint: het is een jongen (duh, FOK!ker) en hij post in dit topic
Bij Theo Maassenquote:Op zondag 2 november 2014 21:31 schreef Tassendief het volgende:
Waar werd de WK beker (voetbal) gestolen?
Nee.quote:Op zondag 2 november 2014 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik zeg trouwens Rio de Janeiro als serieus antwoord
Misschien een tip: het was de beker van 1966quote:Op zondag 2 november 2014 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar welke beker ?
die van 2014 ?
Ah halletje in de Westminsterquote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Misschien een tip: het was de beker van 1966
Caveliersquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij welke club speelt LeBron James nu?
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?quote:
Hij speelt ijshockey jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?
Je krijgt een paar bonuspunten.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?
Ik gok dan dat ie gewoon uitkomt voor Canadaquote:
Hij komt uit voor Canada ja weet je toevallig ook de club waar hij speelt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gok dan dat ie gewoon uitkomt voor Canada
Pfff.. ik ben niet van t opzoeken..quote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hij komt uit voor Canada ja weet je toevallig ook de club waar hij speelt?
Het tweede woord is een dier .quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pfff.. ik ben niet van t opzoeken..
Toronto Maple Leafs? Anders geef ik het op.
Pittsburg pinguïns? Maar dan is het het 2de woordquote:
Pittsburgh pinguïns klopt jaquote:Op zondag 2 november 2014 23:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pittsburg pinguïns? Maar dan is het het 2de woord
Yayquote:
Soldaat van Oranje ?quote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yay
Wat is de best bezochte musical sinds '93 ?
Romeo en Juliaquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yay
Wat is de best bezochte musical sinds '93 ?
Berber?quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha jeej
Wat is de oudste taal ter wereld?
Latijns?quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha jeej
Wat is de oudste taal ter wereld?
Hij is toch niet?quote:
Ja boeiend. Je was nietquote:
Chinese muur?quote:Op zondag 2 november 2014 23:25 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ok... Mijn vraag is:
welk bouwwerk, niet door mensen gemaakt, is duidelijk zichtbaar vanaf de Maan?
Petra?quote:Op zondag 2 november 2014 23:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik geef nog 1 hint: het is een van de tien wereldwonderen
Ik dacht dat Petra niet door mensen was gemaaktquote:
Er waren er toch 7 :/quote:Op zondag 2 november 2014 23:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik geef nog 1 hint: het is een van de tien wereldwonderen
Een bouwwerk kan ook door dieren of organismen gemaakt wordenquote:Op zondag 2 november 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
Ze zijn toch allemaal gemaakt door mensen? Petra, Machu Picchu, Colosseum, Chinese muur
Termieten Algen walvissen dolfijnen hamsters?quote:Op zondag 2 november 2014 23:36 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Een bouwwerk kan ook door dieren of organismen gemaakt worden
Bijvoorbeeld, jij zit warmquote:Op zondag 2 november 2014 23:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Termieten Algen walvissen dolfijnen hamsters?
Gvd ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef houdjemond het volgende:
Ooh wacht great barrier reef dan? Maar lijkt me sterk dat je dat kan zien vanaf de maan.
Jij wint!quote:Op zondag 2 november 2014 23:39 schreef houdjemond het volgende:
Ooh wacht great barrier reef dan? Maar lijkt me sterk dat je dat kan zien vanaf de maan.
Echt? Ga straks even lezen dan.quote:Op zondag 2 november 2014 23:40 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Jij wint!
Het is 1800 kilometer lang en daarmee het grootst (levende) bouwwerk op aarde.
En duidelijk zichtbaar vanaf de Maan
Fok-it zijn uitleg krijgt bonuspunten maar jij had de namen!quote:
quote:Op zondag 2 november 2014 23:45 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Fok-it zijn uitleg krijgt bonuspunten maar jij had de namen!
arm.quote:Op zondag 2 november 2014 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat is het meest gebroken menselijk bot?
Sleutelbeen?quote:Op zondag 2 november 2014 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
allebei best dichtbij , specifieker graag
yessquote:
Het is deel 2.quote:Op maandag 3 november 2014 00:01 schreef houdjemond het volgende:
Een van deze.. er zijn er 3.. hintje please?
Nopequote:
Dat is een te grote hintquote:
Neinquote:
Je kent hem sowieso.quote:
Die gast? Leonardo di Caprio bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
Aah je doelt niet op die gast die ook in de titanic speelt toch..
Nee die verloofde, Carl met zn vieze gladde rotkop, die zat ook in BTtF2quote:Op maandag 3 november 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast? Leonardo di Caprio bedoel je?
Nee
Is hem ook niet.quote:Op maandag 3 november 2014 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die verloofde, Carl met zn vieze gladde rotkop, die zat ook in BTtF2
quote:
Heb je al gezegdquote:
Nee? Zit net te kijken, wat is hij oud geworden. ( Billy Zane voor de liefhebbers)quote:
Jezus hehequote:Op maandag 3 november 2014 00:16 schreef houdjemond het volgende:
Ja godverdomme elijah wood natuurlijk![]()
Ben weer wakker hoor.quote:
Netjes. Ik liep me af te vragen wat dat voor verband had met the lord of the ringsquote:
Klets er altijd een leuk verhaaltje omheen, waarom? Geen idee.quote:Op maandag 3 november 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Ik liep me af te vragen wat dat voor verband had met the lord of the rings
Blik op de weg.quote:Op maandag 3 november 2014 00:23 schreef Toto69 het volgende:
In welk tv programma was ik o.a. te zien?
Ja heb ik dus ookquote:Op maandag 3 november 2014 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Ja ik heb inside info ( zie mij toto kennen) dus ik wacht de gokjes even af
En eens, laten we het een beetje leuk en op niveau houdenquote:Op maandag 3 november 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Dit is wel een potentieel goed topic trouwens, als dev ragen gewoon goed blijven en niet kinderachtig worden
Poeh.quote:Op maandag 3 november 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Uh oke nieuwe dan maar
Wanneer is Michael Jackson overledeb? Precieze datum
2009 ja? Ik dacht 2008quote:
Ik ben zo slecht in data. Vraag me 20 nummersvan hem en ik som ze op maar ditquote:
heau geen googlequote:
Ja nouja ik wist Pim Fortuijn ook uit mn hoofd dus het kan bestquote:
Was maar grapjequote:Op maandag 3 november 2014 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nouja ik wist Pim Fortuijn ook uit mn hoofd dus het kan best
Eikenboomquote:Op maandag 3 november 2014 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Van welke boom komt het blad op de Canadese vlag ?
Je bent op dreefquote:
Sowieso even reeksen. En de naam misschien veranderen. Echt een absurde quiz is het niet. Meer gewoon een triviale quizquote:Op maandag 3 november 2014 00:49 schreef houdjemond het volgende:
PL gaat voor de winst!
Oh wacht we houden geen score bij
was 25 maarjaquote:
quote:
10?quote:Op maandag 3 november 2014 00:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is goed .
weetje ook hoeveel ?
Uttoyaquote:Op maandag 3 november 2014 01:02 schreef Tassendief het volgende:
Twee uur na de explosie van een bom in Oslo vond een bloedbad plaats op dit eiland, circa 50 kilometer ten noordwesten van Oslo. Op dat eiland werd door de jeugdafdeling van de regerende sociaaldemocratische Noorse Arbeiderspartij een jeugdkamp georganiseerd waar tussen de 500 en 700 jongeren aanwezig waren. Het officiële dodental van dit bloedbad ligt op 69 personen. Op welk Noors eiland richtte Anders Breivik op 22 juli 2011 een bloedbad aan?
Nekschotquote:Op maandag 3 november 2014 01:04 schreef Fok-it het volgende:
We blijven nog even in het hoge noorden. Hoe heet de cartoonist die in 2006 in de media kwam om zijn omstreden cartoon waar hij Mohammed afbeeldde met een bom als tulband?
Hehe netjes gevonden maar helaas. We bleven in scandinavie hequote:
Oooh snap.quote:Op maandag 3 november 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe netjes gevonden maar helaas. We bleven in scandinavie he
Het is een Deense cartoonist
Iets met Kurt toch?quote:Op maandag 3 november 2014 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hehe netjes gevonden maar helaas. We bleven in scandinavie he
Het is een Deense cartoonist
Heel goedquote:
Ah je hebt hem al. Klopt helemaalquote:
Marnix Ruebquote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
In de cartoonisten, welke beknde cartoonist is vorige overleden?
Vorige wat?quote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
quote:
Degene die hem goed heeft verzint uiteraard de nieuwevraagquote:Op maandag 3 november 2014 01:21 schreef dedude87 het volgende:
Si, was wel erg makkelijk ook.
Beetje ONZ terug brengen in Topic;Met welke pick-up line krijg je gegarandeerd een klap in je gezicht als reactie?
Operatie Fortitudequote:Op maandag 3 november 2014 01:22 schreef Tassendief het volgende:
We gaan even terug in de tijd
wat was de codenaam van een afleidingsmanoeuvre voorafgaand aan de landing in Normandië. De geallieerden wilden hierbij de Duitsers op het verkeerde been zetten door hen voor te spiegelen dat de invasie bij Calais zou plaatsvinden. Hiertoe werd een fictieve legermacht onder leiding van George Patton..
O.O operation Overlordquote:Op maandag 3 november 2014 01:22 schreef Tassendief het volgende:
We gaan even terug in de tijd
wat was de codenaam van een afleidingsmanoeuvre voorafgaand aan de landing in Normandië. De geallieerden wilden hierbij de Duitsers op het verkeerde been zetten door hen voor te spiegelen dat de invasie bij Calais zou plaatsvinden. Hiertoe werd een fictieve legermacht onder leiding van George Patton..
Waarom denk je dat ik me wijselijk stil hieldquote:Op maandag 3 november 2014 01:28 schreef houdjemond het volgende:
Ohgod ik trapte ook gewoon D-Day erin.. ah well, mijn leraren mochten trots zijn dat ik er iets van heb meegenomen. -kruipt weg in een hoekje vol schaamte-
quote:Op maandag 3 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me wijselijk stil hield
Ik zat met Blitzkrieg in m`n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |