quote:
Doet ze niet want dan zien we een E nummer of zoetstoffen staan, en geen Suiker....quote:
Elke zondag denk je nu: "Laat ik mijn camera maar aan de oplader leggen, zometeen moet ik een foto maken voor TVSC"?quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee nu is hij opgeladen, heb mijn lesje geleerd de vorige keer
quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Elke zondag denk je nu: "Laat ik mijn camera maar aan de oplader leggen, zometeen moet ik een foto maken voor TVSC"?
Nou eigenlijk nietquote:
En abo forum? En sneller posten?quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
pimp natuurlijk. daar krijg je meeste functies
die is alleen wel 12 dagen voor een proefabo. full is 14 en basic 28
Met full en pimp kan je custom css en notes inzien
nee, maar je weet nooit wanneer iemand een pic vraagt van je drolquote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Elke zondag denk je nu: "Laat ik mijn camera maar aan de oplader leggen, zometeen moet ik een foto maken voor TVSC"?
Pizzalucht is uitkeringtrekkerquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef tralalala het volgende:
Rijke tata's hier met hun Hello Fresh
Faalquote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Mijn gevulde paprika was best goed te doen, had de parelrijst wel iets te lang gekookt
E338quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Doet ze niet want dan zien we een E nummer of zoetstoffen staan, en geen Suiker....I dare you!
Boh ja upload die ook maar.quote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee, maar je weet nooit wanneer iemand een pic vraagt van je drol
Ironisch feitje: wist je dat aspartaam je 'vol gevoel' onderdrukt waardoor je meer honger krijgt, meer gaat eten en dus dikker wordt?quote:Op zondag 2 november 2014 21:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar krijg je pas last van als je heeeeeel veel cola light drinkt
Abo forum is voor alle 4.quote:
Wat is jou punt nu eigenlijk?quote:Op zondag 2 november 2014 21:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Doet ze niet want dan zien we een E nummer of zoetstoffen staan, en geen Suiker....I dare you!
Wel eens eerder gehoord jaquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ironisch feitje: wist je dat aspartaam je 'vol gevoel' onderdrukt waardoor je meer honger krijgt, meer gaat eten en dus dikker wordt?
Hij weet ook echt allesquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Abo forum is voor alle 4.
Hoe hoger je abo hoe sneller je kan posten.
Pimp is volgens mij elke seconde. Full is volgens mij elke 3/4.
Foto anders einde discussie tot ik zelf de Jumbo in wandel morgen, maar dan ook elke week een Jumbo Cola fles pic in dit topic als je er bent!quote:
Handig voor WcPotquote:Op zondag 2 november 2014 21:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Abo forum is voor alle 4.
Hoe hoger je abo hoe sneller je kan posten.
Pimp is volgens mij elke seconde. Full is volgens mij elke 3/4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |