appen tijdens het rijden. Teringdebielquote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef AF_ het volgende:
Telefoon in navigatiehouder en gewoon appen
Ditquote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
appen tijdens het rijden. Teringdebiel
lul ik zal ze optypen voor je, koolzuurhoudend water, suiker, kleurstof e150d, voedingszuur e338, aromas & caffeinequote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Het zit er gewoon in en zou je sieren om je ongelijk toe te geven. Je lijkt me wijf wel...![]()
doe je lul onder mijn rolluik als ik hem dicht maakquote:Op zondag 2 november 2014 21:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
God, die discussie nog niet voorbij?
Pleur die petfles in je pretflet
Wat een mooi wijffie is het toch hequote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
Stickertje zit nu al een half uur te janken over haar Jumbo cola
Is er een jumbo in groesbeek?quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
mensen met een abo verdienen wel een halve banquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
anders was het een halve doodsbedreiging stu en had ik een halve ban
Hier staan de ingrediėnten:quote:
omdat wax ongelijk heeftquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
welke lul in godsnaamquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
doe je lul onder mijn rolluik als ik hem dicht maak
juist andersom. door ons krijgt danny geldquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
mensen met een abo verdienen wel een halve ban
Ja, beetje hetzelfde als toen ze haar pot jam ging fotograferen maar haar camera leeg wasquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat een mooi wijffie is het toch he
quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja, beetje hetzelfde als toen ze haar pot jam ging fotograferen maar haar camera leeg was
wist je dat het meisje (volgens jou 8 jaar) waar ik mee bezig was in Groesbeek woontquote:
Alsof danny niet genoeg geld krijgtquote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
juist andersom. door ons krijgt danny geld
do normalquote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
doe je lul onder mijn rolluik als ik hem dicht maak
Nounou wat een taalgebruikquote:Op zondag 2 november 2014 21:03 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
appen tijdens het rijden. Teringdebiel
Pak een fles uit de koelkast en plaats een foto. Op die site staat Aspartaam er wel tussen namelijk. Ik heb hier een blikje Coca-Cola staan waar het niet in zitquote:
Haha, waarom zou je 'm geld geven?quote:Op zondag 2 november 2014 21:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
juist andersom. door ons krijgt danny geld
Sorry, was niet de bedoeling om deze discussie te eindigen in een kapotte liefdes grot noch een gebroken penis.quote:
je geloot dus alles wat op internet staat?quote:Op zondag 2 november 2014 21:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hier staan de ingrediėnten:
http://www.ingredientencheck.nl/product/845
koolzuurhoudend water,Kleurstof,E150d,Voedingszuur,E338,zoetstoffen,E951/E950,Aroma-s,cafe?ne,Zuurteregelaar,E331,concerveermiddel,E211
http://www.gezondheidenvo(...)unstmatige-zoetstof/
Dus ben ik nou zo slim? Of jij zo dom?
ik betaal mensen om mijn vriend te zijnquote:Op zondag 2 november 2014 21:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haha, waarom zou je 'm geld geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |