Caveliersquote:Op zondag 2 november 2014 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij welke club speelt LeBron James nu?
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?quote:
Hij speelt ijshockey jaquote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?
Je krijgt een paar bonuspunten.quote:Op zondag 2 november 2014 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet dat hij ijshockey speelt en niet vervelend is om naar te kijken, zijn dat bonuspunten?
Ik gok dan dat ie gewoon uitkomt voor Canadaquote:
Hij komt uit voor Canada ja weet je toevallig ook de club waar hij speelt?quote:Op zondag 2 november 2014 22:54 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik gok dan dat ie gewoon uitkomt voor Canada
Pfff.. ik ben niet van t opzoeken..quote:Op zondag 2 november 2014 22:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Hij komt uit voor Canada ja weet je toevallig ook de club waar hij speelt?
Het tweede woord is een dier .quote:Op zondag 2 november 2014 22:57 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pfff.. ik ben niet van t opzoeken..
Toronto Maple Leafs? Anders geef ik het op.
Pittsburg pinguïns? Maar dan is het het 2de woordquote:
Pittsburgh pinguïns klopt jaquote:Op zondag 2 november 2014 23:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pittsburg pinguïns? Maar dan is het het 2de woord
Yayquote:
Soldaat van Oranje ?quote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yay
Wat is de best bezochte musical sinds '93 ?
Romeo en Juliaquote:Op zondag 2 november 2014 23:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Yay
Wat is de best bezochte musical sinds '93 ?
Berber?quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha jeej
Wat is de oudste taal ter wereld?
Latijns?quote:Op zondag 2 november 2014 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haha jeej
Wat is de oudste taal ter wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |